Banditte

Er der nogen jeg kan dele min glæde og kriller i maven med...

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det skal jeg os :balloon::griner:-:biggrin: Og det er da bare snart.

Vi skal ned til hotellet kl 13. idag og aftale menu, så nu sker der også noget i planlægningen igen. Den har altså stået stille lang tid synes jeg.

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha; dejligt at høre at også du er med på nedtællingen!

Skal hen og se om ringen passer i dag; spændende. Og skal også lige omkring og se om man kan få lavet et halssmykke som matcher mine øreringe... Hvis det da ikke koster en bondegård:-)

Sender også i dag vielsesattesten til kirken og får skrevet vidner på.... Og så skal jeg begynde at kigge lidt på min tale igen; er ved at dø af skræk.

Vi bor i KBH og skal giftes i Skagen, hvor Frederik kommer fra og min svigerforældre bor.

Så det er lidt specielt at skulle arrangere noget der ligger så langt væk.

Vi har fået ordnet alt med feststedet; det er rigtig rart at få det på plads:-)

Hvor i landet skal I giftes?

Vh Banditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine svigerforældre har lige fundet ud af, at de skal giftes den dag også.. De stak af da de var unge og blev gift på rådhuset, og lige siden har min svigermor ønsket sig et 'rigtigt' bryllup.. nu hvor min svigerfar er syg af kræft over alt i kroppen, har de besluttet sig for, at de vil velsignes i deres kolonihave, og derefter holde fest for hele familien :biggrin: En smuk tanke, at de lige fejrer deres kærlighed igen, inden han dør :biggrin::griner:-

Så vi tilbragte hele lørdagen med at lave indbydelser på samlebånd :biggrin::balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Banditte.

Jeg er også en 27. maj-brud der synes at det nærmer sig med hastige skridt. Vi bor også I København og planlægger bryllup på Fyn, hvor jeg kommer fra. Det gør det altså NOGET besværligt til tider at det ikke lige er i nabolaget. F.eks kan jeg ikke rigtigt overskue hvornår søren jeg skal få tid til en prøveopsætning hos frisøren på Fyn, da han foretrækker, at det bliver en hverdag!

:balloon: Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes d. 27. maj i Lillerød Kirke :loveshower::loveshower::loveshower:

Synes egentlig vi har nogenlunde styr på det og glæder mig bare helt enormt. Men der er da stadig en masse små-ting som mangler, så jeg kan da også virkelig få stress og nerver over om vi nu har tænkt på det hele...

:balloon: Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også til glæde og kriller, selvom "vores dag" er d. 25. maj - altså torsdag.

Først valgte vi også d. 27. men vores musik kunne ikke den dag.

Og de fleste har jo alligevel fri om fredagen.

De allerfleste har fået det at vide omkring jul.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i skønne 27. maj brude, :bearhug: Det var rigtig dejligt at opdage, at der er kommet et Emne der omhandler den dato, som også jeg skal giftes på. Havde selv tænkt tanken....men syntes der var lang tid til, men nu i siger det, så er der ikke så lang tid til. Knap 6 uger py ha! får også en smule sug i maven nu :balloons:

:bearhug: Jeg skal giftes i Aalborg kl. 13.00 og holde festen på Hotel Hjallerup Kro kl. 16.00 til ?

vil følge dette Emne nøje, og bidrage med lidt nyt fra Aalborg!

post-18080-1145393010.gif

:bearhug:

Mette 36

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juhu hvor er vi alligevel et par stykker!

Tiden går så ubegribelig stærkt, så selv om at der egentlig kun er afhentning af ringe og taler og bordkort tilbage, så mærker jeg da pludselig også lidt nervøse hjertehop...

Og så er der selvfølgelig lidt småting:-)

Heldigvis har vi taget en uge før fri så vi forhåbentlig kan slippe for at stresse... Men mon ikke sommerfuglende gør deres til at jeg alligevel sidder lidt uroligt på stolen i dagene op til:-)

Vh Banditte trådstarter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lovebear: Jeg læste lige dit indlæg. Hvor er det rørende.....Kan du huske filen "Dansen om Regitze?" Jeg fik hele kolonihave scenen rullende for mine øjne da jeg læste; Her er det kvnden der er syg, men de fejrer sommeren sammen med deres kære venner, vel vidende at det er sidste gang. Meget stærkt og livgivende! Både filmen og virkeligheden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug:

Vi skal også giftes d. 27. maj - og jeg har allerede MANGE sommerfugle i maven. Vi har haft planlagt datoen i lang tid, så jeg fatter slet ikke at vi allerede er så tæt på nu. :loveshower:

Vi skal vies i Gelsted (Fyn) kirke og holde fest lige i nærheden. Vi skal giftes på min mormor og nu afdøde morfars bryllupsdag. Det er min mormors første bryllupsdag uden min morfar - så det er stort for mig at bære den videre sammen med min skønne mand.

Jeg synes da faktisk vi er mange der skal giftes den dag - jeg er også sikker på det bliver en skøøøøøn dag for os alle. :balloons:

Knus fra Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nå 27. maj brude jeg syntes ikke rigtig der sker mere på denne her side, så jeg kaster lige et spørgsmål ud på bordet ...........hvor langt er i med jeres planlægning?

selv mangler jeg 22 menu kort og alle vores gave æsker til gæsterne men så skuller det også være det, ååååå jo vi skal også lige have graveret vores ringe og jeg skal have min kjole rettet til d. 8 maj og så får jeg den med hjem :hug::bearhug::heart: det bliver bare dejligt.

håber vi kan holde dette emne lidt igang :heart:

:heart:

mette 36

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er faktisk også vild godt med. Vi mangler at printe bordkort ud (33 stk) og på tirsdag henter vi den kommende gemals tøj. Jeg skal ud til 2. tilretning den 2. maj, prøveopsætning den 16. maj og tøjet henter jeg i forretningen den 23. maj. Derudover mangler vi samtalen med præsten. Ham ringer jeg til i starten af maj.

Ellers er vi færdige (håber jeg)

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig da også lige...

27. maj er liige rundt om hjørnet, men som flere af jer andre kan vi også høste glæden af at have været tidligt ude med det hele. Det kører sådan set bare.

Jeg skal prøve kjolen igen på torsdag, hvor der skal tages mål til lukningen. Kjolen henter jeg så endeligt et par dage før brylluppet. Sko og lingeri er på plads - skal have kæmpeunderbuksesag på, der ikke kravler nogle steder. Ingen top for det klarer kjolen selv. Mangler dog at finde noget mere fikst til bryllupsnat og -morgen.

Ringene er i produktion og skal prøves før gravering d. 4. maj.

Menuen er fastlagt med feststedet, men vi mangler at tale med blomsterdamen og at få fundet ud af bordkort, menu og den slags. Skal der være sjove indslag i bordopdækningen, bonusinfo om de andre gæster o.s.v. Vi tygger på det.

Gommens tøj er på plads - er hos skrædderen nu. Han mangler sko og manchetknapper dog, men det er vist ikke så slemt.

Receptionen er i andres hænder og vist på plads. Vi mangler at købe nogle drikkevarer.

Alt i alt føles det stille og roligt. Og så er det så skønt lige nu, hvor alle andre også er begyndt at glæde sig til det hele. Det har selvfølgelig ikke været alle, der har været lige så meget oppe at ringe som mig i løbet at det sidste halve år, men nu begynder de at være der.

Dejligt at gå og glæde sig. Og få sommerfugle i maven, når man læser jeres indlæg.

Nu er der snart kun en måned til!!!

Kh,

Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAA kun 1 måned!!! Det er godt nok lidt vildt :loveshower::loveshower::loveshower: man har ventet så længe og så er de pludselig meget snart http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Pyyyhhhh; jeg synes godt nok det ser ud som om alle andre er nået længere end os... Vi skal holde festen i forsamlingshus, så der er temmelig mange ting vi skal have styr på her til sidst.

Vi manger: Bordplan. Printe menukort. Hente kjolen d. 6. maj. Hente ringene. Hente Michaels tøj d. ? (jeg må slet ikke vide noget om hans tøj...). Arrangere transport for gæsterne fra kirken til reception og fra reception til fest. Samtale med præst d. 8. maj. Øve brudevals (jeg kan godt men Michael har aldrig prøvet). Indkøb af alt det sidste til receptionen, natmaden, oppyntning af festlokale og det praktiske som affaldssække og karklude. Morgengave. Måske en tale (jeg går ud fra at Michael holder en men ved ikke om han er igang - jeg har ikke besluttet mig til om jeg vil endnu...).

Men jeg har ikke stress på endnu :blush: ; regner med at køre ud og købe nogle af de praktiske ting på vej hjem fra arbejde i dag. Og på lørdag er det planen at jeg kører ud og kigger på morgengave og får købt en masse meter tyl til oppyntning af festlokalet.

:bearhug: Tanja

Redigeret af TanjaML
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige lidt piv fra trådstarteren...

Nu har jeg ligget syg for 2. gang i april, begge af 1 uges varighed. Jeg har sjældent været så syg før, begge gange, og nu er det lige før at jeg er før at jeg ikke kan passe min kjole med al det der er raslet af... Det kunne jo være meget godt, men jeg havde nok ikke regnet med at det skulle være på denne måde.

Så jeg er helt mat og træt; føler mig helt bagefter i forberedelserne og er derfor lidt stresset. Det har jeg ellers overhovedet ikke været før.

Men.... Jeg glæder mig stadig, om end lige nu føler jeg ikke at jeg nogensinde bliver fit for fight igen, selv om jeg da er klar til at gå på arbejde igen... Og der er det bare så stresset også, vi er så undernomerede, at jeg konsekvent har overarbejde hver dag.

PIV PIV PIV!!!

Er der nogle 27. maj brude der kan give mig et skub fremad, for jeg er så træt så træt lige nu... Føler lidt at jeg svigter alle mulige ved "bare" at være syg så meget. Forbandede fugleinfluenca eller hvad det nu er jeg er ramt af!

Vh en mat Banditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Banditte.

Det er sgu svært at komme med opmuntrende ord. Når man først er løbet ind i sygdom på stribe, er det svært at se en ende på. Men det kommer der jo! Det går over. Og nu hvor vejret bliver bare en anelse bedre, er der endnu større chance for, at du hurtig kommer på toppen.

Det bedste, du kan gøre, er selvfølgelig at give dig selv fred til at være slatten. Også selvom det ikke er det nemmeste tidspunkt at give sig selv fred til den slags, når nu der er titusind ting, man gerne vil have styr på. Det må du altså få styr på om en uges tid i stedet for lige nu...

Hm... meget hjælp er det jo nok ikke, for du ved det sandsynligvis i forvejen det hele...

Men altså: glo fjerner, smid benene op, gå tidligt i seng, spis fornuftigt, drik kamillethe, lav lister over de opgaver, du skal lave i NÆSTE UGE, uddeleger. Og glæd dig.

God weekend...

Kh,

Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he; så er hun ovenpå og i fuld bryllupssving igen! :oops:

Vi danser stuen tynd i disse dage i vores forsøg på at håndtere valsetrinene; det er simpelthen herligt:-)

Har vist fået samlet alle de ting op som jeg følte jeg var kommet bagud med. Nu er der kun 17 dage til vi drager afsted og kun 25 dage tilbage til datoen rammes, hurra!

Hvad med jer andre? Er I også i fuld gang med forberedelserne til d. 27?

Vh Banditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg skal søreme også giftes den 27. maj. Har fulgt med på sidelinjen herinde i et års tid og fået mange gode ideer. Er ikke nogen ørn til det med computere, men skrive kan jeg da finde ud af, så vil da også lige fortælle lidt om "mit" brullup og hvad jeg stadig mangler.

Min kæreste og jeg skal giftes i Ejby Kirke ved Køge og holde festen på Sonnerupgård Gods i Hovedbygningen. Har mere eller mindre styr på de overordnede ting. Var bl.a. på B-messe i Falkoner centret og kunne ikke stå for den udstillede Rolls Royce Silver Cloud, så selv om budgettet ikke liiiiige helt præcist er til det, tjaaaa.... så blev jeg simpelthen nødt til at booke den. Den er sort og super flot. Brudekjolen blev allerede købt i september 05 hos Bride Fashion. Hvis I vil se den kan I kigge under brudekjoler øvrigt på www.bridefashion.dk og så Pronovias 2, Model 42. Jeg synes at den er helt utrolig smuk, men jo tættere på den 27. vi kommer jo mere i tvivl bliver jeg om det er den rigtige, men det er vist meget normalt.

Min vielsesring er også krydset af listen. Vi har købt hos P Hertz. Det er den blomster ring de selv laver i hvidgul med 8 brillianter formet som blomster. Da jeg skulle hente den havde de lavet den forkerte til mig !! De havde lavet en med 2 brillianter + at ringen var meget mindre ! Jeg sagde for sjov at jeg da håbede der var en anden der skulle giftes den 27/5 med en Nils, for det var der jo indgraveret i ringen :oops: Ekspeditricen blev godt nok rød om ørene og spurgte hvornår vi skulle giftes ! Jeg kunne da heldigvis berolige hende med at der var en hel måned til :) . Har siden modtaget den rigtige ring. Nils ring er også købt og er en almindelig hvidgulds ring.

Idag har jeg så nået nogen af manglerne. Har bl.a bestilt tid til voksning af armhuler og en Brazilian til ugen før brylluppet. Uhhhhh, har aldrig prøvet det før og er bange for at det gør hunde ondt, meeeeen min kæreste friede til mig i Brasilien, så jeg syntes det kunne være lidt sjovt. Har derudover talt med "kage-damen" her til aften, så nu er b-kagen også på plads. Det bliver en meget enkel en med Appelsinbunde med skal af reven appelsin, derover jordbær fromage med chokolade trøffel og så friske jorbær i skiver derover. Kan ikke vente med at sætte tænderne i den. Men der er noget vej endnu. Mangler stadig at købe paptallerkner, krus og glas til morgenmaden dagen efter. At købe flere bloklys. Finde morengaven til Nils. Evt skrive en tale. Få sammensat noget musik som vi kan danse til efter bandet. Mødes med tjenerne. Lave brandliste til feststedet og.... og....og...

Den 8. skal vi tale med præsten og den 9. skal jeg hente brudekjolen og sløret hos syersken. Derefter videre til Ayoe Percon og tale om hår og makeup og derefter videre til blomsterdamen og bestemme endeligt hvordan det skal være. Var der nogen der sagde stress ! Desuden har jeg lidt stress over at det hele kommer til at løbe rundt. Altså at borddækningen bliver som den skal og at blomsterdekorationerne kommer til at passe. At vi bliver færdige til tiden med maden så bandet kan nå at stille op. At de timer som Ayoe har sat af til mig til frisure og makeup er nok, så vi ikke bliver forsinket til kirken, at vi har købt nok vin og spiritus osv. osv. osv :balloons: For første gang i mit liv er jeg stresset. Mit hjerte banker derud af når jeg begynder at tænke på det og jeg får stik i siden ! Men vi når det jo nok. Er igang med at lave 60 æsker som jeg sidder og folder, dvs jeg folder ialt 120 dele da der jo både er bund og låg :balloon: Pyha det tager sin tid, og bagefter skal jeg lime grønne papirer inden i som bund. Man kan da ikke sige man keder sig når man skal giftes, hi, hi.... Når jeg skal sove om aftenen kører det rundt i hovedet med ting jeg skal huske, har glemt osv. Før 1. maj havde jeg det helt fint, men da vi gik ind i maj måned ja så skete der altså et eller andet :lol2: Er I andre også stressede og bange for at det hele ikke falder på plads ?

Nå, det var vist en længere smøre :sleepy: . Nu må alle vi 27. maj brude så bare krydse fingre og tær for at vi får en dejlig varm solskinsdag den 27.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jubiiiiiiii nu er der ikke lang tid tilbage og min mave er fyldt med sommerfugle :butterfly:

nu er jeg færdig med næsten alt det kreative arbejde, mangler kun bordplan til at hænge op :) jeg sætter lige lidt billeder ind af mit store arbejde :balloon:

først mine gaveæsker lavet at kina bokse og gaveposer til de små brudepiger :oops:

post-18080-1146725758.jpg post-18080-1146725795.jpg

:balloons:

mette 36

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer