Lambada Bamse

Inspiration til takkekort

47 indlæg i dette emne

Desværre er der mange der " forsvinder " umiddelbart efter vielsen og derfor synes jeg der bliver vist forbløffende få TAKKEKORT herinde... Jeg sidder selv og skal bruge noget inspiration og har i den forbindelse ledt på nettet. Dem jeg har fundet smider jeg lige ind :

post-13209-1149536318.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vores så sådan ud:

forsiden: post-1282-1154847317.jpg

Indeni: post-1282-1154847345.jpg

Billederne, både det som man kan se igennem passe partout udskæringen på forsiden samt det af vores datter - var sat fast på begge sider af et løst indstik, men kunne tages ud, hvis folk ønskede det. Vi fik megen ros for vores hjemmelavede takkekort, og også for at de var skrevet i hånden og meget personlige allesammen. Og jeg ser ofte at de stadig hænger fremme selvom bryllup er godt og vel overstået...

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv tænkt at gøre noget lignende... ROSEN kom og sang " vores " sang i kirken og jeg får den på cd, så jeg kan lave et eksemplar til alle gæsterne...

post-13209-1149536424.jpg

Den her er ellers en rigtig god idé men hold da op det kan blive en halvdyr affære!

Jeg tænkte lidt på det samme, med den sang jeg indspillede på polterabend hehe, men bare tanken om at skulle brænde så mange cd'er...... :puke:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den her er ellers en rigtig god idé men hold da op det kan blive en halvdyr affære!

Jeg tænkte lidt på det samme, med den sang jeg indspillede på polterabend hehe, men bare tanken om at skulle brænde så mange cd'er...... :puke:

Ikke nødvendigvis, bestilt cd'erne på en tysk hjemmeside, så koster de ned til omkr. 1-2 kr stykket. Problemet er at der i dk er indregnet en eller anden kopiafgift i prisen.

Og labels, tja de koster vel også en krone eller 2 stykket...

alt ialt vil jeg skyde på at det kan gøres for en 5-6 kr printet, og så plus porto m.v.

Så kan man jo spare pengene til fotofremkaldelse, og istedet evt. brænde de bedste ned på c¨d'en også :balloons:

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lavet vores med forskellige billeder, fordi at jeg havde en ide om at sætte mere end et billede på hver, men det synes tonny ikke om, og da jeg jo havde printet dem ud, valgte vi at bruge dem alligevel, selvom det betyder at det bliver forskellige billeder.

De er ganske simple, der står tak for opmærksomheden foran, og inden i en lille personlig hilsen og en tak for den gave vi fik af vedkommende.

post-17697-1159376507.jpg

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Indersiden

Vi var ret sene til at få kortene sendt ud, så istedet for at det skulle være maks et par måneder efter blev det først et halvt år efter :loveboard: Meeeeen så sendte vi det så også ud, så det passede præcis med datoen :thumbsupsmileyanim:

Alt er lavet på computer. Alle kortene var dog personlige og skrevet specielt til dem de var til. Vi brugte ingen standardløsninger

post-29599-1237323352.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer