Mtune

Mia Og David. Den 15. September 2007

1,659 posts in this topic

Annonce ♥

HURRAAAAAAAAAAAAAAA

Det var på tide... Men hvad... bedre sent end aldrig...

Hvor er I altså bare smukke sammen søde... Puha altså *SS*

Angående hvad der er sket som du ikke vil fortælle her, så har du jo mit nummer søde og ved at du altid er velkommen til at bruge det *SS*

Knuz Trine

0

Hej søde

tror ikke jeg har været forbi din tråd før - :bearhug: til mig...

WAUW hvor er du en smuk brud og I er et Yyyyyndigt par og I stråler begge af lykke ;) :thumbsupsmileyanim: Super gode billeder -HAHA- Det er jo helt fantastisk..

Håber det der kom i vejen er gået i orden - har du brug for at lufte noget, så sender du mig bare en pm - :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kære, søde Mia!

Et lidt forsinket tillykke herfra. Men så kunne jeg i det mindste sidde og nyde alle billederne uden utålmodig venten. Hvor ser I bare glade ud begge to. Ja, du stråååler jo ligefrem om kap med det smukke solskinsvejr!!! :thumbsupsmileyanim: Det ser ud til at I havde en skøøøn gad, og jeg håber da at vi igen kan mødes engang i fremtiden til et bridezilla-møde, hvor DU kan have dit album med. Nostalgi-gade går vi jo alle gerne ned af en gang imellem.

Mange, mange knus til jer to nygifte!!!

0

Tak for alle jeres søde hilsner

De varmer rigtig meget.. Vi havde en skøn dag, dog med visse ting der ikke var så fantastiske.. Men det skal ikke have lov at fylde i vores minder omkring brylluppet.. Vi blev gift hvilket helt klart er det vigtigste.. Vi var overvældede over alt den opmærksomhed mange mennesker viste os..

Men her 1½ uge efter sidder jeg også med en stor skuffelse over visse mennesker og det gør ondt.. Men med tiden går det vel over igen

0

kære Mia

Først og fremmest et stort tillykke :cheerleader3:

Hvor er jeg ked af at høre at der var mennesker der ........ jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det - gjorde dig ked af det - det gør mig vred på dine vegne.

Det er godt nok nogle smukke billeder af jer. Særligt dem fra sen er meget smukke.

I ser sørme godt ud!!!!!!!!!

Pas nu godt på dig selv....

Kærligst

Beatles

0

Dejligt med billeder.

Hvor ser I glade og forelskede ud. Skønne billeder.

Håber I kan få brylluppet lidt på afstand, så I kun husker de gode minder.

:cheerleader3: til de mennesker der ikke bare kunne fejre dagen og glædes sammen med Jer.

Lene

0

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner

De varmer rigtig meget.. Vi havde en skøn dag, dog med visse ting der ikke var så fantastiske.. Men det skal ikke have lov at fylde i vores minder omkring brylluppet.. Vi blev gift hvilket helt klart er det vigtigste.. Vi var overvældede over alt den opmærksomhed mange mennesker viste os..

Men her 1½ uge efter sidder jeg også med en stor skuffelse over visse mennesker og det gør ondt.. Men med tiden går det vel over igen

ØV, ØV og atter ØV!

Hvorfor er det lige, at det skal være sådan, og så netop på en dag, som man har lagt mange kræfter i og glædet sig til..... :hug:

Mange :cheerleader3::respekt::bearhug: til jer begge to!

Det er bare med at holde fast i alt det gode, som der skete på den dag! Det er det, der skal fylde!

0

Hej Mia,

Så kom mit TILLYKKE :respekt::bearhug: endelig.......der jo været en del at se til efter den store dag ;)

Hvor ser billederne bare fantastiske ud, og hvor er du bare skøn.......og sikken et smil. Du ser jo bare så glad og lykkelig ud. :cheerleader3:

Husk den følelse og lad ikke andre ødelægge dagen for dig. :hug::):kiss:

0

Pssssst Stort tillykke med dagen. Jeg kan se at også I havde det rigtig dejligt d. 15. september.... uha får helt sommerfugle i maven af bare lykke!

Stort tillykke med det hele!!!

hey fra knirke

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥