Downfall

"Dummy"

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:carrot: super flot blonde, kan faktisk nemt forestille mig din kjole og den bliver da enorm flot, er vild med effekten af at du har blonde udover silken. :shooter::shooter::angry: hepper også på slør til knæhaserne,, ihh du bliver bare så flot, glæder mig til at se mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig får jeg et billede af hvordan din kjole bliver og den bliver da bare skøøøøøøøøøøøøn. Du kommer ytil at ligne en million... Og jeg er enig med de andre... Super ide med blonden udover kjolen.....

Hvornår forventes den færdig??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistle: U LA LAAAAAAAAAAAAAAAA :whistle: en smækker lækker sild :loveshower: Den bliver SÅ flot kan jeg se. Men det er jo heller ikke svært på sådan en timeglas figur :shooter: Umiddelbart kan jeg bedst lide hvis sløret er kortere - men det er jo en smagssag ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeeej, Birgit, den bliver da bare superflot den kjole! Og blonden er bare så smuk!!! Jeg synes nu også, at sløret skal laves i den lange udgave, som du selv siger - det giver bare lige prikken over i'et. Du bliver for lækker!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Birgit

Hvor bliver din kjole bare flot. :shooter: Først tænkte jeg at det var et lidt voldsomt slør til en så enkel kjole, men da jeg så at blonden også skal ud over selve kjolen, kom det hele bare til at passe perfekt sammen.

Jeg tror du bliver smuk på din bryllupsdag. Venter spændt på at kjolen bliver helt færdig, som bliver :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tænkte jeg at det var et lidt voldsomt slør til en så enkel kjole, men da jeg så at blonden også skal ud over selve kjolen, kom det hele bare til at passe perfekt sammen.

Det skal den nu ikke :shooter: Der skal blot en smule af blonden på kanten v. barmen - og så en smule på skørtet foran, på én eller anden måde....

Hvis det ikke blir' pænt vælger jeg bare et andet slør ;)

:shooter:

Birgit

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først tænkte jeg at det var et lidt voldsomt slør til en så enkel kjole, men da jeg så at blonden også skal ud over selve kjolen, kom det hele bare til at passe perfekt sammen.

Det skal den nu ikke :shooter: Der skal blot en smule af blonden på kanten v. barmen - og så en smule på skørtet foran, på én eller anden måde....

Hvis det ikke blir' pænt vælger jeg bare et andet slør ;)

:angry:

Birgit

Det var også det jeg mente, men det er jo tidligt på morgenen, så er formuleringerne måske ikke helt skarpe. :shooter:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:shooter: Jamen for filen Birgit, hvor bliver du lækker!!!!!!!

Det ser meget flot ud! -og forresten så tror jeg helt bestem at sløret skal gå ned til knæerne, det er laaaaangt mere elegant!

:shooter: Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg glæder mig til at se det endelige resutat. Det er da sååå flot stof og blonde du har valgt - hold da helt!!!!!!! :yay: :shooter:

Jeg håber dine formodninger vedr kjolens færdiggørelse holde :shooter:

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer