Lambada Bamse

Hr og Fru Lambada

377 indlæg i dette emne

NB : De nye billeder fra Torben Thorhauge starter fra side 14 !!

Så er det vist ved at være tiden til en bryllupsberetning.. !!

Dagen startede kl. 06.20, hvor min datter vækkede mig :bearhug::) Temmelig træt var jeg jo, for jeg havde lavet kage til kl. 01.20 dagen i forvejen... - men sådan en morgen KAN man jo ikke være i dårligt humør, så jeg fløj op og vi hyggede os rigtigt indtil barnepigen kom kl. 08.00.

Kl. 9 blev jeg hentet - havde en tid ved frisøren. Det gik LYN-stærkt med at sætte håret, det tog kun ca 45 min.

Derefter kom turen til Matas, hvor jeg tilgengæld sat i 2½ time !!

Her er jeg ½ færdig :

post-13209-1148407674.jpg

Håret er sat op med klemmer - dem tog jeg først ud efter jeg havde fået kjolen på, så de ville holde ekstra godt....

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige da dørene til kirken skulle til at gå op, spurgte jeg efter brudebuketten... KAOS.. min mor anede ikke hvor den var, så der var lige 10 min forvirring !! SÅ BLEV JEG NERVØS !!!! Gisp, jeg blev helt dårlig, var ved at tude og benene rystede :bearhug:

Men den blev fundet - OG DEN VAR SMUK !!

post-13209-1148410685.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HU HA, det var da også noget at fortælle sådan 2 dage før min dag. Min mands dårlige hukommelse.... forfølger mig i mine drømme...

Men det var da godt at I fandt den!

Glæder mig til at høre mere!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HU HA, det var da også noget at fortælle sådan 2 dage før min dag. Min mands dårlige hukommelse.... forfølger mig i mine drømme...

Men det var da godt at I fandt den!

Glæder mig til at høre mere!!!

Det var slet ikke Richards skyld, det var ren forglemmelse fra min mors side... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer