Mtune

Mia Og David. Den 15. September 2007

1,659 posts in this topic

Her er jeg så... Indtil videre er det mest mig og mine tanker i får her.. Kom ind og kig med jævne mellemrum for jeg har gang i mange ting på en gang..

Knuz Mia :bearhug:

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Hej Majken.. :bearhug:

Jamen mange tak for velkomsten... :blush: Jeg er endnu ikke så stedkendt og aner ikke helt hvordan man gør tingene her.. Hvordan får man fx den der ticker til at være der hver gang?

Knuz Mia

P.S.. Nu har jeg fundet ud af det.. lol

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Husk. VI EEEELSKER BILLEDER HERINDE :bearhug:

Billeder?? :blush: Uhh det lyder spændende... Det er vel bare filer der skal vedhæftes? I må undskylde alle mine spørgsmål.. Men jeg er lidt grøn i det her, har jo ikke været gift før

Knuz Mia

0

Annonce ♥

Nå, men jeg må vel hellere fortælle lidt om hvem vi er.. Som nævnt i overskriften hedder vi Mia og David, vi bor i Fredericia sammen med vores to katte My og Nemo. Vi har kommet sammen i præcis 2½ år idag. :blush: Vi har kendt hinanden i snart 6 år, så tiden flyver vist bare afsted her. :bearhug:

Den 16. September 2005 blev vi forlovet :butterfly: David var ikke nede på knæ, men han gjorde det på sin egen måde og som det var mest rigtig på når man nu hedder David :pokey: Så er det vist ikke mere end knap en uges tid siden at datoen kom helt på plads, vi har længe snakket lidt frem og tilbage om hvordan og hvorledes. Grunden til at vi venter helt til 2007 er at vi gerne vil spare sammen til brylluppet inden.

Det sjove ved at det bliver den 15. september er:

:) 14. September: Jeg fylder 28

:blink: 15. September: Dagen vi bliver gift

:blink: 16. September: Dagen vi blev forlovet i 2005

:lol: 19. September: Dagen vi begyndte at komme sammen i 2003

Ja, det var det jeg havde at fortælle lige nu, men der kommer nok mere med tiden

Knuz

Mia :)

Edited by Mtune
0

Husk. VI EEEELSKER BILLEDER HERINDE :bearhug:

Billeder?? :blush: Uhh det lyder spændende... Det er vel bare filer der skal vedhæftes? I må undskylde alle mine spørgsmål.. Men jeg er lidt grøn i det her, har jo ikke været gift før

Knuz Mia

Ja det er - der er lavet en lille guide til hvordan du gør HER

0

Nu har jeg kigget på nogle af de andre planlægningssider.. Og I har jo mere eller mindre alle sammen skrevet om hvordan i mødte hinanden og hvordan i startede med at date.. :)

Så må jo nok også hellere få vores historie.. Håber ikke i kommer til at kede jer for meget. :pokey:

Vi skal helt tilbage til maj 2000, jeg boede på sammen med min daværende kæreste, men var så småt ved at være træt af ham og hans mærkelige opførsel.. Så jeg besluttede mig for at det var på tide at jeg mødte nogle nye mennesker, jeg var inde på dating.dk og søgte efter folk fra min egen by.. Jeg skrev til en række mennesker, både tøser og fyre for vennerne var smuttet i svinget, de gad ikke ham jeg boede med der. :pokey:

En af dem jeg skrev til kaldte sig FIREMAN, jeg tænkte at han jo nok var brandmand eller noget, det var jo ikke til at vide med det navn, det gik nogle dage og så fik jeg svar fra FIREMAN, han hed David og kørte lastbil for Shell, vi begyndte at skrive sammen jævnligt og da vi nåede midt på sommeren skulle der være beachparty her i Fredericia for at fejre byens 350 års fødselsdag. :bearhug:

David og jeg aftalte at vi da lige kunne mødes og få mødt hinanden IRL... Dagen kom og vi mødtes og snakkede.. Og snakkede... Og snakkede.. ja inden vi vidste af det var der gået 5 timer og kl var 23 om aftenen, vi skulle begge tidligt op og på arbejde så vi brød op og aftalte at snakkes ved inden længe. :hug:

Desværre gik der et stykke tid inden vi rendte på hinanden gik, jeg flyttede fra min daværende kæreste da jeg fandt ud af at han havde et anden en ved siden af og David flyttede også pga nogle problemer, vi skal helt frem til oktober/november før vi snakkede rigtigt sammen igen og strakt aftalte vi at ses igen..

Efter den aften begyndte vi at se hinanden med jævne mellemrum, men kun som venner, vi havde begge to kærester på ind imellem og det var kun vores fælles omgangskreds der mente at vi var som skabt for hinanden, et udsagn David og jeg grinte af for intet skulle komme imellem vores venskab... David var en piges bedste ven, han kom og hjalp mig med at flytte, han hjalp med at hænge lamper og billeder op. Vi var på shoppeture i Kolding Storcenter mange gange og har brugt jeg ved ikke hvor mange aftener og nætter på at snakke, vi havde ingen hemligheder og kunne snakke om alt.. Kærester, familier, dumme chefer, ja alt hvad vi lige kunne komme på.

På et tidspunkt i 2003 mister vi lidt kontakten til hinanden, ikke med vilje men vi har begge travlt og får ikke ringet sammen så tit, ikke før min fødselsdag hvor David skriver og siger tillykke, vi ender med at snakke sammen i telefon det meste af natten da han er på arbejde og jeg har fri.. Vi kommer på et tidspunkt til at snakke om hvordan vores venner altid har ment at vi passer godt sammen og må hver især indrømme at vi tidligere har tænkt på at det da kunne være de havde ret men intet gjorde fordi vi ikke ville ødelægge et godt venskab. Over de næste dage snakker vi sammen hver aften og bat når David er på arbejde, jeg afspadsere en del inden jeg skal skifte arbejde så det er ikke noget problem for mig at være oppe hele natten. Vi aftaler at fredag aften skal jeg med ham på arbejde, om ikke andet så kan vi få snakket og set hinanden og så kan vi jo se om kemien er der når vi ses :blink::blink::lol:

Det bliver fredag og vi har vist begge to lidt sommerfugle i maven :butterfly: Jeg synes det er hyggeligt at køre rundt i lastbiler, jeg har en kammerat der tidligere kørte eksport som jeg har været med indimellem så jeg er vant til at sidde højt til vejrs og kigge ned på bilerne.. Aftenen går og vi snakker om alt muligt.. Jeg kan stadig huske hvor vi var den aften på vores vej rundt med benzin og diesel..

Lige omkring midnat er vi ovre på Kildebjerg syd (en motorvejsstation ved Odense) og David skal hente sin vest som er ovre i min side... Og ja så kysser han mig og det var starten på vores forhold, tænk at det skulle tage 3½ år før vi fandt ud af det.. :baa: Alle vores venner havde en kommentar da de fik det af vide... DET VAR I SGU LÆNGE OM AT FINDE UD AF.. :)

Vi er stadig hinandens bedste venner og om aftenen må vi tage os sammen for ikke at ligge og snakke natten væk, dagen igennem kan vi snakke sammen mange gange og min svigermor har tit spurgt om vi da aldrig løber tør for emner at snakke om, det synes jeg nu ikke at vi gør.

Så har i fået denne lille historie, hvad der senere hændte i vores forhold kan i få af vide på et senere tidspunkt (y)

Knuz

Mia :blush:

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Fotograf..

Ja selv om der er meget længe til har jeg lige fået en aftale på plads mht fotografen. David har en kammerat der går i gang med at læse til fotograf lige om lidt og ham har jeg så spurgt, han ville gerne tage dem og så skal vi så lige snakkes ved når vi kommer tættere på dagen.. :):bearhug::blush::)

Edited by Mtune
0

Her kommer der lige et par billeder af kirken hvor vi skal giftes..

Det er apostolsk kirke i Fredericia. Jeg er medlem oppe hos dem og har været det i flere år nu.. David er hverken døbt eller konfirmeret og heller ikke medlem af nogen kirke.

Knuz

Mia :bearhug:

post-19003-1142870827.jpg

0

Annonce ♥

Limosinen

Her får i lige nogle billeder af den limosine vi har snakket om at bruge den dag vi skal giftes, David ikke så meget som blinkede da jeg sagde at jeg gerne ville hentes i limo, han er helt med på at jeg skal være prinsesse for en dag.. Godt nok mener han jo at jeg er prinsesse hver dag, men at han godt ved hvad jeg mener :bearhug:

Knuz

Mia :hug:

post-19003-1142937616.jpg

post-19003-1142937633.jpg

post-19003-1142937650.jpg

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Jeg vil også skynde mig at byde dig hjerteligt velkommen. Er det ikke sjovt, som vennerne nogen gange er meget bedre til at se den magiske gnist end én selv? :hug: Men tillykke med at I fandt hinanden, tillykke med din egen tråd herinde, og tillykke med det forestående bryllup!

:bearhug: Gitte

0

Hej og velkommen til.

Skøn historie om hvordan i mødtes, nogen gange skal man have et los bagi førend man selv vågnet op og ser det der er lige foran en, taler af erfaring :bearhug:

Jeg glæder mig til, at følge din planlægning op til den store dag !

By the way - lækker dyt :carrot:

0