Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Katrinus

HVA SÅÅÅÅÅ 29.juli brude - hvor langt er I?

107 posts in this topic

'...SÅ jeg har gjort det samme. Jeg fandt en akvarelmaler på nettet, og hun har malet tre billeder, der er 20x20, med paspartout og ramme 30x30, det er motiver af hans to første både (nogle rigtig gode billeder), og det tredie er egentlig også af en hans første både, men det skal skiftes ud med et billede af hans nuværende båd, den er abre først lige blevet søsat, så jeg havde ikke noget billede, og hun ville ikke aflevere en tom ramme, så hun lavede et ekstra, som vi så afleverer, når vi har et godt bilelde af den nye båd. Jeg håber virkelig han bliver glad for gaven!!!!!! Havde tænkt meget over, hvad man skulle give manden der har alt '

Han bliver da super glad - sikke en god gave. Meget personlig og noget som jeg tror han bliver rigtigt glad for. God idé!!!

Jeg har lige ligget på ryggen i en halv time fordi min kommende mand ville prøve at optage vores lille babys hjertelyd med en mikrofon han har lånt (jeg er ca. 5½ måned henne). Det lykkedes desværre ikke. Han prøvede så med en tom toiletrulle, hvilket han måske troede gav lidt lyd fra sig, men ikke meget... Han vil så gerne høre det... Så nu overvejer jeg faktisk at købe sådan et jordemoder lytte-rør til ham (hvad er det nu de hedder?). Det er selvfølgelig ikke noget han kan bruge så længe, men han er så sød når han meget koncentreret prøver at høre den lilles hjerte...

hmm - må lige tænke over det og undersøge markedet. Det bliver under alle omstændigheder ikke nogen meget dyr gave, da jeg er studerende... og vi har egentligt aftalt ikke at give hinanden noget, men jeg kan ikke rigtigt lade være.

0

Annonce ♥

'...SÅ jeg har gjort det samme. Jeg fandt en akvarelmaler på nettet, og hun har malet tre billeder, der er 20x20, med paspartout og ramme 30x30, det er motiver af hans to første både (nogle rigtig gode billeder), og det tredie er egentlig også af en hans første både, men det skal skiftes ud med et billede af hans nuværende båd, den er abre først lige blevet søsat, så jeg havde ikke noget billede, og hun ville ikke aflevere en tom ramme, så hun lavede et ekstra, som vi så afleverer, når vi har et godt bilelde af den nye båd. Jeg håber virkelig han bliver glad for gaven!!!!!! Havde tænkt meget over, hvad man skulle give manden der har alt '

Han bliver da super glad - sikke en god gave. Meget personlig og noget som jeg tror han bliver rigtigt glad for. God idé!!!

Jeg har lige ligget på ryggen i en halv time fordi min kommende mand ville prøve at optage vores lille babys hjertelyd med en mikrofon han har lånt (jeg er ca. 5½ måned henne). Det lykkedes desværre ikke. Han prøvede så med en tom toiletrulle, hvilket han måske troede gav lidt lyd fra sig, men ikke meget... Han vil så gerne høre det... Så nu overvejer jeg faktisk at købe sådan et jordemoder lytte-rør til ham (hvad er det nu de hedder?). Det er selvfølgelig ikke noget han kan bruge så længe, men han er så sød når han meget koncentreret prøver at høre den lilles hjerte...

hmm - må lige tænke over det og undersøge markedet. Det bliver under alle omstændigheder ikke nogen meget dyr gave, da jeg er studerende... og vi har egentligt aftalt ikke at give hinanden noget, men jeg kan ikke rigtigt lade være.

Det synes jeg lyder rigtig sødt!!!! Især når han nu selv er så interesseret!! Ring da og spørg din jordmoder hvor man skaffer sådan et, og fortæl hvorfor, det er jeg sikker på hun kan hjælpe med :biggrin:

Min kommende var rigtig glad for at være med til jordmoder og høre hjerteslag, han var helt rørt, da vi gik ud derfra, sagde at nu kunne han meget bedre forholde sig til at skulle være far... bedre end da han så scanningsbillederne, som han sagde, han syntes det lignede en forplumret lavelampe!! :)

Tillykke med den kommende lille. Vores er nu 9 mdr!

0

Nå, nu har jeg bestilt et træ-stetoskop (det var det, det hed) til min søde kæreste (som endnu engang har forsøgt sig med mikrofon idag uden held - hvorefter han gik over til at brumme/sige dybe lyde med hovedet nærmest halvt begravet i min mave for at mærke om baby reagerede... den lå musestille... hmm, det må også ha' lydt lidt underligt derinde)

I kan se stetoskopet her

Så nu er morgengaven hjemme - og så pyt skidt om han giver mig en gave eller ej - denne gave er jo lidt til os begge to under alle omstændigheder :biggrin:

0

Det var da en fin gave du har købt til ham... :biggrin:

Synes det er sødt at han går så meget op i det.

Kan selv huske hvordan det var med den første, at manden gerne ville være med i det hele der forgik inde i maven på mig...

og det er nu hyggeligt og sidder der sammen og vente på at den lille sparker... :)

Må jo nok sige at det savnede jeg lidt da jeg ventede de to små, det var jo ikke det samme som første gang...

0

Annonce ♥

2 UGER I DAG....HVOR VILDT!!!

Hvor er tiden dog blevet af??? Vi fik for en uge siden svigerfamilien på besøg (De kommer fra Australien og skal bo her indtil efter brylluppet) De bor heldigvis i et sommerhus lidt væk fra os....De er da herlige, men hvor er det hårdt at "være på" hele tiden....

Heldigvis er vi da ved at have styr på alle detaljerne, har fået en masse hjælp fra vores venner hvilket er dejligt.

Jeg havde bare en frygtelig drøm i nat at det var vores bryllup og alt gik bare galt. Jeg kom fra frisøren med den mest skøre frisure, makeup var skrækkeligt, og da jeg fik brudebuketten smittede den af med lyserødt udover kjolen (som i øvrigt var en anden en den jeg skal have på). Musikken var helt forkert og kirken vildt stor, så jeg kunne slet ikke se min køreste vente. Pludselig stoppede musikken og så råbte jeg på ham, og så løb vi ud af kirken og aftalte at gøre det en anden dag. Meget sjovt egentlig....

Jeg tror ikke de ting sker på dagen...

Er i andre ved at få nerver på???

Knus!!

0

Pludselig stoppede musikken og så råbte jeg på ham, og så løb vi ud af kirken og aftalte at gøre det en anden dag. Meget sjovt egentlig....

Jeg tror ikke de ting sker på dagen...

Er i andre ved at få nerver på???

:bearhug:

Jeg forstår godt I valgte at løbe jeres vej - uha... sikke et scenarie! Krydser fingre for at det kommer til at gå jer bedre om 14 dage...

Og ja, der er ved at komme lidt nerver på. Men overraskende nok er jeg ikke sindsygt stresset. Vi tager tingene bid for bid og uddelegere en masse... Hvilket letter meget, men omvendt også kræver overblik - for hvem var det nu liiiiige der gjorde hvad :bearhug: ?

Husker mig selv på at gæsterne jo ikke ved hvad vi har planlagt, så hvis noget smutter på dagen, så er det nok kun os der ligger mærke til det.

Desværre har min dejlige mormor og hende dejlige kæreste (hun er 88 og han er 85, men derfor kan man vel godt være kærester :biggrin: ) meldt afbud. De skranter begge helbredsmæssigt og kan ikke overskue turen fra Sjælland til Vestjylland og to dage på hotel. Det er ganske forståeligt - faktisk var jeg imponeret over at de sagde ja tak til at komme og først nu melder fra. Så selv om det er vildt ærgeligt (de er begge super sjove når de er friske, så de ville have været kanon at have med), så var jeg nok lidt forberedt på et afbud.

Prøvede min kjole hos skrædderen i torsdags og den bliver lige som jeg ville have den og måske endnu flottere :) - jeg glæææææder mig til at se den igen og have den på på selve dagen. Desværre har jeg ingen billeder, men I skal nok få den at se på et tidspunkt.

Min kæreste har købt alt sit tøj så vidt jeg ved og jeg må IKKE se det. Han gemmer det alle mulige steder og jeg har fået strenge ordrer om ikke at kigge i den kasse eller i det skab.... Uha jeg er spændt på at se ham. Han siger han bliver meeeeeeget fin.

Hvad med jer andre? HVor langt er I?

KNUS Katrinus

0

ja 14 dage til, så står vi i vores fine kjoler (i hvert fald hvis man skal giftes kl. 13.00) :biggrin:

Mangler

- Chekce bodplanen en sidste gang

- Pakke bryllupstasken (til overnatning bryllupsnart)

- Bage 1 x bund til bryllupskage og lægge sammen med cremen Er gjort i dag

- Pynte bryllupskagen (svigerinden hjælper her :) )

- Hente marzipanbladene til kagen

- Aflevere menukort mv. til feststed

- Pakke til bryllupsrejse

- Hente kjolen hos designeren

- Morgengaven Er gjort i dag :bearhug: troede aldrig det skulle lykkes

:bearhug::bearhug::blink:

Edited by Xzenia
0

Ja nu nærmer dagen sig virkelig!!!

Jeg tror nu ikke 8jeg synes ikke) jeg har nerver på, glæder mig bare helt vildt, og kan ikke helt fatte, at det er om 14 dage, nu hvor vi har gået og ventet i over 1 år!!!!

Jeg er så bange for at nemesis viser sit grimme fjæs og giver regnvejr, det vil være så typisk for mig, at det er så godt nu, og har været det længe og så bliver rigtig skodvejr på dagen.... men lad os alle krydse fingre for, at det IKKE sker....

Vi skal pakke i næste uge, og den 24. stikker vi af mod Sjælland,

men det er efterhånden småting der mangler!!

har forresten lige nogle billeder af smykker, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at vælge... min kjole (og jeg) ser således ud:

brudekjolen - se fra besvarelse 13 (de ny billeder)

jeg ved ikke helt selv, har ikke købt endnu, men her kommer de forskellige muligheder jeg har kigget på:

hmm poster lige de sidste i et indlæg til.... håber der er nogle der vil komme med nogle svar :biggrin:

SÅ ER LINKET RETTET!!!

(Ja, der er også blevet slettet et par billeder, da nogle af kæderne er blevet udsolgt i mellemtiden!!!)

post-14037-1152984964.jpg

post-14037-1153070733.jpg

Edited by nj_den
0

Annonce ♥

Det er nogen meget flotte smykker du der har kig på.

Men det er lidt svært at sige hvad der passer til kjolen da dit link ikke virker...

Men ja nu går tiden stærkt...

Har nu fået gaveposerne færdige og sendt med min mor hjem... ( dejligt )

I torsdags fik min mor og jeg hentet kjolen + min mor og søsters kjole så der det også på plads...

ja så er vi blevet brandt af, afham der skulle kører med os på dagen men i dag har jeg fået fat i en anden, meget heldigt når der ikke er så lang tid tilbage...

Nu mangler vi så de sidste Menukort og når de er færdig kan jeg slappe lidt af.

Onsdag inden bryllupet tager jeg så op til min mor og far, hvor jeg så laver bryllupskagen onsdag/torsdag.

Torsdag kan vi hente nøglen til feststedet også har vi bestemt at at vi fredag efter morgenmaden tager ind og dækker op, så vi om lørdagen kun skal have blomsterne på bordet.

Alt imens Kim må blive hjemme da de har meget travlt på arbejdet, så han har kun lige fri fredag, lørdag og søndag ( lige i tiden arbejder han mellem 10 og 19 timer hver dag... )

Men da han gerne vil sove hjemme ved sine forældre den sidste nat, er vi blevet enige om at jeg må stå for det med borddækningen, da det jo vil være tosset at han skal køre i 2½ time for at dække bord også hjem igen bagefter.

I får lige et billede af den fine bil, var så heldig at finde ham gennem holstebro veteranbil klub.

han kommer fra Ulfborg og tager turen til Struer hvor han henter min og min far køre til

kirken, vider til fotografen bagefter og tilsidst til feststedet og det skal han have 2000kr for...

Han har lovet at sende nogle billeder af bilen hvor den er pyndtet og åben.

post-15700-1153065442.jpg

0

Det er nogen meget flotte smykker du der har kig på.

Men det er lidt svært at sige hvad der passer til kjolen da dit link ikke virker...

Men ja nu går tiden stærkt...

Har nu fået gaveposerne færdige og sendt med min mor hjem... ( dejligt )

I torsdags fik min mor og jeg hentet kjolen + min mor og søsters kjole så der det også på plads...

ja så er vi blevet brandt af, afham der skulle kører med os på dagen men i dag har jeg fået fat i en anden, meget heldigt når der ikke er så lang tid tilbage...

Nu mangler vi så de sidste Menukort og når de er færdig kan jeg slappe lidt af.

Onsdag inden bryllupet tager jeg så op til min mor og far, hvor jeg så laver bryllupskagen onsdag/torsdag.

Torsdag kan vi hente nøglen til feststedet også har vi bestemt at at vi fredag efter morgenmaden tager ind og dækker op, så vi om lørdagen kun skal have blomsterne på bordet.

Alt imens Kim må blive hjemme da de har meget travlt på arbejdet, så han har kun lige fri fredag, lørdag og søndag ( lige i tiden arbejder han mellem 10 og 19 timer hver dag... )

Men da han gerne vil sove hjemme ved sine forældre den sidste nat, er vi blevet enige om at jeg må stå for det med borddækningen, da det jo vil være tosset at han skal køre i 2½ time for at dække bord også hjem igen bagefter.

I får lige et billede af den fine bil, var så heldig at finde ham gennem holstebro veteranbil klub.

han kommer fra Ulfborg og tager turen til Struer hvor han henter min og min far køre til

kirken, vider til fotografen bagefter og tilsidst til feststedet og det skal han have 2000kr for...

Han har lovet at sende nogle billeder af bilen hvor den er pyndtet og åben.

Det er vel nok en rigtig fin bil!!!!!

Glæder mig til at se den i pyntet version!!!

vi skal køre i den her (og den er lejet), vi havde valget mellem den og en hvis jaguar fra '57 (tror jeg), meen jeg er helt vild med Audi, og hvis jeg kunne være blevet proppet ind i en TT (min drømmebil) havde vi nok fundet sådan en... Men det går ikke med kkole og alt det, og så vil man jo også helst selv køre! Så vi valgte komfort og air-condition fremfor det klassiske...

(PS: husk og sig til din frisør, at du skal køre i åben vogn, ved fra en venindes far (der har veteranbil, at skal man længere end abre rundt om hjørnet, kommer bruden huritgt til at se "forblæst" ud)

:denmarkflag:

post-14037-1153071048.jpg

post-14037-1153071063.jpg

0

okay mange tak for rådet...

vi har aftalt med chuføren at når vi kører til kirke er den lukket og når vi kører fra kirken kører han stille mens den er åben også lukker han den så vi kan kører vider af hovedvejen til fotografen og lige inden vi når feststedet sætter han farten ned også er den åben igen... :denmarkflag:

Men wow jeres bil er nu også flot...

og det er jo forskælligt hvad man er til og da jeg ved at kim har en forkærlighed for sådanne gamle biler har jeg bestildt den uden han ved noget... :iloveyou:

0

Alle I 29 juli brude. Vidste I, at prinsesse Diana og prins Charles blev viet på vores dato i 1981?

Læste det tilfældigt i avisen den anden dag, da de gennemgik sommervejret for 1981.

Charlotte

0

Annonce ♥

Alle I 29 juli brude. Vidste I, at prinsesse Diana og prins Charles blev viet på vores dato i 1981?

Læste det tilfældigt i avisen den anden dag, da de gennemgik sommervejret for 1981.

Charlotte

Ups - kan ikke helt finde ud af om det er fedt (altså at 'vores' dato bliver lidt royal) eller ufedt (der var ikke super meget lykke over deres ægteskab) :denmarkflag:

I øvrigt - fede biler I har Gitte 81 og nj_den

Vi skal kører i en gammel guld-folkevogn (bobble). Elsker den bil og VIL på et eller andet tidspunkt i mit liv have en VW-bobble capriolet i rød...

Har forsøgt at sætte et billede ind af en guld-bobble, men det er vist lidt udtydeligt.

Har I øvrigt fået lavet bordkort, bordplan og liste over hvem der sover hvor - dejligt!

post-15912-1153083120.jpg

Edited by Katrinus
0

Hej piger

jubiiiiiiiii nu er der under to uger til. Hvor er det alså spændende.

Jeg glæder mig bare så vildt og alligevel er det godt at der er et par dage inu når jeg tænker på alle de små detaljer vi stadig mangler.

Min kæreste spilder sammen med en kammerat hver mandag men i dag er han inviteret der over kl 16 og han plejer først at mødes med ham kl 19 så jeg luger lidt på om de har noget for.....

0

Hej :iloveyou:

Ja, jeg er virkelig ved at få stress!!!! Som I kan se under "Brudekjolesnak" er min kjole i dyb krise - det er ikke liiiiiige det man har brug for her så kort tid inden det store slag!! :banned:

Men de andre forberedelser kører på skinner.

Jeg går også lidt og overvejer et sjovt/flot/anderledes transportmiddel fra hotellet til rådhuset. Vi har bestilt en bus til alle gæsterne, men jeg synes måske lidt det ville være sjovt hvis vi kørte i noget andet.

Dog har min kæreste intet forhold til biler - andet end at de skal være sikre, praktiske og kunne opfylde vores krav til komfort. Tyskere har generelt også i det hele taget et andet "bil-forhold". De koster jo kun en trediedel hernede, så alle vennerne kører i BMW, Audi, VW.

Svigerfar har en Ferrari, men det er en 2-pers. og jeg er i tvivl om kæresten overhovedet synes det ville være sjovt at vi to kører i den......med trafik osv. i Muenchen.

Har I en god idé?? Har overvejet en London-taxi, en hestevogn eller en sjov veteranbil....

Ulla

0

Vi er ikke kommet så langt siden sidst jeg skrev tror jeg, men mener vi har styr på det meste nu. Mangler at få skrevet menukortene + hvem er hvem, som skal sidde sammen med menuen. Det skal vi nok gøre i aften satser vi på - hvis Boris bliver færdig med at fekse mine svigerforældres computer som er til rep her hos os.

Udover det mangler vi at lave kirkehæfterne, men dem kan vi - logisk nok - ikke lave, før vi har talt med præsten og det skal vi først på mandag. Salmer og sådan er vi dog blevet enige om.

Boris skal i dag, hvis han når det, ellers i morgen, ned til blomsterhandleren og sige, at hvis han ikke kan få oplyst hvilke blomster der kommer i brudebuketten så vil havn have pengene tilbage og finde et andet sted og bestille den. De kunne sandelig ikke oplyse hvilken blomster de havde tænkt sig at bruge før på dagen. Før ved de ikke hvilke blomster de har hjemme! Sært. Nu har han primtet nogle farvebillede ud af det han gerne vil have - så må vi se hvordan det går...

Synes ikke rigtig jeg er ved at have stress eller nerver på endnu. Det er nok mest vores forældre der har det - ved ikke lige hvorfor, for vi står for ALT selv. De skal bare slappe af og nyde dagen.

For tiden er det somom alle lever deres liv igennem vores kommende bryllup - er der andre der kender til det ??

:denmarkflag::iloveyou::bearhug::heart:()()

0

Annonce ♥

Hej :iloveyou:

Ja, jeg er virkelig ved at få stress!!!! Som I kan se under "Brudekjolesnak" er min kjole i dyb krise - det er ikke liiiiiige det man har brug for her så kort tid inden det store slag!! :banned:

Men de andre forberedelser kører på skinner.

Jeg går også lidt og overvejer et sjovt/flot/anderledes transportmiddel fra hotellet til rådhuset. Vi har bestilt en bus til alle gæsterne, men jeg synes måske lidt det ville være sjovt hvis vi kørte i noget andet.

Dog har min kæreste intet forhold til biler - andet end at de skal være sikre, praktiske og kunne opfylde vores krav til komfort. Tyskere har generelt også i det hele taget et andet "bil-forhold". De koster jo kun en trediedel hernede, så alle vennerne kører i BMW, Audi, VW.

Svigerfar har en Ferrari, men det er en 2-pers. og jeg er i tvivl om kæresten overhovedet synes det ville være sjovt at vi to kører i den......med trafik osv. i Muenchen.

Har I en god idé?? Har overvejet en London-taxi, en hestevogn eller en sjov veteranbil....

Ulla

Ja hvem der bare boede i Tyskland, når det kommer til biler!!

Kan godt forstå, hvis ik ikke tager ferrai, dels er det federe at have chauffør på, så man selv kan nyde et lille glas, og dels tror jeg ikke at bruden kan "proppes" in di sådan en (lidt det samme som med Audi TT), så kan godt forstå du vil tæbke alternativt.. hvad med en brandbil? Det kræver sikkert at man kender nogen osv, men nu kender jeg ikke selv så meget til Tyskland og deres traditioner for bryllupper... men måske noget der havde med jeres fritidsinteresser/arb at gøre? Blot en strøgtanke

0

I går havde vi besøk af svigerfar som skal vie os, og vi gennemgik vielsesritualet for sidste gang. Jeg synes vi har styr på det meste, men jeg mangler at finpudse min tale. Vores velkomsttale skal også oversættes til engelsk, da vi har nogen udenlandske gæster (men det ordner visst min kære...). Jeg skal også huske at gå mine sko til.

Ellers er der kun ting som skal ordnes sidste uge tilbage:

Lære brudevals på nørrebro danseskole (onsdag 26. juli)

Købe og binde blomster til håret (fredag 28. juli)

Aflevere bilpynt hos sjåføren (mandag 24. juli)

Prøve make-up (mandag 24. juli)

Aftale hårblomster med frisøren (tirsdag 25. juli)

Deilig!!!!!!!!!!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

0

Hej igen

Er jo ved at blive helt afhængig af denne tråd... :biggrin:

Til Truttelut: Jeg er bare nysgerrig - er det din brudekjole, du har på som dit signaturbillede. Den er nemlig super smuk?

Og til Ulla: Jeg er spændt på hvad I har fundet ud af dig og skrædderen - håber vi når at se flere billeder fra prøvningen. Er sikker på at du bliver meget smuk uanset hvad I vælger!

Jeg har desværre kun et ekstremt dårligt mobil-telefon billede fra min prøvning og selvom jeg vidste hvordan man ligger det ind på computeren og videre herind (hvilket jeg så ikke gør) så ville I ikke få noget ud af det... Min søster er ikke den bedste med et kamera :biggrin: Så I må vente.

Vi har ellers fået lavet lidt herhjemme:

bordkort (strandsten med guldskrift, som er blevet meget fine)

servietringe (guld-ståltråd med lyserøde, vinrøde og grønne perler)

bordplan (og vi kom næææææsten ikke op at skændes om den :) )

beskrivelse af gæsterne i forbindelse med bordplan (lavede min kæreste igår indtil han var helt blå i hovedet, fordi det tog så lang tid - jeg blandede mig næææææsten ikke :) )

sedler til at hænge op på værelsesdørene over hvem der sover hvor

købt gave til min søster/min brudepige (guldhjerte-øreringe)

købt makeup fra Mac - nice!

Idag skal jeg til frisøren (med lidt fag-relateret læsestof så specialet ikke lider for meget - hader også at sidde der i 2-3 timer og læse dameblade, føler mine hjerneceller brænder op efter 2 blade)

mangler 'kun':

Brudekjole – prøves fredag d. 21 og hentes onsdag d. 26

Menukort - skal have den endelige oversigt af kokken en af dagene

Det lånte – lommetørklæde fra sviger-farmor er næsten i hus

Blomster til bordene – ring til blomsterbutik og bestil

Talen skal finjusteres

Købe gæstebog

lys til dansegulv – vil låne lidt julelyskæder hist og pist

Stoflagner til buffetrum - Jysk

Flere fyrfadslys

Forklæder til serveringen – fra vores lokale café, hvis ejere vi er venner med

At handle ind: de resterende drikkevare og det løse - fyrfadslys, papirservietter mv.

Uha, det er tæt på nu. Håber vejret arter sig.

Hvad med jer andre - hvordan står det til?

:biggrin:

0

Uha 11 dage - Det var ikke lang tid :)

Jeg har været fraværende fra BK i de sidste par dage - men jeg har en god undskyldning.... BRYLLUPSPLANLÆGNING !! :)

Vi har øvet brudevals (og improviserer nok lidt fra en normal vals, da vi efter at have lært at danse rigtig vals synes brudevalsen er lidt kedelig :hug: )

Bordkort at færdige, bordplanen er vist ved at være den endelige udgave, gæstehæftet er næsten færdigt og skal "bare" printes og sættes sammen, risposer er færdige. Og jeg sidder i skrivende stund og laver vores menu / velkommen / velbekomme hæfter færdige :biggrin:

Mangler:

hente kjole på fredag

sy ny kam i mit slør (min frisør mente kammen var lidt rigeligt stor)

gæstehæfter

menuhæfter

udskrive bordplan hvor vegatare er angivet (til køkkenet)

købe morgengave til min kæreste (vi tager sammen ud og finder et par manchetknapper på torsdag)

ordnet bryn og vipper på mandag (sammen med en ansigtsbehandling :biggrin: )

..... tja der er vist ikke meget andet der mangler - en del opgaver har vi uddelegeret....hmmm eller rettere svigermor har meldt sig ind på en del (så vi slipper for det nu :hug: )

I aften tager jeg ud til min bedste veninde og så skal vi sidde og hygge og sludre om gamle dager over en (måske flere :( ) god flaske rødvin - det er vist lige hvad jeg kan trænge til.... Og så kan min kæreste få lidt ro herhjemme til at skrive på sin tale -HAHA-

0

Annonce ♥

"Vi har øvet brudevals (og improviserer nok lidt fra en normal vals, da vi efter at have lært at danse rigtig vals synes brudevalsen er lidt kedelig :) )"

Årh... hvor sejt - vores brudevals er på ingen måde til UG+, så tænk at kunne en finere vals så det kommer til at se flottere ud. Vi tramper lidt rundt i en firkant og har svært ved takten - den er sindsyg hurtig hvis man følger 1-2-3 taktslagene fuldstændigt, så vi har valgt at tage den i slowmotion/halvt tempo (altså vi har ikke sat musikken på slow :biggrin::biggrin::biggrin: , men bare vores trin i forhold til rytmen). Det er ikke kønt, men vi kan følge med. Min kæreste synes vi skal tage p.. på gæsterne og danse en tango eller quick-step i stedet (ikke at vi er bedre til det, meeen det ku være sjovt). Nå, spøg til side - må bare huske mig selv på at det er 2 min. det drejer sig om og så er folk så tæt på at de alligevel ikke kan se om vi kan trinene eller takten.

Ellers går det fremad med forberedelserne. Nu har vi lavet bordplanen og beskrivelserne af gæsterne færdige - men ikke printet dem endnu. Venter lige på at en god veninde, der som næsten den eneste kommer alene til brylluppet, kommer hjem fra ferie. Hun har fået lov til at 'godkende' hvor hun sidder... Synes selv hun har fået plads ved et kanon-bord, men nu må vi se hvad hun selv siger. Selvom det da vil besværliggøre det hele lidt hvis hun ikke kan lide sin placering, så synes vi det er fair nok at hun får lov at bestemme selv... Det er vigtigt for os at hun har det godt på dagen.

I går var jeg til frisør og fik frisket mit 'natur-blonde' :hug: hår op, og så fik jeg eksperimenteret med frisurer derhjemme - syntes faktisk jeg fik lavet en kanon frisurer på mig selv, som jeg tror jeg vælger... Hvis I kigger på dette link så minder den lidt om nr. 2 billede øverst (dog uden prinsessekronen :) ) - jeg laver så også bare bløde krøller og sætter perle-hårnåle i min frisurer.

Hvad med jer andre - er I ved at drukne?

Katrinus

0

Ja, man bliver helt afhægning af denne tråd...

Til Katrinus: Synews det er ne vildt cool bil i skal køre i, det er ikke hver dag man ser en guldfarever bobbel!!!

Jeg sidder og lægger sidste hånd, på menuplaner og kirkehæfter, de sidste små detaljer med sløjfer osv, laver jeg først i næste uge, når vi er ankommet til sjælland, så båndene ikke bliver krøllede under transporten..

Mngler pt lige noget snor til kirkehæfterne, da den forretning der sælger det har ferielukket til på lørdag.

Besluttede med mig selv, at jeg (alligevel) godt vil have lavet negle til brylluppet, og fant en i Vejle jeg skal op til på torsdag.. så kan jeg også nå at vænne mig til dem :biggrin:

Vi skal hente ringe på lørdag, det er jeg meget spændt på, selvom vi jo har prøvet osv., det er bare noegt andet, når det er den endelige!!!

Er godt nok efterhånden ved at have kriller i maven, pyha det er tæt på nu!!!

Har ikke været stresset op til nu, men føler jeg har "lidt" tidspres på nu, kom til at love min søster, at jeg da nok lige skulle flække en aftenkjole sammen til hende, og så sørge for,at hun har den senest mandag, så hvis hun ikke kan lide den, kan hun nå ud og købe noget... :biggrin::biggrin: hvor dum kan man være??! nå¨, men er i fuld gang med toppen til den, kan være jeg lægger nogle billeder ind undevejs... savner VIRKELIG en gine lige nu, ikke særlig fedt, at stå og prøve det på sig selv, sætte det fast i blusen med nåle osv...

nå må løbe nu, lillemand "kalder"

0

Hejsa

Vi har ikke valgt salmer endnu............

Kan i ikke hjælpe mig hvilke skal i synge????

Hejsa

Vi har valgt:

Op al den ting som gud har gjort (den kender de fleste) og så har vi valgt en sang der ikke står i salmebogen, men som min kommende holder meget af: Jeg ser de bøgelyse øer

Derefter skal vi synge: Nu blomstertiden kommer, med musik i en eller anden svensk udgave, som vi hørte til pinsegudstjenesten, den dag vi skulle til møde med præsten. Vi slutter af med, det er så yndigt at følges ad, med alle versene

Som præludium har vi Prins Jørgens march og som postludium.. ja det kan jeg faktisk ikke helt huske...

jeg kan give dig et link her til en hjemmeside, hvor man kan finde teksten til de fleste danske sange og salmer, for os betød ordlyden også noget, for de salmer vi valgte.

danske sange og salmer

0

Hej igen

Er jo ved at blive helt afhængig af denne tråd... :biggrin:

Til Truttelut: Jeg er bare nysgerrig - er det din brudekjole, du har på som dit signaturbillede. Den er nemlig super smuk?

Nej desverre. Jeg var ude og prøve den, men den kostet 14.000 og mit budget var på 10.000 så jeg kunne ikke betale den... Heldigvis fant jeg en rembo som jeg var mindst lige så glad for -HAHA-

0