Guest Willuc(Q)

Undskyld....jeg VED......ÆNDRET d. 15/6/06 kl 15.00

34 indlæg i dette emne

ÆNDRET d. 15. juni 2006, kl. 15.00:

Som skrevet længere nede i denne tråd, har man mulighed for at få tilbudt en lejlighed i Trillegården i Århus, når man kommer så langt væk fra.

Nu har jeg kigget på hjemmesiden for Trillegården.................damn det ser skønt ud, og der er ikke grænser for, hvad de gør for børnene der........... :a1221:

Er der nogen af jer der kender det, og evt ved noget om børnehaverne eller skolerne i området ???

Jeg synes det er et super sted...................så kan man jo kun håbe at alt flasker sig - og finder vi ikke noget meget billigere, så er det da helt klar vildt fedt der.

Tak for jeres hjælp søde mennesker................

Mange taknemmelige knus

Mia

GAMMELT INDLÆG::

Jeg ved godt at jeg snakker meget om alt det her...............og undskyld mange gange hvis det trætter jer.

Men det fylder meget i mit sind............virkeligt meget............så tilgiv mig.

Men er der nogen der kender til Brabrand.............evt bor der ??

Knus Mia

Unds

Redigeret af Willuc(Q)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brabrand er ( som Jesper skriver) området hvor Gjellerup ligger. MEN der er også andet en Gjellerup. Faktisk er Brabrand ikke det billigste område i Århus.

Lejlighederne i Gjellerup parken er RIGTIG fede. Store og til en rimelig pris. Ulempen er det dårlige rygte det har.

Nå men, Mia.

Jeg har undersøgt sagen lidt.

Det er sådan at Århus kommune har stillet en garanti for at folk der får arbejde i byen, SKAL have tilbudt en bolig. ( hvis man bor langt nok væk) F.eks.

Min tidligere studieveninde fra sygeplejeskolen. Hun boede i Viborg og fik job i Århus.

Hun fik derfor tilbudt en 2 værelses lejlighed i noget der hedder Trillegården. Det er små rækkehuse til rimelige penge.

Mange vil nok sige at Trillegården ikke er verdens bedste sted, men for en periode på 2-3 år, kan man altså sagtens bo der.

Min kusine er netop hjemvendt fra Thailand. Hun søger også lejlighed og fik tilbudt i Trillegården.

Tjek Foran i køen ved Århus bolig

Kære Mia, jeg håber virkelig at det lykkedes for dig.

Du kan læse mere om boligerne HER

Mange knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange vil nok sige at Trillegården ikke er verdens bedste sted, men for en periode på 2-3 år, kan man altså sagtens bo der.

Faktisk er Trillegården slet ikke så slem længere, som rygtet stadig antyder. Området var for nogle år siden med i et EU-projekt, hvor man dedikerede en del kroner til genoprettelse af den dengang manglende ro og orden.

Jeg har boet lige overfor Trillegården i et par år, og havde absolut ingen problemer med det. Naturligvis er der - som alle andre sociale byggerier - en større andel af socialt udstødte, personer på overførselsindkomst og det man vel i daglig tale kalder "problemfamilier", men sammenlignet med Gellerup og Bispehaven er det et meget mere roligt og behageligt kvarter.

Hvis ikke kommunen kan hjælpe jer med boliganvisning, så er alternativet jo at kontakte de mange boligforeninger i Århus Kommune. Der er et hav af dem, og tilsammen har de RIGTIGT mange boliger. Naturligvis er de fedeste og billigste boliger ikke nogle I skal forvente at kunne få lige med det første, men det er da et forsøg værd. Det skal dog siges, at langt de fleste boligforeninger kræver et gebyr (50-500 kr) for indmelding i foreningen.

...og inden du nu evt. går ud og melder dig ind i en masse boligforeninger, så undersøg lige hos dem, hvem de samarbejder med. Eksempelvis kan medlemmer af Boligforeningen Århus Omegn også med deres medlemsskab søge boliger i Viby Andelsboligforeninger og et par andre.

Nu skrev du andetsteds, at du ikke var til "Andel-". En Andelsboligforening er ikke en traditionel Andels-forening, men derimod blot en non-profit forening med en masse boliger, der udlejes uden økonomisk risiko for beboeren (udover almindelige beboerforpligtelser.)

Held & Lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det godt nok ikke Brabrand jeg boede i, men det var da vest byen som af mange har et ganske dårligt omdømme. Men jeg kan ærlig sige, at jeg aldrig selv oplevede noget skidt i de to år jeg boede der.

Jeg boede på Fjældevænget i Århus' grimmeste blokke, men nøj hvor jeg savner den lejlighed. Stor, lys, veldisponeret og med store grønne områder lige i nærheden. Mest af alt savner jeg den enorme altan her i sommervarmen, hvor mulighederne i Slagelse midtby er lig nul for lidt frisk luft.

Etniske danske familier er i klart undertal i dette område - til gengæld er der så mange andre fantastiske mennesker. Og selvom det er noget man ikke siger højt så ved jeg at de på det tidspunkt prioriterede folk med danske navne når lejlighederne skulle fordeles, for at få en bedre beboersammensætning.

Der er indkøbsmuligheder, skoler, institutioner, grønne områder, der er kort til Århus C, transportmuligheder og ikke mindst så er de billige (Naturligvis afhængig af hvad man sammenligner med), men vi gav godt 4000 kr. for 85 kvm. Til sammenligning giver vi nu 4400 for 70 kvm. i den lidt større provinsby Slagelse (men det er nu stadig en provinsby). Jo på mange måder sidder jeg lige og savner Århus.

Hvis jeg på nogen måde skulle give et råd så ville det nok være (taget i betragtning af at du vist nok har børn?!?) at kigge på skolerne i området og ud fra det lave en prioritering af hvor det kunne være optimalt at bo. Nogle af skolerne har nemlig et katestrofalt omdømme.

Held & Lykke

Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange vil nok sige at Trillegården ikke er verdens bedste sted, men for en periode på 2-3 år, kan man altså sagtens bo der.

Faktisk er Trillegården slet ikke så slem længere, som rygtet stadig antyder. Området var for nogle år siden med i et EU-projekt, hvor man dedikerede en del kroner til genoprettelse af den dengang manglende ro og orden.

Jeg har boet lige overfor Trillegården i et par år, og havde absolut ingen problemer med det. Naturligvis er der - som alle andre sociale byggerier - en større andel af socialt udstødte, personer på overførselsindkomst og det man vel i daglig tale kalder "problemfamilier", men sammenlignet med Gellerup og Bispehaven er det et meget mere roligt og behageligt kvarter.

Hvis ikke kommunen kan hjælpe jer med boliganvisning, så er alternativet jo at kontakte de mange boligforeninger i Århus Kommune. Der er et hav af dem, og tilsammen har de RIGTIGT mange boliger. Naturligvis er de fedeste og billigste boliger ikke nogle I skal forvente at kunne få lige med det første, men det er da et forsøg værd. Det skal dog siges, at langt de fleste boligforeninger kræver et gebyr (50-500 kr) for indmelding i foreningen.

...og inden du nu evt. går ud og melder dig ind i en masse boligforeninger, så undersøg lige hos dem, hvem de samarbejder med. Eksempelvis kan medlemmer af Boligforeningen Århus Omegn også med deres medlemsskab søge boliger i Viby Andelsboligforeninger og et par andre.

Nu skrev du andetsteds, at du ikke var til "Andel-". En Andelsboligforening er ikke en traditionel Andels-forening, men derimod blot en non-profit forening med en masse boliger, der udlejes uden økonomisk risiko for beboeren (udover almindelige beboerforpligtelser.)

Held & Lykke

De link jeg har lagt ind, er til boligforeningen. Det er korrekt at Århus omegens medlememr kan søge ved andre boligforeninger. Et sådan samarbejde har de fleste boligforeninger indgået. Bl.a Arbejdernes andelsborligforening, boligforeningen Ringgården osv. Det er det der nu hedder Århus bolig

Jeg vil råde dig til at kontakte Arbejdernes andelsboligforening ( århus bolig).

Knus Pia ( der faktisk også har boet i Fjældevænget)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg boet i Skjoldhøj kollegiet en de af brabrand en del - og jem må sige at jeg har mine dårlige erfaringer med gellerup parken - alt fra overfaldt, stjæleri og inbrudt - så selv om der er mange lys lejlighed ville jeg selv ikke flytter i nærheden af gellerupparken selv om man kan ikke dømme alle. Men delen af brabrand der ligger ned til Brabrand søen og selve brabrandsø er en herlig område.

Trillegården kan jeg egentlig kun sige positive ting om og være enig med mr. lover lover jesper.

:bearhug: Sandra (held og lykke med det hele)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I altså søde alle sammen.................

Jeg har undersøgt - ja hele morgenen faktisk...hi hi hi - og det lød jo helt forrygende det med "Først i køen" og Trillegården osv...........men det er kun for folk der pendler FRA Århus - og ikke TIL Århus.

Så jeg fik blankt at vide, at de ikke kunne hjælpe mig................øv øv øv øv

Men vi giver ikke op................jeg er igang med at få lavet nogle fine flyers, som behjælpelige mennesker, kan hænge op i deres Brugs, Netto eller lignende.

Jeg tror vi kommer til at satse på privat udlejning.

Tak igen søde mennesker

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde alle sammen.................

Jeg har undersøgt - ja hele morgenen faktisk...hi hi hi - og det lød jo helt forrygende det med "Først i køen" og Trillegården osv...........men det er kun for folk der pendler FRA Århus - og ikke TIL Århus.

Så jeg fik blankt at vide, at de ikke kunne hjælpe mig................øv øv øv øv

Men vi giver ikke op................jeg er igang med at få lavet nogle fine flyers, som behjælpelige mennesker, kan hænge op i deres Brugs, Netto eller lignende.

Jeg tror vi kommer til at satse på privat udlejning.

Tak igen søde mennesker

Knus Mia

MIA, den er gal. Det er ikke for folk der pendler FRA Århus. Det er for folk der arbejder i Århus kommune men som bor UDENFOR Århus kommune. Foran i køen

Derfor, hvis I får arbejde i Århus og bor i Fredericia, har i mulighed for at komme foran i køen.

Uanset hvad, så er der ledige boliger på århus boligs hjemmeside. Ledige boliger

Dem der er lige nu, er dog dyrere end det du vil betale, men har man boet i en lejlighed i et år, får man fortrinsret til alle boligerne. Så vil I have gode muligheder for at få en meget billig.

Så på den igen.

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I altså søde alle sammen.................

Jeg har undersøgt - ja hele morgenen faktisk...hi hi hi - og det lød jo helt forrygende det med "Først i køen" og Trillegården osv...........men det er kun for folk der pendler FRA Århus - og ikke TIL Århus.

Så jeg fik blankt at vide, at de ikke kunne hjælpe mig................øv øv øv øv

Men vi giver ikke op................jeg er igang med at få lavet nogle fine flyers, som behjælpelige mennesker, kan hænge op i deres Brugs, Netto eller lignende.

Jeg tror vi kommer til at satse på privat udlejning.

Tak igen søde mennesker

Knus Mia

MIA, den er gal. Det er ikke for folk der pendler FRA Århus. Det er for folk der arbejder i Århus kommune men som bor UDENFOR Århus kommune. Foran i køen

Derfor, hvis I får arbejde i Århus og bor i Fredericia, har i mulighed for at komme foran i køen.

Uanset hvad, så er der ledige boliger på århus boligs hjemmeside. Ledige boliger

Dem der er lige nu, er dog dyrere end det du vil betale, men har man boet i en lejlighed i et år, får man fortrinsret til alle boligerne. Så vil I have gode muligheder for at få en meget billig.

Så på den igen.

Knus Pia

Jamen søde søde Pia, jeg har snakket med dem der administrere den hjemmeside med ledige boliger, og det er DEM der har skrevet til mig, at det er for folk der pendler FRA Århus, og ikke TIL Århus............jeg finder den lige, og sætter den ind.........øjeblik.

Her er mailen jeg har fået:

Hej Mia

Vores "foran i køen" politik foregår på følgende måde:

Trillegården :

Pendler over 60 km fra århus, handicap, pensionist, gangbesværet, studerende med børn eller bor i bofællesskab for studerende.

Hørning:

Pendle mellem hørning, ansat i hørning kommune, underuddannelse, bor hjemme hos forældre eller er efterlønsmodtager.

Det er derfor ikke muligt at komme foran i køren til et rækkehus eller lejlighed. Hvis I ikke allerede er medlem af aarhusbolig kan jeg infomere om at vi har meget lange ventelister på omkring 20-30 år!

Vi kan derfor ikke hjælpe jer!

| Arbejdernes Andels Boligforening

Med venlig hilsen

Tea Sørensen

Udlejningen

Så som du kan se, er det FRA Århus ikke TIL.................jeg havde også selvlæst det som, at vi kunne blive hjulpet.............men ak.

Men vi finder nok noget andet.

Tak igen søde Pia

Knus Mia

Redigeret af Willuc(Q)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I altså søde alle sammen.................

Jeg har undersøgt - ja hele morgenen faktisk...hi hi hi - og det lød jo helt forrygende det med "Først i køen" og Trillegården osv...........men det er kun for folk der pendler FRA Århus - og ikke TIL Århus.

Så jeg fik blankt at vide, at de ikke kunne hjælpe mig................øv øv øv øv

Men vi giver ikke op................jeg er igang med at få lavet nogle fine flyers, som behjælpelige mennesker, kan hænge op i deres Brugs, Netto eller lignende.

Jeg tror vi kommer til at satse på privat udlejning.

Tak igen søde mennesker

Knus Mia

MIA, den er gal. Det er ikke for folk der pendler FRA Århus. Det er for folk der arbejder i Århus kommune men som bor UDENFOR Århus kommune. Foran i køen

Derfor, hvis I får arbejde i Århus og bor i Fredericia, har i mulighed for at komme foran i køen.

Uanset hvad, så er der ledige boliger på århus boligs hjemmeside. Ledige boliger

Dem der er lige nu, er dog dyrere end det du vil betale, men har man boet i en lejlighed i et år, får man fortrinsret til alle boligerne. Så vil I have gode muligheder for at få en meget billig.

Så på den igen.

Knus Pia

Jamen søde søde Pia, jeg har snakket med dem der administrere den hjemmeside med ledige boliger, og det er DEM der har skrevet til mig, at det er for folk der pendler FRA Århus, og ikke TIL Århus............jeg finder den lige, og sætter den ind.........øjeblik.

Her er mailen jeg har fået:

Hej Mia

Vores "foran i køen" politik foregår på følgende måde:

Trillegården :

Pendler over 60 km fra århus, handicap, pensionist, gangbesværet, studerende med børn eller bor i bofællesskab for studerende.

Hørning:

Pendle mellem hørning, ansat i hørning kommune, underuddannelse, bor hjemme hos forældre eller er efterlønsmodtager.

Det er derfor ikke muligt at komme foran i køren til et rækkehus eller lejlighed. Hvis I ikke allerede er medlem af aarhusbolig kan jeg infomere om at vi har meget lange ventelister på omkring 20-30 år!

Vi kan derfor ikke hjælpe jer!

| Arbejdernes Andels Boligforening

Med venlig hilsen

Tea Sørensen

Udlejningen

Så som du kan se, er det FRA Århus ikke TIL.................jeg havde også selvlæst det som, at vi kunne blive hjulpet.............men ak.

Men vi finder nok noget andet.

Tak igen søde Pia

Knus Mia

Jeg er altså helt sikker på at det skal tolkes således at hvis du bor længere væk end 60 km FRA Århus så kan du få hjælp. Ellers giver det da ikke megen mening. Vi er selv ved at undersøge ligenende regler i forbindelse med at vi skal flytte til Vejen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde alle sammen.................

Jeg har undersøgt - ja hele morgenen faktisk...hi hi hi - og det lød jo helt forrygende det med "Først i køen" og Trillegården osv...........men det er kun for folk der pendler FRA Århus - og ikke TIL Århus.

Så jeg fik blankt at vide, at de ikke kunne hjælpe mig................øv øv øv øv

Men vi giver ikke op................jeg er igang med at få lavet nogle fine flyers, som behjælpelige mennesker, kan hænge op i deres Brugs, Netto eller lignende.

Jeg tror vi kommer til at satse på privat udlejning.

Tak igen søde mennesker

Knus Mia

MIA, den er gal. Det er ikke for folk der pendler FRA Århus. Det er for folk der arbejder i Århus kommune men som bor UDENFOR Århus kommune. Foran i køen

Derfor, hvis I får arbejde i Århus og bor i Fredericia, har i mulighed for at komme foran i køen.

Uanset hvad, så er der ledige boliger på århus boligs hjemmeside. Ledige boliger

Dem der er lige nu, er dog dyrere end det du vil betale, men har man boet i en lejlighed i et år, får man fortrinsret til alle boligerne. Så vil I have gode muligheder for at få en meget billig.

Så på den igen.

Knus Pia

Jamen søde søde Pia, jeg har snakket med dem der administrere den hjemmeside med ledige boliger, og det er DEM der har skrevet til mig, at det er for folk der pendler FRA Århus, og ikke TIL Århus............jeg finder den lige, og sætter den ind.........øjeblik.

Her er mailen jeg har fået:

Hej Mia

Vores "foran i køen" politik foregår på følgende måde:

Trillegården :

Pendler over 60 km fra århus, handicap, pensionist, gangbesværet, studerende med børn eller bor i bofællesskab for studerende.

Hørning:

Pendle mellem hørning, ansat i hørning kommune, underuddannelse, bor hjemme hos forældre eller er efterlønsmodtager.

Det er derfor ikke muligt at komme foran i køren til et rækkehus eller lejlighed. Hvis I ikke allerede er medlem af aarhusbolig kan jeg infomere om at vi har meget lange ventelister på omkring 20-30 år!

Vi kan derfor ikke hjælpe jer!

| Arbejdernes Andels Boligforening

Med venlig hilsen

Tea Sørensen

Udlejningen

Så som du kan se, er det FRA Århus ikke TIL.................jeg havde også selvlæst det som, at vi kunne blive hjulpet.............men ak.

Men vi finder nok noget andet.

Tak igen søde Pia

Knus Mia

Jeg er altså helt sikker på at det skal tolkes således at hvis du bor længere væk end 60 km FRA Århus så kan du få hjælp. Ellers giver det da ikke megen mening. Vi er selv ved at undersøge ligenende regler i forbindelse med at vi skal flytte til Vejen.

Ja jeg kan jo ikke sige andet, end hvad jeg fik at vide i den mail...................og i min mail til dem, skrev jeg jo netop, at vi skulle flytte fra Fredericia til Århus, pga arbejde...........og så fik jeg ovenstående svar.

Andet ved jeg ikke.

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige i gang med at korrespondere med hende fra boligforeningen, for der er noget HELT galt i det hun skriver.

Som tidligere skrevet fik min veninde en bolig i Trillegården, da hun boede i Viborg og arbejdede i Århus. Så det er forkert det hun skriver.

Det virker jo også ulogisk at hvis man i forvejen bor i Århus, men arbejder i en anden by, har man fortrinsret til en bolig i Århus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige i gang med at korrespondere med hende fra boligforeningen, for der er noget HELT galt i det hun skriver.

Som tidligere skrevet fik min veninde en bolig i Trillegården, da hun boede i Viborg og arbejdede i Århus. Så det er forkert det hun skriver.

Det virker jo også ulogisk at hvis man i forvejen bor i Århus, men arbejder i en anden by, har man fortrinsret til en bolig i Århus.

Hi hi hi hvor er du sød..............................tak for hjælpen.

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har sendt dig en Pm Mia. Ville ikke lige lægge den her i tråden, da der er diverse mail adresser osv. i.

Men kort sagt, I kan godt få en bolig i Trillegården. Hende boligforeningsdamen er bare enormt dårlig til at formulere sig.

Så se at få job i Århus, så giver jeg en kop kaffe.

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA HA HA HA en sjov PM.................ja forvirringen er da total.

jamen tusinde tak for hjælpen søde Pia.

Jeg fik selv en mail derfra, hvori de skrev, at de havde misforstået mig, men nu min veninde havde forklaret dem sammenhængen, kunne de godt se hvad jeg mente.....hæ hæ hæ.

det er sjovt.

Nå men finder vi ikke noget andet så, kan vi da altid midlertidigt på i Trillegården...........det er sgu da rart at vide.

Tak igen

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg ENDELIGT fundet en hjemmeside for Trillegården...............og jeg har kigget mig lidt omkring....................

I LOVE det sted...........!!!!!!!!!!!!!!!...... :bearhug:

De gør bare VILDT meget for ungerne.....................sejt sejt sejt......................DER må jeg bo.

Er der så lige nogen af jer der kender børnehaverne og skolerne deromkring.............?????

Damn Pia, hvad skulle jeg gøre uden dig............... :(

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende ellers...................... :bearhug:

Nå men Trillegården, og postnummer 8210 er BLACKLISTE område i vores forsikrings selskab..............så vi kan ikke få vores biler forsikret, hvis vi flytter i Trillegården................. :(:denmarkflag:

Nice at vide ellers.......... :denmarkflag:

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ENDELIGT fundet en hjemmeside for Trillegården...............og jeg har kigget mig lidt omkring....................

I LOVE det sted...........!!!!!!!!!!!!!!!...... :bearhug:

De gør bare VILDT meget for ungerne.....................sejt sejt sejt......................DER må jeg bo.

Er der så lige nogen af jer der kender børnehaverne og skolerne deromkring.............?????

Damn Pia, hvad skulle jeg gøre uden dig............... :(

Knus Mia

Kender og kender er så meget sagt, men Hasle skole ligger lige på den anden side af ringvejen. Det er vist nok en lidt mindre skole, men den går da til 10. klasse. Og der ligger en integreret institution på den anden side af Herredsvej, der så vidt jeg husker hedder Herredsvang.

Hvis tingene fortsat er som de plejer er der endvidere en Fakta, et bibliotek, en kiosk og en frisør på Kappelvænget, dvs. lige på den anden side af Herredsvej.

Det er generelt et område man har lagt mange kræfter i de seneste år for at gøre til et godt sted at bo.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers må du flytte ud på landet, hvor vi bor.... Her er i al fald stille og roligt.... Vi har 13 km. ind til rådhuset... Vi bor i postnummer 8462 :-)

Jamen DET vil vi rigtigt gerne......................hvordan får man bolig derude ?????????

Vi vil jo allerede helst ud på landet, men det er vist ikke så let.

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers må du flytte ud på landet, hvor vi bor.... Her er i al fald stille og roligt.... Vi har 13 km. ind til rådhuset... Vi bor i postnummer 8462 :-)

Jamen DET vil vi rigtigt gerne......................hvordan får man bolig derude ?????????

Vi vil jo allerede helst ud på landet, men det er vist ikke så let.

Knus Mia

Vi bor jo i en lille flække med 20 huse, så her er der nok ikke de store muligheder, men BYEN herude er Harlev. Det er 1 km. fra os... Og tæt ved motorvejen.... Der er de vigtigste butikker, skole osv. Jeg mener også at der er boligforeninger i der har boliger i Harlev... Der er masser af dejlig natur herude og marker....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers må du flytte ud på landet, hvor vi bor.... Her er i al fald stille og roligt.... Vi har 13 km. ind til rådhuset... Vi bor i postnummer 8462 :-)

Jamen DET vil vi rigtigt gerne......................hvordan får man bolig derude ?????????

Vi vil jo allerede helst ud på landet, men det er vist ikke så let.

Knus Mia

Vi bor jo i en lille flække med 20 huse, så her er der nok ikke de store muligheder, men BYEN herude er Harlev. Det er 1 km. fra os... Og tæt ved motorvejen.... Der er de vigtigste butikker, skole osv. Jeg mener også at der er boligforeninger i der har boliger i Harlev... Der er masser af dejlig natur herude og marker....

Hold da op det lyder dejligt..............................

Må lige undersøe hele nærområdet bedre, for der er godt nok mange flækker derude, som jeg ville ELSKE at bo i.

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer