Guest bianca

bourdoir-billeder...

22 posts in this topic

Hejsa Piger.

Går og overvejer om jeg skal have lavet noget billeder til morgengaven. Har set nogen stykker herinde, med gode resultater, men ville lige høre om jeg kunne få nogle erfaringer.

Har overvejet at få dem taget hos Tove Muurmand i risskov. Er der nogen som har prøvet det der?

Og hvad gør i med billederne bagefter? Næsten synd at ligge dem i en skuffe, men hænger man dem på væggen?

Knus! :oops:

0

Annonce ♥

Ved du om det er noget for din kæreste?

Jeg har nemlig fornyligt fundet ud at min kæreste hader den slags billeder.

Jeg troede alle mænd var vilde med den slags, men der blev jeg da klogere. :oops:

Edited by S.D.
0

enig, forhør dig ad hos kæresten først - ikke alle kan lide det - min kæreste bryder sig bestemt ikke om det og finder det overhovedet ikke romantisk (det gør jeg så i øvrigt heller ikke) - men det er jo sagen uvedkommende. Men hør ad, ærgeligt hvis det nu slet ikke er ham

Knus SIGNE

0

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg fik nogle i poltergave af pigerne og det var en sjov oplevelse at lave dem, men ja, de ender nok i skuffen, jeg er ærlig talt ikke selv så pjattet med at svigermor skal udsættes for mig i undertøj, så de ligger i skuffen - kun for Klaus' øjne, som da han fik dem - som surprice- til brylluppet måtte indrømme at de faktisk var ret fede at have :bearhug:

0

Jeg er faktisk lidt overrasket over, at der er flere end lige min kæreste, der ikke er så meget for bourdoir-billeder.

Jeg troede virkeligt at mine kæreste var den eneste. :respekt:

Min mand ville også synes, at det var spild af penge - som han siger "hvis jeg vil have frække billeder af dig, kan jeg da selv tage dem" ;) :blushsmiley:

..og det gør han så ;) :bearhug::biggrin:

0

Jeg overvejede det også, men ariii - jeg er nok for genert når det kommer til stykket... - og så var jeg ikke sikker på om de ikke bare kom til at ligge i skuffen... - jeg ville i hvert fald aldrig hænge dem op, og det er vel heller ikke sådan nogen man tager frem i tide og utide ?

:bearhug:

0

Så er det mig igen :)

Min mand har hans 2 små mapper med billederne stående ved siden af hans computer, og fanger ham da tit i, at han sidder og ser på dem og det store billede, er inde ved sengen :respekt:

Det kommer jo også helt an på i hvad og hvordan man vælger at blive foreviget.

Jeg må indrømme, at mine tanker på INTET tidspunkt kom hen på, om manden ville kunne lide det, eller om han ville synes det var spile af penge, for det må jeg indrømme var en ikke eksisterende faktor i min verden :biggrin:

Man kan jo vælge at have billederne fremme i soveværelset, for det er jo ikke der folk/venner, kommer mest, det er det i hvertilfælde ikke hjemme hos os.

Jeg er selv MEGET blufærdig, og Tove gjorde meget ud af, at jeg følte mig godt tilpas, og det gjorde jeg i den grad :bearhug:

Eneste minus ved det hele var.................AT DET VAR SÅ P.... KOLDT i studiet :biggrin::biggrin: :carrot:

Kram fra

Edited by mrw
0

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at han ville synes det var fedt. Og jeg tror egentlig også selv jeg ville synes det ville være fedt at have nogle rigtig fine billeder af mig selv. Og tusind tak for den fine anbefaling. Tror jeg vil gøre det....Dine billeder MRV er ihvertfald flotte.

Knus

0

Hej. Hej

jeg fik taget bodouir billeder til min mand - og han blev super glad for dem. han fik dem i morgengave. jeg have sat de bedste i et album, så nu står det da godt nok på hylden, og et par af de bedste har vi en ramme (det er naturligvis ikke dem med undertøj på).

Så spring ud i det... Held og lykke

Mvh. Stina

0

Jeg fik mine taget hos Lorentsen fotografi over for den gamle by efter at have set Trisses (Zunshines) flotte billeder. Kæresten bliver super glad - da de alligevel bliver anderleds end hjemme taget billeder! Kan kun anbefale Lorentsen - de er super prof. Der kan d vælge store billeder til vægen, kalender eller i mappe. Jeg lavede selv en mappe til ham som ligge på natborden og han kigger dem tit igennem.

:bearhug: Sandra

post-7399-1146827315.jpg

0

Jeg har også besluttet at jeg vil lave billeder til min mand i morgengave.

Mest af alt så tror jeg det vil komme meget bag på ham og overraske ham, fordi jeg er meget genert hvad sådan noget angår.

Jeg tror også det bliver et billede til soveværelset. Kan da godt være at en lille mappe også ville være en god idé.

0

Annonce ♥

Jeg kan MEGET varmt anbefale Jørgen Brandt (www.morgengave.dk). Han har taget en serie af mig. Fire kommer i en ramme, som kan hænge på væggen i soveværelset, og resten i en mappe kun for Kristians øjne. Det fede ved Jørgens billeder er, at han beskærer og toner, så man på det nærmeste ikke lægger mærke til hvem modellen er... med mindre man ved det. Det kunne være en serie kunst-postkort man havde rammet ind og hængt op. Jeg er i hvert fald glad for mine, og tror at Kristian bliver det samme.

post-18534-1146928900.jpg

0

Annonce ♥

Bortset fra det; jeg synes jo det er super fint at alle I modellos-sild får lavet sådan nogle smukke billeder - men må indrømme jeg synes at det får den modsatte effekt, hvis det er folk som jeg (og de der er større) og ikke længere er så "faste i kødet" :angry: Det er altså ikke altid så appetitligt.

Når det er sagt, så skal jeg skynde mig at sige at jeg bestemt har set billeder af store piger der har været GUDINDE smukke, - men jeg synes altså det hører til undtagelserne.

I må ikk' slå nu, vel!! /hide

:hug:

Birgit

0

Bortset fra det; jeg synes jo det er super fint at alle I modellos-sild får lavet sådan nogle smukke billeder - men må indrømme jeg synes at det får den modsatte effekt, hvis det er folk som jeg (og de der er større) og ikke længere er så "faste i kødet" -HAHA- Det er altså ikke altid så appetitligt.

Når det er sagt, så skal jeg skynde mig at sige at jeg bestemt har set billeder af store piger der har været GUDINDE smukke, - men jeg synes altså det hører til undtagelserne.

I må ikk' slå nu, vel!! /hide

:hug:

Birgit

Tak for rosen Birgit, men en god fotograf ved hvad han kan skule med lys og skygger, og beskære så det smukkeste vises frem. Jeg ved at Jørgen selv er rigtig glad for sin billedserie af dette sølvbrudepar, som også har givet tilladelse til at blive vist frem på hans hjemmeside:

Postet billede

De er da skønne... :angry:

0