BAnja

Hr. & Fru. Jensen 30. juni 2007 (anja & kim)

116 posts in this topic

nåå så prøver vi lige at få billedet af min fine halskæde ind igen

post-20102-1172075480.jpg

jubiiii det virkede endelig

min kære tilkommende og hans forlover fik også endelig købt tøj, fik desværre ikke taget nogle billeder af dem, så det må i vente med at se til vi har hentet det.

så har jeg bestilt tid hos frisør.... kan det virkelig passe at de skal bruge 6 timer på at lave hår og lægge make-up??

brudepigernes kjoler er også kommet hjem, der venter vi lige på billeder fra svigerforældrene

ellers er der ikke så meget at berette her fra.

ligger syg, men det gør ikke så meget for at har jeg jo masser tid her. :thumbsupsmileyanim:

Edited by BAnja
0

Annonce ♥

hej aura

tak for din hilsen

ja jeg syntes også det er meget lang tid.... det er godt nok både mig og mine brudepiger der skal have ordnet make-up og sat hår

men så sætter man vel en frisør af til mig og en til brudepigerne eller er det bare mig der mener sådan??

hmmm må prøve at ringe til dem igen og hører ad.

:thumbsupsmileyanim:

0

nå skal i lige se mine brudepiger i deres færdige kjoler??

post-20102-1174389659.jpg

her er min lille sko så lige

post-20102-1174389729.jpg

kims sko kommer lige i næste indlæg der var ikke plads

men så kan jeg da fortælle at vi skal ud på bellahøj gård den 2. april og aftale menu, bordopstilling, bordpynt og meget andet

jeg har også meldt os til et kursus i brudevals - det skal vi starte på 3. maj og så køre det 4 gange, så skulle den gerne sidde lige i øjet

0

Annonce ♥

så får i kims sko

post-20102-1174390047.jpg

og hvis der er plads smider jeg lige et billed at min brudebuket ind

post-20102-1174390138.jpg

det var der

brudepigernes buketter bliver en mini udgave af min

så skal jeg bare lige have fat i min veninde som skal lave dem og høre hende om hun har forslag til knaphulsblomsterne

gu´ve om der så også er plads til min frisure

post-20102-1174390271.jpg

juhuu men nu kan der heller ikke være flere billeder

jeg skal have sløret over håret, så jeg skal bare have nogle alm. hårnåle til at holde det - så overvejer jeg lige for tiden om jeg skal have lidt pynt i det af håret der ikke er gemt under sløret

0

Annonce ♥

i skal altså bare høre om den mest skumle drøm jeg havde her forleden!

jeg drømte at alt gik galt ved vielsen.

det hele startede da mig og min far ankom til kirken - det viste sig at kirken var brændt ned så vi skulle hen i en anden kirke, det var vi bare ikke blevet informeret om.

da vi ankom der henne, vel og mærket forsinket som man jo skal, var halvdelen af gæsterne ikke kommet endnu.

så mens jeg stod i våbenhuset kom folk væltende ind, de lukkede bare ikke døren efter sig, så jeg måtte stå og gemme mig så kim ikke så mig.

nu opdagede jeg at vi havde glemt mine sko - jeg havde syntes det var nemmere at have gummisko på i bilen - og vi havde heller ikke mit slør med.

kirken fiksede et helt vildt grimt slør til mig, men sko måtte jeg undvære.

så skete der endelig noget positivt da jeg fik min brudebuket, den var bare så smuk.

nå men lige da vi var ved at være klar, blev kirketjeneren syg, han stod og sked og brækkede sig (undskyld mit fransk).

jeg åbnede døren på klem og nikkede til præsten at nu var jeg klar.

men der var ingen organist til at spille bryllupsmarchen, så koret sang en eller anden gammel sang istedet.

da jeg gik op til kim opdagede jeg at han havde det helt forkerte tøj på (jakke og cowboybukser)

alligevel var jeg helt vild glad da jeg endelig stod ved kims side.

spøjst ikk, vågnede i hvertfald og var helt ved siden af mig selv

gu´ve´hvad det betyder??

0

må man godt skumme over nu???

har været noget bryllupstræt her på det sidste, derfor min manglende tilstedeværelse her inde.

det er nu afløst af bryllups strees, syntes der er en million ting jeg skal ordne, men kan ikke rigtig finde tiden til det.

udover det er der kommet 3 afbud, alle fordi folk går fra hinanden, så nu skal vi til at lave bordplanen om, nu hvor vi endelig lige havde fået den til at gå op.

mine bordkort er kun halvfærdige, for der mangler stadig nogle små ting til dem, jeg har den fedeste ide til en bordplan, men mangler også noget her - hvis nogen ved hvor man kan få små (ca 4cm dia.) tallerkner gerne porcelæn, plast eller pap vil jeg være evig taknemlig for oplysningen.

jeg har en ide til hvordan menukortene skal se ud, men det vil heller ikke rigtig lykkeds for mig.

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej!!

SMUK kjole, den klæder dig bare :super:

De brudepigekjoler er altså også bare smukke :thumbsupsmileyanim:

Desværre kan jeg ikke lige hjælpe dig med forespørgslen.. Men kender godt det med at det ikke lige vil lykkes, det er noget rigtig øv-

:bearhug: Jeanet

0

Hejsa

Sikke en smuk kjole... Det overbeviser mig i hvert fald om at en halterneck er et plus!!!!

Kender godt det der med at være ved at få travlt, efter at der så længe har været god tid. Bare husk, at alle de små detaljer vi brudefantikere går op i, er det overhovedet ikke sikkert, at gæsterne bider mærke i.

0

Bordkort

ja nu har jeg kastet mig over bordkort projektet, det går faktisk fint.

jeg håber jeg kan have dem færdige hen over weekenden

det bliver nogle små æsker, så kommer der et navne"skilt" på og en lille sløjfe

i æskerne kommer jeg 2 stykker chokolade og velkommen/velbekomme sangene.

chokoladerne er fra somthing blue - de er bare så fine

sangene laver jeg som små hæfter i hvidt papir med guld transperent papir uden på

regner med at kunne sætte billider ind i starten af næste uge.

Brudevals :cheerleader3:

jep vi er jo også startet på kursus i brudevals, det er såment meget sjovt, men som med alt andet går det helt galt for os fordi vi er så forskellige, kim kan bedst når det er helt langsomt, jeg kan bedst når vi tager den i det rigtige tempo... godt der er 3 gange mere tilbage, der burte være en chance for at vi får den lært.

0

Annonce ♥

ja så pipper jeg igen nu her hvor der kun er 15 dage tilbage.

vi har fået vores ringe hjem

post-20102-1181940050.jpg

er de ikke bare fine??

jeg syntes selv det er de smukkeste ringe jeg nogensinde har set, glæder mig helt vildt til jeg skal bære min( det er den brede)

0

Annonce ♥

ja så er bordplanen også endelig blevet færdig

den kom til at se sådanne her ud

post-20102-1181940453.jpg

den har godt nok voldt mig nogle problemer, men det er heldigvis overstået nu

0

:bearhug: Hej!!

Hold da kæ.. hvor er de fede de ringe.. Jeg forstår til fulde, at du glæder dig til at få den på :bestwishes:

Diademet ser flot ud, hvordan kommer det til at sidde sammen med sløret - har du fundet ud af det??

Bordkortene er rigtig flotte :bearhug::bearhug:

Og holda da op - der er godt nok ikke længe til nu.. Hvordan går det med bryllupsstresset????

Er der begyndt at dukke små sommerfugle op i maven??

:huh: Jeanet

0

Rigtig fine bordkort. Hvad endte du med at bruge til bordplanen? Jeg skulle ellers lige til at foreslå dig at gå ind i en legetøjsforretning - jeg kan nemlig huske, at jeg havde smp plastiktallerkner til mit dukkehus da jeg var barn ;)

Super fin kjole. Halternecken fungerer prima på dig. Jeg er ret vild med halterneck, men min i forvejen brede skuldre blev meget mere brede med en halterneck, så den idé gik jeg hurtigt fra igen ;)

0

hej tøser

jeg endte ud med at sidde og klippe hvide cirkler i karton, havde ellers ledt med lys og lygte efter små tallerkner, men sådan skulle det ikke være

tak for de rosende ord, fra jer begge, det er så fedt når der er andre der syntes det man har siddet og lavet er flot.

har ikke helt fundet ud af det med diademet, håber frisøren kan hjælpe med nogle ider når jeg skal til prøveopsætning.

sommerfugle - ohh yes de er skam ankommet, syntes der er meget lige her på falde rebet, men det går nok.

0

Hej søde,

Alt ser bare så godt ud!

Kender godt selv det der med mareridt om selve dagen - dem har jeg selv haft en del af :thumbsupsmileyanim:

Mon ikke, det er meget almindeligt?

Glæder os rigtig meget til at se billeder fra jeres store dag.

Knus fra Lisette

0