Mtune

Mia Og David. Den 15. September 2007

1,659 posts in this topic

Kære Mia - og også David!

Så er det i dag ½ år siden, at I sagde ja til hinanden - hold da op, tiden løber!

Jeg håber, I stadig er lykkelige, og ikke mindst tillykke med jeres hus. :bestwishes:

Nu kan det ikke vare så længe mere, inden vi finder ud af at få drukket det Asti :thumbsupsmileyanim:

Knus Anja

PS: Go' påske til jer begge :easter1:

Kære Mia!

Ja, jeg har desværre ikke nået at ønske jer tillykke med det først halve år, da jeg har været til konfirmation i det tyske naboland.

:bestwishes: Men TILLYKKE med det! :bestwishes:

Jeg håber, det går fremad med det lille hus!

:smilie_oster02: God påske til jer to søde folk! :smilie_oster05:

Mange hilsner

Anita

Hvor er i bare søde i to skønne tøser

Tak, tænk at der allerede er gået ½ år.. Det går rigtig fint i huset.. Alle kasser er nu pakket ud, så vi kan få gæster uden at være bange for at de bliver væk i rodet.. Og ja Anja, vi må finde en dag og drikke den asti, den ligger ude i køleskabet og vener på jer

0

Annonce ♥

Dejligt at "møde" dig her også! :thumbsupsmileyanim:

Du ved jo, at jeg for tiden kan mødes på næsten alle tidspunkter, så vi skal lige have fundet et tidspunkt, hvor både du og Anita kan.

Jeg glæder mig faktisk til det :bestwishes:

Kram Anja

0

Dejligt at "møde" dig her også! :thumbsupsmileyanim:

Du ved jo, at jeg for tiden kan mødes på næsten alle tidspunkter, så vi skal lige have fundet et tidspunkt, hvor både du og Anita kan.

Jeg glæder mig faktisk til det :bestwishes:

Kram Anja

Hey, det gør jeg også, "fnis" :bestwishes:

0

ÅS MAJ ÅS MAJ

Eller nåed :smilie_oster03: Ja det er ikke så meget jeg er herinde.. Der sker så meget i mit liv at jeg nogle gange må vælge hvor jeg vil bruge min tid på nettet.. Men hvis nogen er interesseret kan jeg da godt fortælle lidt om hvad der er sket det sidste ½ år

0

Annonce ♥

Jaaaa fortæl hvordan det går :smilie_oster02: :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal prøve :smilie_oster05:

Der er virkelig sket en masse..

:thumbsupsmileyanim: David har fået nyt arbejde pr. 1. november 2007.. Han arbejder nu for Statoil og det har givet en del ændringer hjemme.. Mest fordi han nu arbejder skiftehold igen, dvs hver anden uge køre han aften/nat.. Men samtidig er ovberenskomsten i et olieselvskab meget bedre end hvor han kom fra. så han arbejder mindre men tjener næsten det samme.

:thumbsupsmileyanim: Vi har købt hus lige før jul, et lille rækkehus som vi overtog her den 1. marts.. Vi har boet her siden 6. marts og vi elsker det.. Det er fantastisk at have sit eget lille rækkehus.. Vi bor ved jorden, har en lille have.. Jeg glæder mig til det bliver sommer.

:balloons: Så er jeg startet i praktik på Vejle Jobcenter, jeg er i Integrationsafdelingen.. Det er superfedt, men også hårdt.. Jeg er SÅ træt når jeg kommer hjem.. Det er 37 timer om ugen og det er helt sikkert at når jeg er færdig skal jeg ALDRIG arbejde 37 timer, det synes min krop på ingen måder er fedt.. Når klokken nærmer sig 22 er jeg gået i seng.. Og det er da for langt ude

:balloons: Noget der så er knap så fedt er at vi ikke har snakket med mine forældre siden den 20. oktober.. Der var en masse efterdøninger efter brylluppet og jeg har bestemt vrælet det jeg skulle over det.. Nu passer det mig faktisk helt fint at vi ikke er i kontakt med dem for tiden. Vi har ikke fortalt dem vi har købt hus og de har heller ikke fået flyttekort.. De har vores mobilnumre og emailadresser hvis de vil os noget.

0

Annonce ♥