Guest Laura

"bordkort" på stoleryggen

7 indlæg i dette emne

Vi har lejet hvide wienerstole til festen, men de er lidt kedelige og derfor fik min tilkommende den geniale ide at vi kunne pynte stoleryggen med en enkelt blomst og så sætte bordkortet der også.

Men der endte ideen så, for vi har ikke rigtig nogle ideer til hvordan det skal se ud! Kan i ikke hjælpe med at brainstorme? Please...

stolene ser sådan ud:

post-14249-1143710396.jpg

"temaet" til festen er gammeldags/renæssance stil. (gammeldags messinglysestager, guld organzaduge, og rosa roser med troldegrene) ved ikke om det kan hjælpe noget?

Alle ideer modtages med kyshånd!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIn første ide er; at trække et stykke hvidt stof (hovedpudebetræk) over ryggen. Sy bindebånd i siderne af "puden" og binde sammen bag på stolen med en stor fløjfe, og skrive gæsternes navn på stoffet med en guld eller rosa stofpen. :balloons:

Eller selv sy noget betræk der passer til stolene....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ellers en stykke tyl bundet rundt om stolen og lukket med en sløjfe bagved rundt om en blomst - og skriv navn på knuden.

sløjfen lidt alla det og så med en blomst og navn

Postet billede

Postet billede

eller her

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe nogle manillamærker og binde dem på med en silkesløjfe der passer til farverne i bordpynten.. Har ikke lige set det nogle steder, men en idé jeg lige fik :cheerleader3: Skal da lige en smut i festsalen og se stolene hvor vi skal holde det :balloons:

Knuz Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for ideerne - havde slet ikke tænkt på det med at betrække dele eller hele stolen.... :balloons:

Men tænker at det måske bliver RET tidskrævende at sy så mange betræk!!! Puha - men det kunne bare blive lækkert...

Må i tænke box...

Du kan leje betrækket til stolene i mange udlejningsfirmaer, så slipper du for det store arbejde samt stå med betræk til 60 stole bagefter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer