Sidy

Brude i str. 48

126 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jamen jeg kan også være med her!

Jeg er også en str. 48

post-22136-1201208072.jpg

Jeg ved ikke, om jeg har skrevet det i din tråd, men hold da op, den kjole sidder godt på dig!!!!

Det er superflot, som tyllet falder! :thumbsupsmileyanim: Du bliver jo SÅ smuk på den store dag!

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også rigtig gerne vise min kjole frem igen. Jeg var også s.... bange for at jeg ikke kunne finde en kjole i min størrelse, som der også sad godt. Men det var ingen problem!!

Her er min kjole. Det er en str. 46, men er normalt en str 48. Jeg ville også have haft ærmer på, pga. mine arme, men det var slet ikke nødvendigt :denmarkflag:

post-18709-1202154028.jpg

post-18709-1202154063.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejlig at se så mange smukke brude :rolleyes::unsure:

Jeg er selv også en str. 48 og var bange for der ikke rigtig var nogle drømmekjoler til mig,

men jeg har også fundet min og dejligt at konstateret af der er rigtig mange som mig :denmarkflag:

:blush: til jer alle :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en 46/48 og min kjole er nok lidt utraditionel for en stor pige, idet det er en stram havfruemodel med en fræk slids til op midt på låret.

Men selvom jeg var en anelse skeptisk, da jeg trykkede på køb-knappen på ebay, så skulle den fantastiske kjole alligevel have chancen og som I kan se så blev al' min skepsis gjort grundigt til skamme! :denmarkflag:

post-30259-1202194340.jpg

:rolleyes: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, sjovt at se sådan en gammel tråd er kommet op igen.. De bílleder jeg har lagt ind er fra kjoletilretningen. Nu har jeg snart været gift i 2 år, men smider da lige et billede ind fra selve dagen, det bliver man aldrig træt af at vise :rolleyes:

:denmarkflag: Lone

post-18779-1202225961.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej med jer

min kjole er også en størelse 48

jeg prøvede mange med lange ærmer men jeg følte mig ikke godt tilpas i dem så jeg gik iver til en med lidt mindre ærme

jeg prøvede enda også en uden ærme og den sad også skide godt så den er helt 100% hvordan man selv har det i den rigtige kjole

så skid på hvad andre siger det er jeres dag for pokker

kirstine

post-23742-1202231311.jpg

Redigeret af kirstine&daniel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, sjovt at se sådan en gammel tråd er kommet op igen.. De bílleder jeg har lagt ind er fra kjoletilretningen. Nu har jeg snart været gift i 2 år, men smider da lige et billede ind fra selve dagen, det bliver man aldrig træt af at vise :biggrin:

:thumbsupsmileyanim: Lone

Hvad er det mit øje skimter? Er det pink tyl du har der?

Det ser da brand godt ud....eeeeelsker pink :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er en 46/48 og min kjole er nok lidt utraditionel for en stor pige, idet det er en stram havfruemodel med en fræk slids til op midt på låret.

Men selvom jeg var en anelse skeptisk, da jeg trykkede på køb-knappen på ebay, så skulle den fantastiske kjole alligevel have chancen og som I kan se så blev al' min skepsis gjort grundigt til skamme! :thumbsupsmileyanim:

post-30259-1202194340.jpg

:biggrin: fra Marianne

Hej Marianne

Hold da op - det ligner godt nok ikke en str. 46/48. Vil da gerne se flere billeder - også af den frække slids.

Godt gået

mvh

goodbyehansen

Redigeret af goodbyehansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tusind tak for de pæne ord - ih altså, hvis du bare vidste hvor meget det varmer at læse sådan en besked! :biggrin:

Jeg viser gerne flere billeder, de er taget af vores fantastiske fotograf Ole Mortensen:

post-30259-1202326599.jpg

De kan ikke helt være i en besvarelse, så der følgelige et par stykker mere.......

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og et mere... taget fordi folk synes at det var sjovt at jeg smed skoene umiddelbart efter vielse fordi de hang fast imellem terassebrædderne :thumbsupsmileyanim: ... men her får man en rigtig god fornemmelse af slidsen.

post-30259-1202326838.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige det sidste - vores absolutte favoritbillede! :thumbsupsmileyanim:

Vi sad på bådebroen snakkende og storgrinende mens vi trodede at Ole gik inde på stranden og gjorde klar til den næste række fotoshoots...... Men sørme om han ikke tog fusen på os og gik og knipsede løs imens han gjorde klar. Det kom der blandt mange billeder denne perle ud af.....

post-30259-1202327190.jpg

Stort :biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Og et mere... taget fordi folk synes at det var sjovt at jeg smed skoene umiddelbart efter vielse fordi de hang fast imellem terassebrædderne :griner:- ... men her får man en rigtig god fornemmelse af slidsen.

post-30259-1202326838.jpg

Super flotte billeder og dejlig fræk og smuk kjole. Modig valg :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He he, sjovt at se sådan en gammel tråd er kommet op igen.. De bílleder jeg har lagt ind er fra kjoletilretningen. Nu har jeg snart været gift i 2 år, men smider da lige et billede ind fra selve dagen, det bliver man aldrig træt af at vise :griner:-

:bestwishes: Lone

Hvad er det mit øje skimter? Er det pink tyl du har der?

Det ser da brand godt ud....eeeeelsker pink :biggrin:

Jeps, det er pink :biggrin: havde meget pink til brylluppet, elsker vilde farver.....

Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ER I bare fantastisk smukke alle sammen!!!! (Og ikke for at fremhæve nogen frem for andre, men frisk77 - du var jo absolut helt fantastisk at se på - det er du i øvrigt altid, og for lige at indvie jer andre, så er hun min veninde, hvis I ikke lige havde fanget det :bearhug:)

Nogle gange ærgrer jeg mig over at se, at næsten samtlige modelbilleder er med urealistisk tynde modeller. Jeg er LANGT mere vild med at se fotos af kvinder med RIGTIGE former!!

Og hvor ER det fantastisk, hvad den helt rigtige kjole kan gøre for én!!

Stort :bearhug:

Liselotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hold op hvor ser du godt ud - bliver helt glad, er selv en srtørrelse 54 og nu kanjeg se med egne øjne hvor fantastisk man kan se ud - pyha har ellers følt mig lidt som en flodhest i et strutskørt, når jeg har prøvet kjoler. Nu er det bare op på heste igen og prøve nogle flere.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: Hold op hvor ser du godt ud - bliver helt glad, er selv en srtørrelse 54 og nu kanjeg se med egne øjne hvor fantastisk man kan se ud - pyha har ellers følt mig lidt som en flodhest i et strutskørt, når jeg har prøvet kjoler. Nu er det bare op på heste igen og prøve nogle flere.

He,he - "flodhest i strutskørt".

Er selv en str. 46, og da jeg prøvede brudekjoler tænkte jeg mere end en gang "overbagt marengs" - men det har måske også noget med min alder at gøre.

Der er rigtig mange af billederne her, der signalerer, at man sagtens kan være flot, selvom størrelsen ikke lige siger 36. Det handler blot om at finde den rigtige kjole (læs - få den rigtige rådgivning).

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer