Lambada Bamse

Inspiration til takkekort

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det tosset at begynde på udkast til takkekort inden brylluppet?

Jeg tænker blot, at der efter brylluppet måske er masser andet at tage sig til, og så ville det da være skønt, hvis kortene bare skulle skrives, og var lavet på forhånd?

Hvad gør I skønne damer? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det tosset at begynde på udkast til takkekort inden brylluppet?

Jeg tænker blot, at der efter brylluppet måske er masser andet at tage sig til, og så ville det da være skønt, hvis kortene bare skulle skrives, og var lavet på forhånd?

Hvad gør I skønne damer? :)

Nixen.. det er da smart :rolleyes:

Vi er selv begyndt herhjemme på dem, og skal efter brylluppet således kun sætte billede på samt skrive en personlig tekst i hvert. Konvolutter og kort er færdiglavet inden bryllup, for jeg gider ikke skulle stresse over det efter og jeg vil gerne have dem sendt ud hurtigt, så mine gæster ikke skal vente 6 mdr med at modtage et fint takkekort.

Med alt dette skal det lige siges, at vi faktisk kun har lavet udkastet til selve kortet - så mangler de resterende 75 stk, men mon ikke jeg når det inden 27 dage!?!?! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, ok, så kan jeg da godt gå i gang :) Jeg var faktisk også i tvivl, om det var én af de ting, der kunne bringe uheld at lave før brylluppet (alle de traditioner er svære at holde styr på)

Jeg har det ligesom dig, jeg vil helst også undgå at skulle lave for meget DIY efter brylluppet - jeg tænker, at jeg på det tidspunkt nok har fået...nok i en periode af DIY :)

Så det ville være dejligt, at de netop ligger klar til bare lige at lave de sidste detaljer på med tekst og billede.

Jeg vil nemlig også gerne have, at gæsterne får takkekortet i tiden lige efter brylluppet.

Jo da, 27 dage er laaang tid! :wink:

Der er vel ikke noget i vejen for, at takkekortene er i en anden 'genre' end invitationer, bordkort osv.? Kunne godt tænke mig at bruge nogle andre farver, nu jeg har brugt farverne til brylluppet i alt det andet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere der har gode ideer? Jeg mangler internet ideer, synes vistaprint er fin nok - men der må være andre sider der også laver noget lækkert?

Jeg er kun i krea-processen endnu, men så snart jeg har billederne fra fotografen skal jeg jo igang?!

http://inksaloon.com (det er et dansk firma)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det tosset at begynde på udkast til takkekort inden brylluppet?Jeg tænker blot, at der efter brylluppet måske er masser andet at tage sig til, og så ville det da være skønt, hvis kortene bare skulle skrives, og var lavet på forhånd? Hvad gør I skønne damer? :)

Det synes jeg sagtens man kan. Da jeg bestilte materialer til invitationerne, bestilte jeg også til takkekort. Det betyder jo så at jeg skal "begrænse" m1g til dèt format de indkøbte konvulutter er i.

Jeg er ved at lave det grundlæggende til takkekortene nu, så det kun er billeder og skrivelsen vi skal tage stilling til efter brylluppet.

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer