Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Katrinus

HVA SÅÅÅÅÅ 29.juli brude - hvor langt er I?

107 posts in this topic

Annonce ♥

:heart: Vejrudsigten her er ikke meget bedre.

De har "lovet" uvejr - voldsomme tordenbyger. Godtnok ser det ikke ud til at være heeeeelt i Muenchen, men alternativet - 37 grader - er nu heller ikke lige mit drømmevejr. Man bliver så klam og utilpas i den varme. Og mine fødder kan ikke være i mine fine sko. Har lige pakket reservesko i kufferten.

Måtte lige ligge lidt på sofaen før..... jeg skulle kaste op. Tror jeg får drukket for lidt i de her dage, og så er jeg altså også ved at være lidt spændt på weekenden.

Vi tager allerede afsted til Muenchen torsdag eftermiddag, og er ikke tilbage igen før d. 10 august. Så der skal pakkes 2 kufferter, en til 4 dage i Muenchen, og en til bryllupsrejsen. Jeg vasker og stryger og pakker til den store guldmedalje. Det er liiiiidt hektisk.

Jeg glæder mig bare SÅÅÅÅÅ meget til at se mine danske veninder - de kommer allerede fredag, samt mine søstre, forældre og fætre. Jeg ser dem jo ikke så tit mere.

Samtidigt sidder jeg og skriver tale og laver Powerpoint-show med fotos af vores 3,5 år sammen - med musik og det hele (varer 3 minutter). Er stadigvæk i tvivl om jeg gennemfører det, for det ene øjeblik synes jeg det er godt, det andet, at det er "for meget" :banned:

Fysisk situation, update: Nye negle (flotte), blåt mærke på højre arm (på retur, men ligner en tatovering man har forsøgt at fjerne), 2 røde hævede myggestik - et på hver arm, 2 vabler på hælene (øvøvøv), men heldigvis ingen bumser under opsejling ()() Tager flittigt sol, og er gået igang med selvbruneren.

Nå......Powerpointen venter. Manden er lige kørt i skoven, så jeg har ro. det må udnyttes. Har I jeres taler færdige?? (hvis I altså skal sige noget......)

:bearhug:

Ulla

Edited by ulla
0

Det håber jeg også

post-15912-1153904165.png

Vi tager afsted til Vest jylland idag, hvor vi skal knokle torsda og fredag for at få de sidste ting på plads. Alt er næsten klart, så vi er ok rent stressmæssigt.

Men derfor kommer jeg nok ikke ret meget ind på dette forum før efter det hele er overstået. Inden vi kører vil jeg derfor lige ønske alle jer 29.juli tøser rigtig meget held og lykke på lørdag. Jeg glæder mig til at læse om jeres oplevelser og forhåbentligt se en masse billeder.

Mange knus Katrinus

0

Annonce ♥

Vil lige ønske jer allesammen en fantastisk dag og jeg håber at vejret holder tørt.

Håber i for en uforglemmelig dag!

:blush: Frk.Lomholt (som ikke helt er klar over at det faktisk er hendes tur om 4 uger)

0