normann

Udrensningskur

4 indlæg i dette emne

Hej Tøzzer.

Er der nogle, der kender noget til udrensningskure. Har overvejet at prøve det mærke som hedder Bio Drain. Først og fremmest for at tabe et par kilo, men også for at få renset ud i systemet.

Vil derfor gerne høre, om der er nogle af jer der har erfaringer.

Knus Normann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg! Og jeg har kun postitive ting at sige. Jeg prøvede kuren for at få lidt styr på fordøjelsen og det hjalp i hvertfald mig. Jeg kan også kun nikke genkendende til, at man også kan tabe sig nogle få kilo. Jeg kan kun anbefale kuren :bearhug:

God fornøjelse med det :)

/Romeo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pugge,

Det er simpelthen en kur, hvor du renser ud i kroppens system. Pillerne består af urter med en sammensætning, som kroppen reagerer på. Det er ikke ubehageligt på nogen måde. Jeg kender ikke sådan de tekniske detaljer omkring produktet og andre kure, men jeg har bare gode erfaringer med BioDrain.

Jeg har prøvet kuren af to omgange, første gang af 14 dages varighed og anden gang ca. 1 måned. Man må maks anvende kuren i 6 uger. Jeg kunne allerede mærke en forskel efter få dage begge gange. Jeg har haft problemer med, at jeg tit følte mig oppustet, når vi havde spist aftensmad, hvilket især var irriterende, når vi var ude eller havde gæster. Men kuren ændrede på dette problem. Jeg mener, at det er fordi, at der kommer orden i fordøjelsen.(Igen kan jeg ikke de tekniske detaljer) :bearhug: Det er klart, at når man ofte er oppustet og dette problem forsvinder, så ser man også slankere ud.

Som sagt kan jeg kun anbefale produktet og jeg har da tænkt mig at gennemgå en kur op til brylluppet, så jeg ikke ligner en spærreballon efter middagen :biggrin:

God Påske til Jer alle :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer