BAnja

Hr. & Fru. Jensen 30. juni 2007 (anja & kim)

116 posts in this topic

ja så kan jeg jo godt se det ikke er så fikst at prøve nu :whistle: ...

jeg ville omvendt blive lettere ked hvis jeg var gravid næste sommer :bearhug: , da der godt lige må gå lidt længere inden "lillemanden" skal være storebror :blushsmiley:

lur forresten lige...... om 1år og 10 dage (hvis alt går vel) er vi fruer :carrot:

0

Annonce ♥

lur forresten lige...... om 1år og 10 dage (hvis alt går vel) er vi fruer :carrot:

Weeeeeheeeeeeeeee!!! :bearhug::biggrin:

Vi har ikke nogen børn i forvejen - og jeg er 31 - så derfor vil vi ikke vente med at gå i gang til efter brylluppet. Man ved jo heller aldrig, hvor lang tid der går, før det lykkes... :biggrin:

Men under alle omstændigheder synes jeg det er HELT VILDT SVÆRT at vente med at prøve kjoler. Uh det gipper i mig for at komme i gang! Så se du bare at komme afsted - så må jeg udleve lidt gennem dig!! :biggrin::biggrin:

0

nå så er der lidt fra mig igen....

jeg var jo inde og prøve kjoler i lørdags og tænk engang.....

drømmekjolen

blev fundet, uhhh altså jeg kunne have beholdt den på det næste år hvis det skulle være.

den er bare så smuk, men men i må vente med at se den for manden sidder lige bag ved og han må jo ikke se den...*GGGG*

men men imorgen skal jeg lige ind og prøve den igen, og hvis den gir samme følelse bliver den bestilt og betalt....ihhhh kan næsten ikke vente :balloons:

og så har jeg fået styr på brudebuket og bordblomster... en af mine gode veninder klare begge dele... skønt når der er gang i planlægningen.....

kh anja.

0

Hej og velkommen til. :balloons:

Vil også bare lige sige at du da slet ikke er for tidligt ude - jeg startede planlægningen i Januar/Februar (det var der han friede) og skal giftes i September, og jeg følte indimellem at jeg var sent ude. :)

Flotte kjoler du har fundet der, glæder mig til at se den endelige.

Held og lykke med planlægningen.

:blush: Lone

0

Annonce ♥

jubiiiiiiiiii

jeg købte den sq, min kjole er købt og betalt....ihhh det er lige så jeg går og har kriller i maven...

da jeg desværre havde glemt mit kamera må i vente med at se billeder af den til den er blevet syet, og jeg skal til tilretning

0

Hejsa og velkommen til.

Smukke kjoler du har været inde og se på. Glæder mig til at se et billede af dig i den du har valgt. :bearhug:

Har selv købt min kjole i House of Brides og var til tilretning med den i dag - fantastisk oplevelse. Og min mor gik selvfølgelig amok med kameraet - var første gang hun så den.

0

så har jeg aørme været kvik idag

har ringet til noget hotel værk jeg skal ud og kigge på, på fredag, glæder mig til at se hvad der så er.... er der noget bestemt man skal huske at spørge om når man er der ude??

og det er helt fast nu at jeg skal have 2 brudepiger, ja ja kan jo lige så godt leve prinsesse drømmen ud når nu det skal være....

0

Annonce ♥

ja så skete det jo alligevel....

vi har besluttet at lave datoen om, da jeg allerede nu kan mærke det stresser mig at vi ikke kan få et tidspunkt på så jeg kan komme rigtig igang med min planlægning.

så derfor er den nye dato: 30 juni 2007

skal ringe til kirken på tirsdag og sige det, og så skal jeg ud og kigge på fest sted.

overnatningen er næsten på plads, vi skal højest sansynligt :thanks: på hilton hotel ude i kastrup.... min fætter siger der er så fedt, men nu må vi se

og så er min kjole kommet, skal lige finde ud af at få den hentet

(y)()() anja

0

mere nyt fra mig :balloons:

min kjole bliver denne her, bare i en creme, ivory - kunne ikke helt finde ud af farven.

post-20102-1154544517.jpg

jeg har samlet mig en masse inspirations billeder, og er helt sikker på mine 2 brudepiger skal have denne her, bare i hvide med blåt bånd

post-20102-1154545657.jpg

knaphulsblomst bliver denne her, hvis man spørger mig :kiss: , hvid med blå

post-20102-1154545011.jpg

jeg kunne rigtig godt tænke mig denne her som brudebuket :carrot:

post-20102-1154545365.jpg

jeg skal ud og kigge på brønshøj ny hotel og selskabslokaler på fredag (4. aug.)

jeg har fået ringet til banken, og vi skal til møde 1. sep.

venter stadig på millionerne kommer ind på kontoen nu hvor vi er meldt til lotto service :hug:

sparker til kim, for han er stadig ikke sikker på hvem der skal være hans forlover :hug:

brudepigerne er blevet sendt på kjole jagt. :hug::hug:

det var vist lige det for nu :loveboard:

knus :bearhug:

anja

0

vi var jo ude og kigge på selskabslokaler idag, det var lidt en blandet oplevelse :balloons::super: ...

på den ene side var det nogle dejlige lokaler, og det var et dejlig fredeligt sted, på den anden side er ejeren noget dominerende, og det gør mig ikke lige frem jubel lykkelig

men men vi har besluttet at se på et par steder mere inden vi bestemmer os

mit skørt er forresten ankommet, det ligger på posthuset og venter på mig til imorgen

glæder mig til at få det i hus....

lena: ja det føles skønt at kunne se at der sker noget, lidt....

:cheerleader3: anja

0

Annonce ♥

Hej - og et forsinket velkommen her til..

Sjovt at i først havde snakket om den 7 juli 07, det havde vi også.. men fandt hurtigt ud af, det var om al al for lang tid.. så ja, vi rykkede helt hen til maj.. Men ja min forlovedes fætter har valgt den dato.. Så var det så jeg senere i din tråd læste I også havde ændret datoen.. Jeg kan godt forstå jer! Så ganske godt.

0

Annonce ♥

hej med jer

nu tager vi på ferie til jylland (håber på bedre vejr :cheerleader3: )

så jeg vil ikke være at finde herinde den næste uges tid....

Hej Anja..

God ferie, men om i skal satse på godt vejr ved jeg ikke.. Hvad jeg har kigget mig frem til på DMI bliver det en våd uge, men så er det jo godt der er mange andre ting at give sig til indendørs.. *ss*

Knuz Mia :cheerleader3:

0

hej alle.

så er jeg tilbage, fra en regngrå ferie...(du fik ret mia :bearhug: )

ej vi havde da 2 dage med tør vejr, og ellers har vi hygget os med spil, og andet sjov.

jeg fik også fortalt min far at vi skal ud på en lille gå tur om et års tid, han blev rigtig glad..

ikke så meget nyt ellers...

0

Annonce ♥

skal i så ellers lige se hvad jeg skal ankomme til kirken i??????

man skal jo ankomme på fornemmeste vis så her er "min" dyt:

post-20102-1158600855.jpg

der er kun 2 af dem i dk, den ene er denne her den anden tilhøre kongehuset...

jaja lidt blær skal der vel være plads til

0