Lambada Bamse

Hr og Fru Lambada

377 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg savner squ de skønne quinder... hvem er tilbage fra dengang ?

Det er de fleste vist - Rikke (mor til 4 nu:)), Helle (Mor til 2), majse, Winnie, Bes (Mor til 2), Linda (som jo også er blevet mor hvis du ikke har hørt det), Hanne som jo endeligt er blevet mor ved adoption, Lise som er mor til 3 :(, Lisso (som vi desværre ikke hører meget fra), Mulle - det var lige flokken jeg kunne huske....

Du er altså mere end velkommen tilbage....Det tror jeg godt at jeg kan skrive.... :bearhug: Aktivitetsniveauet er meget lille faktisk....men rart at vi alligevel har kontakten ;)

0

Det er de fleste vist - Rikke (mor til 4 nu:)), Helle (Mor til 2), majse, Winnie, Bes (Mor til 2), Linda (som jo også er blevet mor hvis du ikke har hørt det), Hanne som jo endeligt er blevet mor ved adoption, Lise som er mor til 3 :denmarkflag:, Lisso (som vi desværre ikke hører meget fra), Mulle - det var lige flokken jeg kunne huske....

Du er altså mere end velkommen tilbage....Det tror jeg godt at jeg kan skrive.... :bearhug: Aktivitetsniveauet er meget lille faktisk....men rart at vi alligevel har kontakten ;)

Tror du der er plads til mig igen ?? Begynder da lige at overveje lidt ( hvis ikke der er for mange man ikke kender, orker næsten ikke begynde forfra )

:(

0

Det er de fleste vist - Rikke (mor til 4 nu:)), Helle (Mor til 2), majse, Winnie, Bes (Mor til 2), Linda (som jo også er blevet mor hvis du ikke har hørt det), Hanne som jo endeligt er blevet mor ved adoption, Lise som er mor til 3 :denmarkflag:, Lisso (som vi desværre ikke hører meget fra), Mulle - det var lige flokken jeg kunne huske....

Tror du der er plads til mig igen ?? Begynder da lige at overveje lidt ( hvis ikke der er for mange man ikke kender, orker næsten ikke begynde forfra )

:(

Selvfølgelig er der plads til dig - og jeg tror du kender alle :denmarkflag: nej jeg ved at du kender alle ;)

0

Annonce ♥

Nu har jeg undret mig over dit skiftende glatte/krøllede hår et par gange når du bare beærede folk med dine fantastiske billeder.

Så jeg så ingen udvej end at gennemgå, hele billedtråden for en forklaring, og nu sidder jeg her midt i arbejdstiden :biggrin: og har det helt underligt.

Jeg har jo lige været gæst til det mest fantastiske og pragtfulde bryllup, med romantik, fest, hygge og et absolut vidunderligt smukt og forelsket brudepar. Synes helt jeg kan mærke stemningen med tårer i øjnene og lette tømmermænd og ømme fødder dagen efter.

Tusind tak for den :) oplevelse.

Baglæns tillykke med dagen herfra...

0

Annonce ♥

Nu har jeg undret mig over dit skiftende glatte/krøllede hår et par gange når du bare beærede folk med dine fantastiske billeder.

Så jeg så ingen udvej end at gennemgå, hele billedtråden for en forklaring, og nu sidder jeg her midt i arbejdstiden :) og har det helt underligt.

Jeg har jo lige været gæst til det mest fantastiske og pragtfulde bryllup, med romantik, fest, hygge og et absolut vidunderligt smukt og forelsket brudepar. Synes helt jeg kan mærke stemningen med tårer i øjnene og lette tømmermænd og ømme fødder dagen efter.

Tusind tak for den :bearhug: oplevelse.

Baglæns tillykke med dagen herfra...

Tusinde tak for den søde hilsen !!!!!!

:biggrin:

0

Hejsa

Hvor er I smukke

Jeg er helt vild med jeres takkekort - de er meget smukke og personlige...

Men herfra skal også lyde et forsinket tillykke - har først rigtig fået læst beretningen nu... Det lyder til at I har haft en rigtig dejlig dag fuldt af mange minder...

0

Annonce ♥

Øh... hvordan er det lige sket, at jeg ikke har skrevet i din tråd endnu?? :bearhug:

Kan ikke skrive noget der ikke allerede er blevet sagt, men hold op, det hele ser ud til at have været http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif !

Kunne faktisk ikke forstå at du ikke var tilfreds med billederne, før jeg så dem fra Torben! Han har fanget Jer meget, meget bedre end den første :griner:-

Nå, synes bare lige at jeg måtte kommentere den fine tråd, selvom det er ved at være noget tid siden...

:super: Maiken

0

Annonce ♥

Øh... hvordan er det lige sket, at jeg ikke har skrevet i din tråd endnu?? :bearhug:

Kan ikke skrive noget der ikke allerede er blevet sagt, men hold op, det hele ser ud til at have været :bearhug: !

Kunne faktisk ikke forstå at du ikke var tilfreds med billederne, før jeg så dem fra Torben! Han har fanget Jer meget, meget bedre end den første :bearhug:

Nå, synes bare lige at jeg måtte kommentere den fine tråd, selvom det er ved at være noget tid siden...

:) Maiken

Ja altså Maiken.. tsk tsk, virkelig dårligt du ikke har skrevet endnu :denmarkflag::balloon:

Men tak for den søde hilsen.. Ja Torben er bare en FANTASTISK fotograf... Vi er hamrende glade for de billleder....

0

De sidste billeder er bare så flotte.. Ku ikke lade være med at tænke på om det ikke var lidt svært at fjerne alt det ris du havde i håret for i fik da godt nok mega meget ris...

Knus

elisa

Hi hi... ej det var faktisk ikke ret slemt. Paraplyen tog det meste ( den eneste fordel ved at det ØS-regnede den dag :bearhug: )

0

Jeg har været inde og se billeder fra jeres bryllup, og hold da op hvor er de flotte. Rigtig flot borddækning.... :balloons: hvor har du fundet jeres bordløber henne???? den er nemlig rigtig flot.

:cheerleader3:

Hej hej,,,

Tusinde tak.... Det er som bare tyndt sølv-stof der er klippet til... en last minute løsning, der faktisk virkede super godt :)

0