Dinna

Vi kørte taxa ;)

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I alt gav vi 1800 kr - det inkluderede at min far og jeg blev hentet og kørt til kirken (vi blev gift kl. 12 og han var der vel ca. 11,30), min mand og jeg blev efter vielsen kørt til en park, hvor fotograferingen skulle foregå, chaufføren hjalp med at flytte rundt og arrangere under fotograferingen, han havde også taget champagne med til os :) . Derefter kørte han os ned til receptionen og hentede os igen bagefter og til slut kørte han os de ca. 30 km. op til feststedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I alt gav vi 1800 kr - det inkluderede at min far og jeg blev hentet og kørt til kirken (vi blev gift kl. 12 og han var der vel ca. 11,30), min mand og jeg blev efter vielsen kørt til en park, hvor fotograferingen skulle foregå, chaufføren hjalp med at flytte rundt og arrangere under fotograferingen, han havde også taget champagne med til os ()() . Derefter kørte han os ned til receptionen og hentede os igen bagefter og til slut kørte han os de ca. 30 km. op til feststedet.

:) Heeeeeeeeey

Hvor fandt I den charmerende taxi henne????For det er måske lige den vi (min kommende og jeg :in love: ) står og mangler til DEN STORE DAG!!!!

Knuz PinkyL :wub:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Ham der har bilen er godt nok ved at sælge den, men du kan jo prøve at kontakte ham alligevel.

Du kan se kontaktinfo. på hans hjemmeside

:) Heeeeey Dinna

Jeg har netop været inde på hjemmesiden , og du har helt ret , det ser MEGET ud som om , at BILEN er ved at blive solgt....*snøft* , men tak for hjælpen alligevel..... ;)

Knuz PinkyL :wub:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer