linchen

Marys øreringe

39 indlæg i dette emne

Hej Tøser,

Er der nogen, der har set øreringe, der minder om dem Mary havde på til sit bryllup?? :balloons:

(Store dråbeformede perler) - de behøver ikke være lige så "gigantiske" som hendes, men bare dråbeformede og lidt større end dem man normalt ser! :bearhug:

:bearhug:

Linda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke så godt se Marys øreringe tæt på, på billedet, men googlede "Earrings pearl drops", og fandt umiddelbart mange billede rog henvisninger til lignende øreringe, der er mange forskellige slags, så mon ikke, der er nogle, der passer?

http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&hs=qwC&rls=org.mozilla:en-GB:official&q=earrings+pearl+drops&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=715&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke så godt se Marys øreringe tæt på, på billedet, men googlede "Earrings pearl drops", og fandt umiddelbart mange billede rog henvisninger til lignende øreringe, der er mange forskellige slags, så mon ikke, der er nogle, der passer?

http://www.google.dk...=og&sa=N&tab=wi

Mange tak, her er et bedre billede

post-44988-0-69148100-1320158000.jpg

post-44988-0-78971900-1320158020.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke så godt se Marys øreringe tæt på, på billedet, men googlede "Earrings pearl drops", og fandt umiddelbart mange billede rog henvisninger til lignende øreringe, der er mange forskellige slags, så mon ikke, der er nogle, der passer?

http://www.google.dk...=og&sa=N&tab=wi

Tak :) her lidt flere billeder.. dem jeg søger skal dog være med guldlås osv. og ikke hvidguld/sølv

post-44988-0-09044500-1320158103.gif

post-44988-0-05911600-1320158121.jpg

post-44988-0-48178100-1320158139.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig på etsy.com! Har selv ledt efter nogle magen til Kate Middletons (der ligner Marys bemærkelsesværdigt meget) der inde, og der var mange ... Der er bare genrelt så mange øreringe der inde, det er helt tosset :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at de er virkelig smukke! Hvis du lader være med at tage alt for mange andre smykker på, når du vælger store øreringe, tror jeg ikke det ser fake/for meget ud :wink:

Synes nemlig ikke de er fake at se på, fordi at perlerne i midten ikke er kuglerunde, men lidt aflange/naturlige.

Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig at bære de øreringe, de er meget fine! :BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes faktisk at de er virkelig smukke! Hvis du lader være med at tage alt for mange andre smykker på, når du vælger store øreringe, tror jeg ikke det ser fake/for meget ud :wink:

Synes nemlig ikke de er fake at se på, fordi at perlerne i midten ikke er kuglerunde, men lidt aflange/naturlige.

Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig at bære de øreringe, de er meget fine! :BKSTREET:

Ok tak :) her kan de ses på en dukke.. de har i hvert fald den perfekte str. de koster 250 kr (uden porto)

keg skal ikke have halskæde eller lign på.. kun øreringe, ring og (måske et diskret armbånd)

post-44988-0-12197600-1320246267.jpg

post-44988-0-62886000-1320246275.jpg

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fundet de her, som jeg synes er meget pæne, men kan ikke helt finde ud af om de ser for fake ud? (de er jo fake) hvad synes I? :)

Synes ikke, de ser fake ud. Og hvis man kan se det, skal man virkelig også meget tæt på for at lægge mærke til det. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer