Lambada Bamse

Velkommen sang :-)

23 indlæg i dette emne

Richard er i byen og jeg sidder her og prøver at få tiden til at gå... Skrev denne VELKOMMEN sang, som passer godt i stilen til vores meget uformelle fest. Tror jeg printer den på et indbetalingskort - ha ha

Velkommen

Mel : Det var en lørdag aften

VELKOMMEN vil vi sige

ved bryllupfestens bord,

lad blot humøret stige

og glæden stå i flor.

Vi bringer Jer ved denne fest

en TAK fordi I kom.

VELKOMMEN her til hver en gæst

fra både brud og gom

Men hør nu alle efter

En hem´lighed vi har

For selvom i er gæster

Så blir´ i holdt for nar

For under hver tallerken der

En regning ligger klar

Ja i betaler gildet her

Og vi sir´ TAK HURRAA

Et show i får til gengæld

Og i må kaste ris

Richard han vil danse

og spise som en gris.

Mette viser strømpebånd

Og græder måske lidt

I får da nog´t for pengene

Og vi syn´s det er fedt

:balloons:

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en sjov idé - der skal nok blive grinet lidt i krogene :toot:

Hvordan er du kommet på idéen med indbetalingskortet?

:balloons:

Charlotte

Ved ikke lige hvordan jeg kom på idéen, men jeg kan godt lide at tænke alternativt.... Man behøver jo ikke altid printe på alm papir - hvis det kan lade sig gøre, kan man lige så godt finde på noget der understøtter sangen... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er sjov, men måske er der nogle enkelte der tror det er for alvor?? Men det er selvfølgeligt deres problem!

Jeg tvivler på at nogen tror det er alvor... De kender os jo og ved at det er sådan noget fup vi kan finde på :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

Kanon påfund:-)

Må lige høre... Jeg er jo absolut ingen comp haj, men hvordan får I den skrift til at passe med at kunne blive printet ud på det indbetalingskort?

Og har I brugt RIGTIGE indbetalingskort til alle velkostsangene? Eller bare kopieret?

Håber I forstod hvad jeg mente :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

Kanon påfund:-)

Må lige høre... Jeg er jo absolut ingen comp haj, men hvordan får I den skrift til at passe med at kunne blive printet ud på det indbetalingskort?

Og har I brugt RIGTIGE indbetalingskort til alle velkostsangene? Eller bare kopieret?

Håber I forstod hvad jeg mente :balloons:

Hmm, jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener - jeg har skrevet teksten inde i Photoshop.... Og indbetalingskortet har jeg bare hentet frem på nettet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

RESPEKT RESPEKT RESPEKT

den er super fed den sang - ja hele konceptet med indbetalingskort -HAHA- Ej hvor både jeg og min kæreste lå flade af grin :):hug: Må vi godt låne den til vores bryllup ? :hug: Vi har en familie der virkelig trænger at blive sat skub i.

Egentlig havde vi besluttet at vi ikke gad det med velkomstsang - for sådan noget hader vi - men jeres den er simpelthen helt fantastisk skøn og sjov :frizz2: Så hvis det er ok vi låner den, så skal vi have en velkomstsang :bearhug:

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:)

RESPEKT RESPEKT RESPEKT

den er super fed den sang - ja hele konceptet med indbetalingskort -HAHA- Ej hvor både jeg og min kæreste lå flade af grin :):hug: Må vi godt låne den til vores bryllup ? (y) Vi har en familie der virkelig trænger at blive sat skub i.

Egentlig havde vi besluttet at vi ikke gad det med velkomstsang - for sådan noget hader vi - men jeres den er simpelthen helt fantastisk skøn og sjov :frizz2: Så hvis det er ok vi låner den, så skal vi have en velkomstsang :bearhug:

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Jamen selvfølgelig da.... -HAHA-:hug: Stjæl bare med arme og ben, det er jo det vi har hinanden til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok set mange velkomstsange men den med girokortet er genial Lambada :bearhug:

Iøvrigt kan man jo selv sætte beløb på afhængig af ens egen natur/humor og ikke mindst gæsternes.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har godt nok set mange velkomstsange men den med girokortet er genial Lambada :blink:

Iøvrigt kan man jo selv sætte beløb på afhængig af ens egen natur/humor og ikke mindst gæsternes.

Nemlig ja - man kan jo tilpasse efter behov :(

Vi havde egentlig ikke lyst til en Velkommen sang - men den her fik jeg lavet specielt anderledes, så den er ok :-)

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den bare SJOV!!

Vi skal ikke have velkommen/velbekomme sange til vores bryllup (håber på ingen sange overhovedet - ingen kan synge, det ville bare være pinlig tavshed-agtigt)

Nå, men HVIS vi skulle, skulle det helt klart være den.

Har da gemt idéen, den kan altid flettes ind i en velbekomme-lille-tale hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er den bare SJOV!!

Vi skal ikke have velkommen/velbekomme sange til vores bryllup (håber på ingen sange overhovedet - ingen kan synge, det ville bare være pinlig tavshed-agtigt)

Nå, men HVIS vi skulle, skulle det helt klart være den.

Har da gemt idéen, den kan altid flettes ind i en velbekomme-lille-tale hehe

Vi er - som vist allerede skrevet - heller ikke til velkomstsange,,,, men denn synes jeg er ok :whistle: .

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer