Milleja

Camilla & Thomas, 17. maj 2008

684 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha, hvor har jeg travlt!! Der er så kort tid tilbage, og så meget, der skal ordnes...

Ville super gerne have tid til at opdatere jer herinde, men tiden er bare ikke til det. I kan dog følge lidt med på hjemmesiden - har netop tilføjet en fane med kortserien, så I kan se de kort, vi har udsendt indtil videre. Efter brylluppet kommer resten af kortserien på - måske nogen kunne blive inspireret?

Jeg har også forberedt et par faner med alle de små detaljer (risposer, kysseklokker, overraskelserne til gæsterne osv.), men de bliver også først publiceret efter brylluppet. Gæsterne skal jo ikke vide det hele på forhånd :thumbsupsmileyanim: .

Men... til jer, der gerne ville se kjolen, så er det denne:

post-17497-1209886776.gif

Her er den med røde broderier (det er mine IKKE, de er som det første billede, men her er det bare nemmere at se hele det flotte broderi):

post-17497-1209886831.jpg

Jeg har ikke rigtig nogen gode billeder fra kjoleprøvningen, for der havde jeg ikke skørt indenunder, så kjolen kommer slet ikke til sin ret. Men nu er der jo heller ikke så længe, til I kan se de rigtige billeder :thumbsupsmileyanim: .

Grunden til, at jeg måtte have en ny kjole var, at der opstod en del ballade i familien i februar, og pludselig kunne jeg bare slet ikke overskue alle de usikkerhedsmomenter. Jeg var super ked af familiestriden, det var tid til kjoletilretning, og pludselig kunne jeg bare slet ikke klare, at det var så usikkert med den anden kjole. Så jeg måtte have noget "sikkert".

Familiestriden er en lang historie, men for at gøre den bare nogenlunde kort, så skete der det for 12 år siden, at Thomas' mor forlod hans far til fordel for faderens bedste ven gennem hele livet. De havde gået i skole sammen og fulgtes ad siden, så det var ikke ret pænt gjort af moderen, men anyway - sådan er tingene altså nu! Det var selvfølgelig en kedelig historie, men er ikke Thomas' skyld, og har i bund og grund intet med ham at gøre.

Nu her 12 år efter skal vi jo så giftes, men faderen nægter at komme og det samme gør Thomas' farmor og farfar. De vil ikke være i stue med moderens "nye" mand - så vil de hellere skide på deres søn/barnebarn på hans store dag. De er endda vildt fornærmede over, at vi overhovedet har inviteret ham med, men hvad fanden skal vi gøre? Vi ser Thomas' mor og manden 10 gange så meget som vi ser faderen, for faderen er overhovedet ikke interesseret i os til hverdag. Vi bor 2 min. gang fra hinanden, og han har ALDRIG, jeg mener ALDRIG kommet forbi og sagt hej, aldrig inviteret os til middag, aldrig ringet og spurgt, hvordan det går eller noget lignende. Han udviser absoult ingen interesse for sin søn (eller os for den sags skyld). Derimod ser vi Thomas' mor og manden ofte, og de interesserer sig for os og vores liv, så det ville være helt unaturligt, hvis vi ikke inviterede dem begge.

Tanken havde end ikke strejfet os, at faderens familie kunne blive sure over det, og vi har ærlig talt meget svært ved at forstå dem. Ja, det vil nok ikke være sjovt for faderen at skulle se moderen og manden igen (det forstår vi da udmærket godt), men helt ærligt - de kan jo lade være med at snakke sammen! Og vi kunne naturligvis aldrig drømme om at placere dem i nærheden af hinanden. Det er 12 år siden, så kom dog videre!!!

Ihh, jeg kan blive så hidsig over, at hans far ikke kan ofre den ene dag i sit liv for sin søn og vise ham lidt interesse. Den gamle strid har intet med Thomas at gøre, det er ikke hans skyld, så derfor synes jeg, at det er så latterligt, at hans egen far ikke kan tilsidesætte sit had den ene dag. Og hvor er det dog enu mere plat, at hans farmor og farfar bliver væk i sympati - de hilser ofte på moderen og manden, når de støder på hinanden i byen, men lige på Thomas' store dag, kan de åbenbart ikke gøre det. Hvad fanden er det for noget??

Thomas har længe været lidt ked af, at hans far ikke viser nogen interesse for ham, men det her har nok fået bægeret til at flyde over. Hvis ikke hans far dukker op til brylluppet, så må han sejle sin egen sø fremover (som han jo i bund og grund allerede gør...). Thomas gider ikke mere være den, der skaber kontakten, hverken til sin far eller farmor og farfar. Jeg er super ked af, at det her skal aplitte familien ad, men det er helt ærligt deres valg... Det er dem, der vælger Thomas/os fra, ikke omvendt...

Jeg undskylder, hvis jeg har stødt nogen, som er eller har været i en lignende situation, men for h...... hvor er jeg træt af voksne mennesker, der opfører sig som børnehavebørn!

Nå, jeg må hastigt videre med de sidste forberedelser - kig endelig forbi hjemmesiden!

:thumbsupsmileyanim: Camilla

Redigeret af Milleja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Camilla,

dejligt at høre lidt fra dig igen, der er jo ikke langt tid til snart! Jeg skal tænke på dig på din store dag - der sidder jeg nemlig i flyet hjem fra bryllup i Japan :thumbsupsmileyanim:

Det er en virkelig flot hjemmeside I har lavet, den indeholder jo bare alt som man bør vide om jer og brylluppet. Vi prøver også at få lavet en hjemmeside, men det går ikke så godt, men hvordan har I lavet jeres?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sådan noget famile halløj kan godt nok være slemt. Kan dæleme godt forstå du er sur - synes da heller ikke det ligner noget.

Jeg kunne måske forstå det (lidt), hvis hans more lige havde forlagt hans far og det dermed lige var sket. Men 12 år!!! Det er altså lang tid!...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Camilla

Jeg undskylder forsinkelsen... - men......

Tillykke med brylluppet i lørdags... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg har været inde og kigge lidt på din hjemmeside, og faldt over dine beretninger før/efter brylluppet - og sikke en masse uheld du har været ude for !!!! - for søren da...

Biluheld, skræk-kjoletilretning, forsinkelser og en brækket arm !!!!

Jeg ønsker dig MASSER af held og lykke i fremtiden, og god bedring med armen.

Glæder mig til at høre beretning om brylluppet, samt se masser af billeder

Maya

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Camilla,

Hjertelig tillykke med jeres bryllup i går. Jeg håber at I begge havde en fantastisk dag, lige som I gerne ville have den. Jeg glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

Hej Camilla

Jeg undskylder forsinkelsen... - men......

Tillykke med brylluppet i lørdags... :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg har været inde og kigge lidt på din hjemmeside, og faldt over dine beretninger før/efter brylluppet - og sikke en masse uheld du har været ude for !!!! - for søren da...

Biluheld, skræk-kjoletilretning, forsinkelser og en brækket arm !!!!

Jeg ønsker dig MASSER af held og lykke i fremtiden, og god bedring med armen.

Glæder mig til at høre beretning om brylluppet, samt se masser af billeder

Maya

Tak skal I have :thumbsupsmileyanim: .

Hvis I vil se billeder og læse lidt om brylluppet, så er I velkomne på hjemmesiden... Det tager en hulens tid at holde den opdateret - og det går ikke hurtigere med en kæmpe gipsarm - så jeg tør ikke love, at jeg får lagt så meget herind, før hjemmesiden er helt opdateret.

:bearhug: Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et noget forsinket tillykke med bryllupet.. håber det gik ok.. og vejret var med jer.. ja nu er de som var bruger og skulle giftes da jeg selv var meget akrtiv bruger, ved at være gift.. du er faktisk den sidste.. :'( men ja, kan da ikke lade værre med at følge med i de beretninger som bliver skrevet.. og se brudebilleder.. det er bare skønt!

Tillykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer