Guest Luddi1975

Uha... så er det altså lige om lidt

95 indlæg i dette emne

Så kom dagen, som man har gået og tænkt på i rigtig lang tid. Indtil nu har der væres lææænge til den 24. juni og så ha man tænkt at ligepludselig er der kun 1 måned, 14 dag og en uge til, og den første af de dage er jo så i dag. :)

Jeg glæder mig naturligvis helt vildt til dagen - specielt efter jeg har læst alle bryllupsberetningerne herinde - men på den anden side er det også lidt skræmmende. Jeg tror at jeg nu har fået "wedding jitters", for jeg går lidt og tvivler lidt på os, hvilket er åndssvagt for jeg ved at Frank skal være far til mine børn og at vi ikke kan undvære hinanden - AAARRGGH - irriterende. :bearhug:

Men det vigtigste er vel at jeg glæder mig helt vildt til dagen og være sammen med Frank. :loveshower::loveshower::loveshower:

Er der andre, der har det ligesådan?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Ja nu kommer det nemlig tæt på... skal godt nok på før dig... d 17juni.... puuhaaa vi var nede og snakke med præsten igår og han satte da nogle tanker igang... jeg er selvfølgelig heller ikke tvivl men det kom uhyggeligt tæt på og alvorligheden i det....

Det bliver så stor en dag at det forstår man slet ikke.... Jeg kæmper med de sidste detaljer og håber jeg snart er færdig, kigger lidt på mine kjolebilleder og tvivler om den nu er fin nok og alt det der.....

Tænk.... det er jo lige om lidt...

:bearhug:

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

Hej Tina

Jeg synes det er en rigtig god dato I har valgt der. :bearhug: Det er nemlig min fødselsdag den dag.

Jeg håber inderligt, at vi får masser af solskin for det er desværre sjældent jeg oplever det på min fødselsdag. Men nu hvor du også skal giftes, så tror jeg at heldet er lidt større for det. :)

Ønsker dig masser af solskin den dag og fremover

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Jep...den vogn hopper jeg også lige på...

Glæder mig så afsindigt meget at jeg allerede nu er begyndt at få ondt i maven pga den sommerfuglefarm der svæver rundt derinde...

Kan slet ikke vente mere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAA jeg hopper også med på den vogn vi skal også giftes den dag og det skal nok blive kanont godt vejr " håber jeg på " og nu er der ikk3e så længe til. :):bearhug: Melanie

0

Del dette indlæg

:loveshower:

Hej.

Hopper lige med på vognen med brude til den 24 juni.

Nu begynder det for alvor at gå op for en,

hvad det er det drejer sig om....... Tænk man har brugt så lang tid

på forberedelser til denne dag og nu er det da lige rundt om hjørnet.

Er for alvor ved at finde den nervøse side frem..... :bearhug:

Hilsner Fra Elsebeth

0

Del dette indlæg

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

24. juni :bearhug:

Og jeg er helt SYG fordi jeg glæder mig så meget. Det bliver heeelt vildt dejlig at gå opad kirkegulvet med min far, gå over til manden i mit liv og bagefter kunde skrige ud til hele verden at det er

OS ind i evigheden :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er lige om lidt - vi skal også gftes den 24. juni.... Det er helt underligt at der lige pludselig er under en måned til den store dag. :butterfly: :butterfly: :butterfly: er ved at melde sig, specielt da jeg fik lavet prøveopsætning i lørdags (både min mor og jeg tudede) og da jeg samme dag fik kjolen med hjem fra tilretning...

Men nu vil jeg heller ikke vente længere...

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes d. 24/6.... Tror nok vi er klar med det meste. Musikken fik vi på plads i går. så nu glæder vi os bare.

Har dog endnu ikke set min kjole endnu :bearhug: - sikkert skræmmende for de fleste brude, men jeg tager det nu meget stille og roligt hi hi hi. Havde købt en kjole, men den blev for meget lille da jeg pludselig blev gravid. Vi har nu fået en af vores venner, som er skrædder uddannet til at sy den. Jeg har selv været med til at bestemme hvordan den skulle se ud og jeg har købt det lækreste thaisilke og blondestof. Den bliver simpelthen så smuuuuk -HAHA- Ja, jeg tror den bliver flottere end min første kjole hi hi hi.....

Knus

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes d. 24 juni og vi glæder os begge meget ...synes bare slet ikke at jeg har styr på noget. Altså de store linier ligger der dvs. musik, mad, kok, servering, telt, service, brudekjole , kosmetolog, hår, fotografer på plads, men hvad med alt det andet??? Blomster, salmer, samtale med præsten, skal vi have 2 x bestik etc. Vi bor ikke i DK og kommer først tilbage til DK ugen før brylluppet - Kan vi nå det? Hvis nogen af andre har en tjekliste vil jeg gerne se den! Og jeg er ikke et sekund i tvivl! :bearhug:

Mvh. Caroline

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Andre end mig der endnu ikke har prøvet sin rigtige brudekjole her under 4 uger før???

Jeg har kun prøvet en i forkert størrelse og en i forkert farve.... Har ikke prøvet den rigtige endnu....

Hm.... :)

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

Jeg skal også gifte meg 24. juni, med verdens beste og snilleste mann! :)

Bryllupet skal feires på hjemplassen min, og i helgen var vi hjemme og ordnet en del. Jeg fikk endelig kjøpt inn og laget en test av dekorasjonene til middagen (glemte kamera..) Synes selv det ble kjempebra!

Vi var også til samtale med presten, og øvde både på kneling ved alteret, og på å gå opp kirkegulvet. Ble svett i henda av det hele, gikk plutselig opp for meg at: Oi!!! Nå skal det snart skje!! Presten spurte blant annet om hva vi liker best ved hverandre...Det er jo så mange ting som gjør at man elsker hverandre, så vanskelig å sammenfatte i et par setninger. Kjæresten overrasket både meg å presten med å få tårer i øynene da han fortalte hvor glad han er i meg...han er bare HERLIG!!

Kjenner også at det er så MASSE jeg ikke har styr på, men det ordner seg vel etter hvert! Lykke til i planlegningen alle 24.juni-bruder!!! :bunny_4:

Klem Ranveig

0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes d. 24. juni, og puha der er godt nok kort tid tilbage.

Men jeg har stort set styr på det hele, mangler lige bordplanen.

Det der har drillet mest, var at finde kjoler til mine brudepiger.

Derudover så har jeg også været meget i tvivl, om jeg har valgt den rigtige kjole. Jeg har valgt en cappucino-farvet sæt fra Lillys Passion-serie ( har desværre ikke lige et billede af den). Men skulle jeg nu ha´valgt en hvid kjole istedet for............

:yllove: Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:butterfly: :butterfly: :butterfly:

Vi var lige hos vores dejlige præst i dag, og som han sagde....

Nu er I klar til det vigtigste :):):balloon:

Føler nogen gange at alt det her bryllups halløj mest går op i kjoler og udseende

og det helt rigtige udstyr frem for det, der jo er det vigtige, nemlig mødet med hinanden i

kirken og det at love hinanden at elske hinanden for altid, foran Gud og hele familien.

Hmmmm...............Det blev da vist lidt seriøst

Hilsner fra Elsebeth......som er lidt bryllups kuller i dag :balloon::bearhug::blink:

0

Del dette indlæg

Skal også giftes den 24. juni med min kæreste, som jeg har kendt i nu 15 år (Så det er vist også på tide)

Glæder mig vildt, men er også godt stresset - puha!

Nu har det bare af at være godt vejr den dag, så skal jeg ikke klage mere denne sommer :blush:

11 dage til.... :heart:

Håber vi alle må få en god dag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære medbrude....

Har slet ikke fået fortalt Jer at jeg blev spået til min polter arbend... Og den kære polterdame sagde at det ville regne lidt til mit bryllup..... :( Så en dårlig nyhed for de af jer der tror på den slags... :bearhug: jeg bor i Århus ;-)

Jeg tror nok lige at jeg køber mig en paraply

0

Del dette indlæg

Ja det har bare, at blive i århus, for vi skal vies opå Djursland.............

Ingen regn til os .........

Ja det er vildt, at vi er så mange der har valgt den dag, vi tog kalenderen fra sidste år, for at se hvilke weekender min kæreste havde fri sidste år og valgte ud fra det..

Og begge mine svigerforældre, arbejder hver anden weekend :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej jeg gider heller ikke regn. Lad det bare blive i Århus.

Vi har ikke valgt datoen ud fra noget bestemt.

Min mor og svigermor arbejder hver anden weekend.

Og jeg startede på nyt arbejde den 1/1-06, og arbejder hver 3 weekend. Og ja vi ahr gjort det godt, for lige netop den weekend er det vores arbejdsweekend, alle tre. :denmarkflag::bearhug:

Men min chef var så sød at give mig fri. :( ;). Og det var begge vores mødre selvfølgelig også.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer