Sign in to follow this  
Followers 0
irmavictoria

Minimal "skvattefare"

12 posts in this topic

Vi var idag til gudstjeneste i den kirke, som vi skal giftes i. Vi er tilflyttere, så vi kender ikke rigtig kirken eller præsten og tænkte, at vi da ville se dem begge inden vielsen. Og jeg kan sige jer, at kirken er lille... faktisk er jeg ret bekymret for om vores gæster overhovedet kan være der. Men de må jo klemme sig sammen! Det gode er, at chancen for at falde er minimal, da jeg nok har max 10 skridt før jeg er oppe med alteret... :bearhug:

Ej... jeg tror, at vi bliver rigtig glade for vores valg af den lille hyggelige lansby kirke med dertilhørende meget veltalende præst!

0

Annonce ♥

Det lyder rigtig rart.

Det er også rart lige at få en ide om præsten på forhånd.

Hvilken kirke er det?

0

Vores er også en lille landsbykirke med ca. 10 skridt til min kommende ventende mand ved vielsen.

Det passer fint med vores antal af gæster. Jeg har engang været til en vielse, hvor kirken virkelig føltes tom, blot fordi den var så stor... Så når jeg tænker på det, så er jeg tilfreds med ca. ti skridt...

Ellers må min far og jeg jo lege den leg "ét skridt frem og to tilbage" :cheerleader3:

Jeg synes det er godt i valgte og gå ind og deltage i en gudstjeneste :bearhug:

0

tja, så skal jeg måske fravælge Grundtvigs Kirke allerede af den årsag? Jeg er absolut en mester ud i snubleriets kunst.... :balloon:

... og 70 meter op til manden vil jo være en værre gang rusisk roulette, se bare....

Postet billede

Ahr, jeg overvejer det lidt endnu... ;-)

0

Annonce ♥

:balloon:

vi skal giftes i balle kirke i silkeborg. Der kommer man ind midt i kirken - altså indgangen er midt på "det lange hus" ( hedder det skibet?) :blushsmiley: anyway - det syntes jeg faktisk er rigtig hyggeligt - og intimt. Den eneste ulempe der er i min kirke er, at jeg ikke kommer til at gå forbi alle gæsterne ( dem der sidder bagerst) men de må jo så se mig senere til festen - på tæt hold :butterfly:

0

tja, så skal jeg måske fravælge Grundtvigs Kirke allerede af den årsag? Jeg er absolut en mester ud i snubleriets kunst.... :griner:-

... og 70 meter op til manden vil jo være en værre gang rusisk roulette, se bare....

Postet billede

Ahr, jeg overvejer det lidt endnu... ;-)

:bearhug: Årrhh hvad en fed kirkeopgang........... det havde jeg gjort....... jo længere jo bedre... det er der vi skal bade i blikke............

0

Hi hi - nu er det så vist at jeg IKKE skal fortælle om min personlige oplevelse af det med at gå op ad kirkegulvet...?

Har i hvert fald fået "mundkurv" på efter sidste zilla-møde i Hadsten :balloon::bearhug:

0

Det kan måske være en fordel at der er så kort vej op ad krikegulvet

- Minimal risiko for at snuble

- Du når ikke at tude så meget

- Gæsterne når ikke at tude så meget

Det først min mor sagde da hun hørte om den kirke vi skal giftes i var "er du klar over hvor langt det kirkegulv er? Vi skal have ekstra mange Kleenex med!"

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Hi hi - nu er det så vist at jeg IKKE skal fortælle om min personlige oplevelse af det med at gå op ad kirkegulvet...?

Har i hvert fald fået "mundkurv" på efter sidste zilla-møde i Hadsten :bearhug::griner:-

Øhhh... jow lad os høre :balloon:

0

Har i hvert fald fået "mundkurv" på efter sidste zilla-møde i Hadsten :griner:-:biggrin:

Øhhh... jow lad os høre :bearhug:

Jeg vil også gerne høre... :balloon:

0

Arno... jeg vil da også gerne høre... jeg kan evt. lade en advarsel i overskriften, hvis det ikke er for sarte sjæle????? :balloon:

Det er Høm kirke, vi skal giftes i... og det er vi godt tilfredse med. Men jeg tror da, at jeg ville vælge et langt kirkegulv, hvis ikke vi følte, at det skulle være netop den kirke, som vi har udsigt til...

0

jeg tror simpelthen jeg følger dit eksempel og tager til gudstjeneste i vores lille landsbukirke også. Det er en godt måde lige at tjekke præsten ud på... :balloon:

0

Annonce ♥