BAnja

Hr. & Fru. Jensen 30. juni 2007 (anja & kim)

116 posts in this topic

her kommer der nu en opdatering på hvor langt vi er med planlægningen

indtil videre har vi styr på:

kirken (taksigelseskirken)

tidspunkt for vielsen (14.30)

brudepiger (min og kims søster)

forlover (kims ven morten)

brudekjole (gigi 30 - house of brides)

kørsel (gul/sort rolls-royce)

feststed (bellahøj gård)

brudepigekjoler (abc brudekjoler)

fotograf (de2fotografer)

invitationerne (sendt ud)

musik (diskobilen)

ringene (apel - er kommet hjem)

gommens tøj (robert)

brudebuket (ved hvordan den skal se ud)

smykker til bruden( har fundet kæde+øreringe+diadem)

menu (mums det blir bare så godt)

blomster (borddekorationer laver bellahøj)

frisør

bordkort

bordplan

kians tøj

Edited by BAnja
0

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til :)

Vi er vist ved at være oppe på en 6-7 stykker som har bryllupsdag, på lige netop den dato, og der er endda lidt over et år til endnu :balloon:

Én ting er helt sikkert, du er IKKE for tidligt ude - Vi er stødt ind i lidt problemer undervejs og vi startede i september sidste år..såå :balloon:

Men, rigtig god fornøjelse med planlægningen.. Vil glæde mig til at følge dig :bearhug:

:) Majken

0

Velkommen til :)

Jeg glæder mig til at følge din planlægning, og til at se masser af billeder :)

Du er bestemt ikke for tidlig ude (heller ikke for sent). Et godt råd fra mig er at I bør bestille feststed, musiker, fotograf og lignende allerede nu. Så kan I nærmest vælge og vrage ...

En anden ting, som jeg har gjort, er at købe ting hen ad vejen .. f.eks. servietter og stearinlys .. det lyder ikke af meget, men alt hjælper på budgettet i sidste ende ... det føles i hvertfald ikke så dyrt når man har købt meget henad vejen.

:butterfly: Brosid

0

Annonce ♥

Jamen, velkommen til - jeg tror du lige så godt kan vænne dig til at HAN synes det er mærkeligt at man skal være så tidlig ude.

Min kommende kigger stadig mærkelig på mig når jeg beder ham om at komme igang med at gravere glas, købe sit bryllupstøj o.lign. :)

Jeg gætter på at I skal giftes d. 7/7 - 07?

0

det er nemlig lige det vi skal....

nå men fik aldrig ringet, så det må blive når jeg har fået overstået weekenden...

er der mon nogen der kender en super kok eller andet mundgodt her i københavns området, er nemlig lettere rådvild hvad angår spisning...

og hvad med noget super musik nu vi er igang??

kom endelig med jeres gode og mindre gode erfaringer...

:balloon: anja

0

Hej Hej :balloon::cheerleader3:

Velkommen til. :cheerleader3:

du kan roligt få startet, tiden flyver bare afsted, og der er hele tiden noget man lige skal have ordnet :denmarkflag:

Det er måske nok mest os kvindemennesker der mener det, men så står vi jo heller ikke med håret i postkassen dagen før, forhåbentligt ikke. :denmarkflag:

Held og lykke Fra August bruden

0

Annonce ♥

hej igen...

nå her kommer så lidt mere fra mig...

jeg har stadig ikke fået ringet ang. kjoleneprøvning... hmm skulle man måske snart tage sig sammen?!? har næsten fået lagt et buget der er rimligt, og hvor det er til at få banken med på...

vi skifter muligvis dato, kommer an på hvad tid det andet par vil til, for vi er blevet enige om at det er DAGEN ikke DATOEN der er vigtig

er begyndt at skærre ned på de søde sager... puhh hvor blir man pludseligt træt når man ikke får meget sukker mere...

ang. mad har jeg været inde på topkok.dk og kigge, det ser rimelig fornuftigt ud, og er næsten lige om hjørnet, det er ihvertfald en mulighed...

mangler:

musik

lokale

blomster

kims tøj

og sikkert meget mere

:bearhug: anja

0

Tillykke med din egen planlægningstråd. Du er hverken for sent eller for tidligt ude, men du kan godt vænne dig til at de mennesker du møder på din vej, der ikke er blevet gift for nyligt vil mene at du er aaallllllt for tidlidt ude - men det er du altså ikke.....

Held og lykke med planlægningen :bearhug:

Beatles

0

Tillykke med din egen planlægningstråd. Du er hverken for sent eller for tidligt ude, men du kan godt vænne dig til at de mennesker du møder på din vej, der ikke er blevet gift for nyligt vil mene at du er aaallllllt for tidlidt ude - men det er du altså ikke.....

Held og lykke med planlægningen :bearhug:

Beatles

:(

Ja den har jeg også hørt før. Altså at man er AAAAAAAALt for tidligt ude. Men der er jo flere fordele i at være i god tid, man kan vælge og vrage, nå at lave tingene om 117 gange og så kan man måske undgå stress i den sidste ende... Der vil jo altid være sommerfugle i maven i tiden op til, så man er lidt mere oppe at køre end normalt.

Og velkommen til dig Anja

Vi kender et andet par, der også har tænkt sig at blive gift på netop den dato.

Vi skal selv giftes en måned efter jer.

0

:bearhug: Velkommen til :(

Og nej du er bestemt ikke for tidligt ude, da jeg i marts begyndte vores planlægning og skulle bestille lomousine fortalte ham der har firmaet at han allerede havde bestillinger til oktober 2007, men heldigvis var vores dato i september 2007 stadig ledig, havde dagen været i 2006 kunne jeg have glemt det, de er altid booket ca et år frem.. Det samme gælder restauranter og hoteller.. Kirker gælder det vsit også når det er folkekirken man skal giftes i.. Ja og musikken skal i også tænke på

Dog vil jeg måske synes det er tidligt at prøve kjoler, jeg ved godt nogen gør det, men jeg vil vente og se hvad 2007 moden er for brudekjoler.. Men det er jo bare min mening.

Knuz Mia :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hov, jeg vil da også sige velkommen til!! -HAHA-:bearhug::blush:

Jeg kan da godt forstå, du glæder dig!! Men mon ikke året kommer til at gå hurtigt, og lige pludseligt er det din tur :bearhug::denmarkflag:

Jeg kender desværre ikke nogen fotograf i Købehavn, jeg kan anbefale.

:denmarkflag:

0

Hey.....

Mht. fotograf, kan jeg varmt anbefale Ole Bjørk. Han tog vores bryllupsbilleder og var med under vielsen i kirken.

Jeg mener at han stadig har et link under fotografer her på Bryllupsklar. Bryllup-foto.dk

Super professionel og har mange gode idéer!

Hilsner fra Heidi

Edited by kenhe
0

Annonce ♥

Hej og Velkommen til!

I er søreme ude i god tid, men men men, det er søreme da kun godt, og især med sådan en dato!

Vi har selv måtte flytte datoen for vores bryllup (dog kun en uge) fordi de næsten var fuldt booket 7 mdr frem! Men heldigvis fik vi da det sted vi ville have!

Det er bare med at komme igang, og husk, VI elsker billeder! :biggrin:

0

Næææh - en dato-fælle!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :super:

Det bliver bare hyggeligt at følges ad! Mht. fotograf kan jeg da anbefale Jørgen Brandt (se www.dinfotograf.dk) - han tager superflotte billeder, men er også en smule halv-dyr (derfor vi ikke selv skal bruge ham på dagen). Men havde jeg råd, ville jeg helt klart have booket ham! :biggrin:

0

Så sker der noget.... :griner:-

jep jeg har endelig taget mig sammen og har ringet til house of brides.... skal til kjoleprøvning d. 1 juli.... hvad er jeres erfaring med dem???? både goe og dårlige?!?

så har jeg også været et tur i kirken for at høre om der var noget nyt fra det andet par der har førsteret :blink: til at vælge tid... *grrrrrr* :bearhug: det er min kirke *gg* :bearhug:

men men det var der ikke, så de fik mit nummer så de kan ringe når der er noget at ringe om.... ellers ringer jeg til dem engang i sep.

ellers sker der ikke det store, samler pt. inspiration...

skulle jeg mon smide nogle af mine inspirations billeder ind her.... tror jeg at jeg gør

0

her ret vild med den her, men har et par rettelserPostet billede

det hvide hjerte vil jeg gerne have bukket i gørnt, flere blomster og mindre grønne blade... lidt i stil med den BIV havde, men lidt mere kompakt... en rokokko uden rigtig at være det..

0

Annonce ♥

jep jep så er der nyt.

jeg har været henne hos den "lokale" blomsterhandler for at få lidt goe råd, og hold da op hvor var hun bare go. hun sagde blandt andet at jeg skulle klippe/ printe alt hvad jeg så og som jeg kunne lidt ud og så skrive på hvad det var jeg godt kunne lide og så til sidst ville jeg stort set stå med lige min buket tilbage.... (forvirret?)

så har jeg sendt en forspørgelse til til hotel conwell borupgaard

jeg skal jo som sagt ind til house of brides den. 1/7

glæder mig...

skal have ringet til kreative kager mandag, har også noget andet kageværk i tankerne

er igang med goe ider til invitationerne (der kommer billede når (the one) er fundet)

:balloons: anja

0

syntes lige i skulle se nogle af de kjoler jeg skal ind og prøve her den 1/7

de er fra house of brides.... jeg vil bare gerne have en eller anden form for stropper på....

ved bare ikke hvad endnu

post-20102-1151184574.jpg

post-20102-1151184584.jpg

post-20102-1151184593.jpg

post-20102-1151184603.jpg

0

Fiiiine kjoler!! :loveshower:

Men er du egentlig slet ikke nervøs for at købe en kjole nu, og så skifte mening inden du når bryllupsdagen? Jeg har det nemlig selv sådan, at jeg ikke tør gå ud at prøve kjoler nu, hvor der er over et år til den store dag - kender jeg mig selv ret, når jeg alligevel at skifte smag en 7-8 gange inden... :):balloons:

0

hej lena

hmm toj men jeg har lidt den indstilling af jeg kun prøver indtil videre...

jeg har bare opdaget at man får et helt andet syn på kjolerne når man først står i dem...

men hvis den helt rigtige dukker op så tror jeg bestemt at den stadig er det om et år...

så nej det tager jeg helt roligt...

og det er altså en god ide at tage ud og prøve + snuse lidt rundt... og det bedste er det er gratis

0

hmm toj men jeg har lidt den indstilling af jeg kun prøver indtil videre...

Jaaaa - prøve det kan man altid!!! :balloons:

Jeg tror også mest det for mit eget vedkommende er fordi, vi egentlig håber på, jeg er blevet gravid næste sommer - og så nytter det jo ikke rigtigt noget, hvis jeg har forelsket mig i en stram corsage-sag uden plads til mavsen... :):)

Glæder mig til at høre om din kjole-prøvning!! :)

0