linchen

Marys øreringe

39 posts in this topic

Og lige en kommentar til Mary:

Hun er utrolig smuk! Har gemt en masse billeder af hendes mange umådelige flotte frisurer til inspiration til min egen brudefritz! Hun er så elegant!

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at de er virkelig smukke! Hvis du lader være med at tage alt for mange andre smykker på, når du vælger store øreringe, tror jeg ikke det ser fake/for meget ud :wink:

Synes nemlig ikke de er fake at se på, fordi at perlerne i midten ikke er kuglerunde, men lidt aflange/naturlige.

Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig at bære de øreringe, de er meget fine! :BKSTREET:

Ok tak :) her kan de ses på en dukke.. de har i hvert fald den perfekte str. de koster 250 kr (uden porto)

keg skal ikke have halskæde eller lign på.. kun øreringe, ring og (måske et diskret armbånd)

søde for søren da... hvor er de fra... jeg må eje dem. Jeg har ledt længe efter nogen der ville minde om dem Tina Lund havde på - men dem du har fundet, er virkelig flotte!!!

0

Annonce ♥

Ja ikke.. jeg har lige købt dem over etsy, så jeg glæder mig meget til at få dem hjem :thumbsupsmileyanim: du kan finde dem HER

0

Ja ikke.. jeg har lige købt dem over etsy, så jeg glæder mig meget til at få dem hjem :thumbsupsmileyanim: du kan finde dem HER

Du er en skat -som altid !!!

0

Du er en skat -som altid !!!

det var ¨så lidt smukke.. går det fremad med bryllupsplanlægningen? :)

0

Annonce ♥

Tak piger!! det var lige dem jeg havde ledt efter:-) Så er de bestilt og håber så bare de kommer;-)

0

Tak piger!! det var lige dem jeg havde ledt efter:-) Så er de bestilt og håber så bare de kommer;-)

Venter også spændt på mine :cheerleader3: tror ikke der går mange dage før mine skulle være der :loveshower: hvilken farve samt perlefarve har du bestilt i?

0

jeg fik mine igår med posten :loveshower: du kan se dem i min tråd... de er SÅ flotte.. så glæd dig

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at de er virkelig smukke! Hvis du lader være med at tage alt for mange andre smykker på, når du vælger store øreringe, tror jeg ikke det ser fake/for meget ud :wink:

Synes nemlig ikke de er fake at se på, fordi at perlerne i midten ikke er kuglerunde, men lidt aflange/naturlige.

Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig at bære de øreringe, de er meget fine! :BKSTREET:

Ok tak :) her kan de ses på en dukke.. de har i hvert fald den perfekte str. de koster 250 kr (uden porto)

keg skal ikke have halskæde eller lign på.. kun øreringe, ring og (måske et diskret armbånd)

søde for søren da... hvor er de fra... jeg må eje dem. Jeg har ledt længe efter nogen der ville minde om dem Tina Lund havde på - men dem du har fundet, er virkelig flotte!!!

har lige fået mine med posten, så du kan se dem i min tråd... :)

0

Hvis der stadig er nogen der søger en efterligning af Mary's bryllupsøreringe, så gå ind på www.chanti.dk, der er et par, som kommer så tæt som det er muligt, på at ligne Mary's. I sølv omkranset af en dråbeformet "cirkel" af zirkonia og en perle i midten. Men efter nærmere gennemlæsning af alle indlæg herinde, kan jeg se at der allerede er en som også har fundet dem på chanti :)

Edited by lullu35
0