Guest jeloni

MORGENGAVE

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har gået og overvejet om min kommende mand skulle have en ældre motorcykel han kan gå og makke i. Han har snakket om i flere år at når vi var rigmelig færdig med huset og jeg blev færdig med min uddannelse kunne han godt tænke sig det og det hele skulle være overstået når vi når brylluppet. Jeg har hele tiden sagt at det kunne han godt glemme så derfor ville han blive vildt overrasket vis der stod en nede i garagen der om morgen :blush::balloons::balloons: Jeg ved godt det er en dyr gave men hvis han alligevel har tænk sig at skulle have en så...

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en G P S navigator til bilen, fordi han er vild med alt hvad der har med computer at gøre :blush:

Han vil helst have en som hedder TomTom men det får han ikke :balloons:

Den koster nemlig ca 4-5000 mens den jeg har købt på udsalg køstede 2800 og så er der 20 forskellige lande lagt ind på den + en ekstra cd. Har ikke så meget tjek på det, men efter hvad andre siger skulle den være helt fin :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

giver min skal en faldskærmspring - han elsker højde

men gav ham nogle boudoir billeder i fødselsdagsgave og det var en hit og jeg var også meget glad for resultatet og hvor var det sjov at lave selv om jeg kom dertil meget blufærdig - du kan se nogle af billederne her

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg gav min mand en kortholder med vores bryllupsdato indgraveret og et "elsker dig" indgraveret, og så gav jeg ham den store, flotte bog "Himmelen set fra oven" - en masse billeder taget af jorden fra himmelen. Det var en super gave.

Redigeret af Nitte
0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg har fået en god ven til at lave et sæt manchetknapper i guld,med en lille diamant og så er Christians initialer indgraveret (grovere end alm. gravering,som jo ikke er så tydelig) så jeg glæder mig MEGET til de kommer hjem fra støberiet....

God fornøjelse med indkøbet :balloons:

:blush: Fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg går og pusler med tanken om at få lavet et kæmpe skærebræt til ham i træ. Han er kok, og har mange gange klaget over, at han ikke har et skærebræt, der er stort nok, når han er ude og lave selskaber. Men skal have fundet ud af hvor jeg kan få lavet det henne, men kender da vist et par stykker, der er tømrer, så det håber jeg en af dem kan og vil.

Ellers har jeg også tænkt på bodoirfoto (hedder det det?) Men ved nu ikke rigtig om jeg tør. Og har heller ikke lyst til at ha dem til at hænge fremme, så synes det er lidt ærgeligt, hvis de bare blev gemt væk i en skuffe...

Har også overvejet at købe et ur til ham, nu har han gået og snakket om at han godt kunne tænke sig et ur de sidste par år, så det er også en god ide.

Men har heldigivs lidt tid endnu til at bestemme mig i!

0

Del dette indlæg

Jeg har overvejet enten at købe en rigtig go' barbermaskine til ham, eller har også som nogle af jer andre gået lidt med tanken om nogle boudoir billeder...Ved bare ikke om det er lidt for grænseoverskridende, men efter jeg lige kiggede på de biller Eila har lagt ind, tror jeg lige jeg skal overveje det lidt mere. SUPER flotte billeder, iøvrigt!!!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Aftenkaffe

Du er genial. :cowsleep: Jeg var meget i tvivl hvad jeg skulle give ham. Havde ellers besluttet mig for at give ham manchetknapper med hans intialer. Han er ikke til bodoir billeder, men så ser jeg at du Aftenkaffen skriver navigator, det er en kanon ide, da min kæreste vil blive elle vild.

Aftenkaffe, tomtom er det en rigtig god mærke eller hur? Du må meget gerne skrive lidt mere om det, hvis du gider for jeg vil gerne give 5-6.000 for det. Håber at høre fra dig.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yllove: :bearhug:

Jeg er kommet frem til at min mand skla have et rigtigt lækkert ur...... så vil jeg have graveret noget deri????

Jeg tror også at det blir et ur.. Men tror jeg i første omgang vælger at lægge en lille seddel ved, med det som jeg havde tænkt mig skulle graveres i. Bare så der er mulighed for at få det byttet, hvis han hellere vil have et andet ur :-)

0

Del dette indlæg

Tja jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal finde på...

Men har tænkt lidt på et gavekort til en tatto, da jeg ved han meget gerne vil have en.

Men ved ikke rigtigt om man kan give det i morgengave...

Han har et meget lille hjerte på den ene skulder som ham og han´s X fik lavet da de blev forlovet.

Jeg tænker ikke på at han har det og er enlig ligeglad, med den anden dag sagde han at han gerne ville have den tegnet over...

Men nu som jeg sidder og skriver dette, brokker han sig over sin computer skærm, så måske man skulle købe en ny til ham ???

0

Del dette indlæg

Men har tænkt lidt på et gavekort til en tatto, da jeg ved han meget gerne vil have en.

Men ved ikke rigtigt om man kan give det i morgengave...

Det syntes jeg da sagtens at man kan.

Jeg overvejer selv om jeg skal give min gom en tato da han snakker en del om det. Han har bare en i forvejen og jeg er mest til at ikke hele kroppen skal fyldes, så jeg er lidt bange for at hvis jeg giver ham det som gave bliver han bare mere spændt på at få flere og flere lavet.....hmm

Men det vigtigste er vel at tage udgangspunkt i gommen og hvad HAN vil blive glad for, end hvad andre mener at man kan og ikke kan give. -HAHA-

Ellers har jeg tænkt på nogle billeder af mig selv til ham. Det er noget han for sjov har snakket om i flere år, men han ved at jeg er meget blufærdig :butterfly: så det tror jeg aldrig han gætter.

Jeg har også kigget på et ur, da han engang snakkede om at til hans bryllup skulle han have et seiko kinetic ur. Men de koster bare ca 5000 kr.....

Hvor mange penge bruger I andre på morgengaver??

0

Del dette indlæg

-HAHA--HAHA-

Jeg ved heller ikke rigtg hvad jeg skal give min kommende gemal i morgengave!

Han har snakket om en BMW som han har set i et bilblad, mmmmmmmeeeeeeeeennnnnn jeg ofre altså ikke lige 750 t kr. på en morgen gave!

Er over i noget med en playstation 2, som jeg ved vil falde i god jord!

Og det med et gavekort til en tatto er en brand god ide, for han vil have lavet mere på sin tatto og havde ungernes forbogstav ind i, samt mit og så skal der være plads til 2 mere, som han sage!

Nu må vi se hvad vi finder på!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer