Magleby

Stregtegning af domkirken i Roskilde

10 posts in this topic

Ja jeg søger en streg tegning af domkirken :balloons:

0

Annonce ♥

Der er lige en her:

post-14683-1143575192.jpg

0

Hvis nogle har andre tegninger af kirken så er i velkommen til at ligge dem her :-)

0

Jamen jeg vil gerne kigge lidt på sagen i morgen :balloons: For lige nu :sleepy:

:balloons: Tina

0

Annonce ♥

Så er jeg klar :balloons:

post-18140-1143630717.jpg

0

:carrot:

post-18140-1143630833.jpg

0

:butterfly:

post-18140-1143630936.jpg

0

Og den sidste :balloons:

post-18140-1143631004.jpg

0

Annonce ♥

Det her er egentligt mest henvendt til Tina - hvor er du bare sej!!! Jeg har fulgt din masse-produktion af stregtegninger og er vildt imponeret!!!! Du er både smadder sød fordi du bare spytter dem ud når folk spørger efter dem og så er du dygtigt... De er rigtigt flotte.

:balloons:

Hvordan gør du det rent praktisk - kan ikke helt regne ud om du enten er ferm ved en computer og billedmanipulationsprogremmer (langt ord), om du bare har dem liggende eller om du simpelthen er super hurtig og dygtig til at tegne???????

fra en nysgerrig og imponeret Katrinus

0

Det her er egentligt mest henvendt til Tina - hvor er du bare sej!!! Jeg har fulgt din masse-produktion af stregtegninger og er vildt imponeret!!!! Du er både smadder sød fordi du bare spytter dem ud når folk spørger efter dem og så er du dygtigt... De er rigtigt flotte.

:blink:

Hvordan gør du det rent praktisk - kan ikke helt regne ud om du enten er ferm ved en computer og billedmanipulationsprogremmer (langt ord), om du bare har dem liggende eller om du simpelthen er super hurtig og dygtig til at tegne???????

fra en nysgerrig og imponeret Katrinus

Tusind, tusind tak :bearhug: Sådan en kommentar er jo det hele værd... :griner:-

Og ja, det er jo egentlig computeren, der gør det største stykke arbejde, så når jeg ellers får søgt efter nogle gode billeder på nettet går det som smurt! Det er dejligt at kunne hjælpe - og sjovt nok har jeg altid været rimelig elendig til at tegne :carrot:

:bearhug: og tak fra Tina

0