BAnja

Hr. & Fru. Jensen 30. juni 2007 (anja & kim)

116 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

nu er der vist ved at være styr på noget af tidsplanen...

hang nærmest i telefonen igår, for at få bilen til at passe med kirken, og kirken til at passe med feststedet...

er der nogen der kender et godt sted at :cheerleader3: øhh sove på bryllupsnatten her i kbh. området???

godt jeg (forhåbentlig) kun skal giftes en gang.

0

Hejsa!! :heart:

Jeg har da ikke set din tråd før! :oops: Velkommen til ( nu tror jeg faktisk, at du var herinde før mig, men.... :boohoo: ) Hvor er du da godt med! :super: Jeg er helt syg med jeres bil til dagen! :loveshower: Jeg/vi har ikke fundet ud af, om vi skal have en, da det er MANGE penge for tre køreture af 20 minutter! :bearhug: Det er en smuk, smuk kjole du har valgt dig.... Glæder mig til at se mere!

:bearhug: , AnnaBritta

Edited by annabritta
0

:heart: Hejsa..... hvor har du bare styr på meget.... skal du forsøge at give alle os andre

stress.. :bearhug: ..Det ser bare kanon godt ud alt det du indtil videre har planlagt..

Glæder mig til at følge dig resten af tiden....

:bearhug: fra Belinda....

0

Annonce ♥

Fed bil :blush: !

Vi skal (desværre) ikke leje køretøj; vi bor lige overfor rådhuset hvor vi skal giftes, vi holder receptionen hvor vi bor, og der vil nok ikke være nogen der ser os komme til feststedet om aftenen (det er jo i februar måned).....

:) Snart Fru Aas

0

ja så prøver vi lige at få et par billeder ind af mine invitationer som de ser ud nu hvor de er halvt færdige.....

grrrr skumme skumme.... det vil den ikke så jeg må lige ind og beskærre lidt i mine billeder...

nå men så kan jeg da fortælle at vi har bestemt os for fotograf, det er blevet de2fotografer.dk

vi havde dem jo ude til en fremvisning og kan godt lide deres billeder.

0

Annonce ♥

HJÆLP

hvilke attester skal jeg indhente her inden brylluppet???

vi skal sådanset have hinandens navne han skal have mit efternavn til mellemnavn og jeg hans efternavn som mit nye efternavn....

....(forvirret??)

nå ellers går det meget fint her, invitationerne er blevet sendt med søster hjem så de kan blive printet....

0

så er der billeder af brudepigekjolerne

(dog kun på modeller)

her følger så en lille beskrivelse:

de skal have de her nederdele, med små hvide silkeroser i sygningen ved slæbet

post-20102-1163711495.jpg

med de her cosagetoppe (i lyseblå) og uden mønstret

post-20102-1163711390.jpg

0

så er der billeder af brudepigekjolerne

(dog kun på modeller)

her følger så en lille beskrivelse:

de skal have de her nederdele, med små hvide silkeroser i sygningen ved slæbet

post-20102-1163711495.jpg

med de her cosagetoppe (i lyseblå) og uden mønstret

post-20102-1163711390.jpg

Sikke nogle flotte brudepigekjoler :)
0

Annonce ♥

i skal da også lige se den færdige invitation.........tadaaaa

udenpå:

post-20102-1164315329.jpg

indeni:

post-20102-1164315484.jpg

det kan være svært at se men der er et vandmærke indeni, det er det samme som guldtrykket udenpå

0

Så fik jeg også set jeres tråd...

Sikke en fin dato i har valgt...Vi skal giftes den samme dag!

Vi ville oprindeligt også giftes den 07.07.07, men p.g.a. flere protester fordi det lå midt i Roskildefestivallen, flyttede vi det...

Det er jeg lidt ked af i dag, for jeg synes det er en fed dato...Men så kommer det til at passe med, at vi præcis har været forlovet i et år, når vi bliver gift, så det er fint nok :balloons:

Velkommen til i hvert fald...

Glæder mig til at følge jeres tråd...

-Sophie

0

Annonce ♥

Hej Anja :)

Så kom jeg også lige forbi din tråd. *smiler*

Jeg synes altså I har styr på rigtig meget...! Men ok, nu er der jo også kun ca. 7 mdr. til Jeres bryllup... :)

Din kjole er da også http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif flot!! Nogenlunde samme stil som min... Hehe. Skal du så have stropper på eller ej?? Jeg var også helt overbevist om at min kjole skulle have stropper på, men nu har jeg ombestemt mig. Corsageoverdelen på min kjole skal nok sørge for at den bliver hvor den skal. Skal bare have fundet noget der kan holde babs og nutte oppe så de ikke bliver helt fladmaste... :)

Din brudebil er da bare kult! Totalt lækkert at kunne ankomme i sådan en fin gammel bil!! :)

Jeg har lidt svært ved at forestille mig brudepigekjolerne, men mon ikke de også bliver flotte...?? *smiler*

Og hold da fast hvor er invitationerne også bare flotte! Meget enkle i stilen, men det giver altså bare lige et pift når der ikke er så meget dillerdaller synes jeg! :balloons:

Helt ærligt, så køber vi bare en stak ganske almindelige kuverter, for folk sprætter dem alligevel bare op, tager invitationen op, krøller kuverten sammen og smider den ud. Så vi gider ikke at bruge penge på pyntning af kuverterne... Men jeg må indrømme at det er flot når man kan se at det ikke bare er en hverdagskuvert der kommer i postkassen eller ind ad døren... :)

Fortsat god planlægning! Jeg kigger jo nok ind engang imellem... *smiler* Hygge!

Mvh, Betina.

0

så er jeg endelig færdig med invitationerne, og regner med at sende dem imorgen...uhhh spændende.

manden har været ude og kigge på tøj, men fandt desværre ikke det perfekte så han leder videre.

og så er det jo endelig jul :jul4: .... den sidste som frøken :jul3:

0

så er invitationerne sendt ud.... endelig....

og der har allerede været respons, det er for fedt

her udover er det hele gået lidt i stå lige nu

vores dreng har lige været syg en hel uge så jeg har været hjemme med ham, og så fandt jeg igen ud af hvorfor jeg bare er så super glad for min vaskemaskine

de sidste julegaver er købt og pakket ind, jeg er ved at blive godt snottet og vores *gr#§*%#¤"*#* overbo har brugt hele dec. på atr bygge om i sin lejlighed så vi har levet med byggelarm hver dag til kl. 21.... så nu kan julen bare komme an, der er ikke noget jeg ikke kan klare lige nu....

hov det blev vist til lidt galle, tak fordi du læste.

0

jubiiii så er der endelig lidt at berette om her fra mig.

idag er det endelig lykkeds for mig at finde lige den halskæde der passer til min kjole

denne her:

grrrrr )(/(/&¤/(?)=)&%&%¤ det vil den vist ikke være med til at vi skal få a´ se #"¤&/&/()=()(%&¤

nå prøver at gøre billedet lidt mindre så kan det være vi kan samarbejde

0