Guest AnjaHansen

Slør og kort hår...

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Alt efter hvor kort hår du har, kan du jo få sat extra hår på i dagens anledning :hug:

Jeg har rimelig kort hår, men regner nu alligevel med at skulle have lidt extra sat på når jeg skal giftes.. Også fordu jeg har meget fint og tyndt hår .. hvilket VIRKELIG kan være belastende når det skal sættes :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er godt nok ikke mange korthårede brude - det er pludselig gået op for mig hvorfor nogle planlægger bryllup flere år før de skal giftes - så de kan nå at få langt hår....for en brud skal åbenbart være langhåret.... :sm:

Nej, spøg til side - kom endelig med flere billeder hvis I har nogen. Mangler virkelig inspiration.

:biggrin:

Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har også kort hår - dvs. ørene er fri, pandehåret stritter og nakkehåret er så lige blevet lidt længere. Jeg har desværre ingen billeder. Jeg skal også have slår på - var egentlig overrasket over, den effekt det har i forhold til det korte hår. Der kan jo alligevel ikke gøres det store ved nakkehåret, og så giver sløret en flot feminin effekt. Mit pandehår skal stritte og pjuske ud til alle sider! - sådan plejer det at være, og jeg ville ikke føle mig hjemme i en anden frisure.

Jeg regner med at få farvet striber/reflekser i - i gyldne og brune nuancer, så det passer til min kjole.

:thumbsupsmileyanim: WannaBe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hej alle som frisør har jeg flere gange sat brude hår også brude med kort hår og det kan blive meget flot.... man kan føntørre håret flot sætte blomster i og sløret sættes i et lille fondament som man har toppetet der er mange mulighedder har også "limet" blomster på håret det var flot det var de lim man også bruger til at sætte kunstigt hår på....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er godt nok ikke mange korthårede brude - det er pludselig gået op for mig hvorfor nogle planlægger bryllup flere år før de skal giftes - så de kan nå at få langt hår....for en brud skal åbenbart være langhåret.... :denmarkflag:

Nej, spøg til side - kom endelig med flere billeder hvis I har nogen. Mangler virkelig inspiration.

:cheerleader3:

Stine

Kan ikke helt lade være med at grine... for det er lidt tendensen... om man så skal have limet på osv...

:thumbsupsmileyanim:

Jeg vil nu ikke have limet på.. det er jo mig og ikke en " dukke " ( undskyld udtrykket ") der skal giftes ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer