Sign in to follow this  
Followers 0
ullac

Øv øv min stemme er træls........

7 posts in this topic

Hej tøser

I har så mange gode råd..........

Har i også et godt råd, til en rigtig hæs stemme og en træls hosten..... :blush:

Godt det først er næste lørdag, jeg skal giftes...

Min veninde mente, at hvis jeg ikke kunne sige noget, skulle jeg lave et skilt, der stod ja på begge sider på og vifte med, når præsten spørg.......... :bearhug:

Håber det snart bliver bedre, er ved at være træt af det..........

0

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg tager ren citron saft, det hjælper i hvert fald mig, på halsen, og ellers varm kakao og det er nu også godt med en gang varm mælk og honning i :blush:

Men ellers hvis det er, så smut forbi din læge,´de kan ihvert fald gøre noget ved halsen og hosten -HAHA-

Knus

:bearhug:

0

Da mit papbarn havde det som dig for nogle uger siden, fik hun et eller andet vidunder-hostemiddel hos min mor. Det var købt i matas, og var noget blomsternoget - altså alternativ medicin.

Men jeg har faktisk så også hørt, at der huserer en virus som giver den der lidt trælse hoste - har du været hos læge?

:bearhug: god bedring fra mig

0

Hej

Nej ikke endnu, giver det til mandag morgen så er jeg strøget til læge hvis det ikke er bedre.....Så jeg krydser fingre........ Har hørt det er halsbetændelse i omløb iøjeblikket....... :bearhug:

Tak søde tøser for jeres hjælp........

Edited by ullac
0

Annonce ♥

Vand, vand og masser af vand. Dine slimhinder skal opbygges indefra, så sørg for masser af vædske. Ligeledes det, jeg synes er sværest - tavshed :biggrin: - ikke hviske, det kan forværre stemmen. Du kan også ved Matas købe noget der hedder Orotox, en naturmedicin med solhat, jeg synes den virker, det er en spray. Held og lykke.

0

Hmmm - mon ikke det nok skal gå over på en uge....

Ellers et trick som jeg har brugt, da jeg sang og optrådte meget - varm hyldebærsaft eller varm saftevand. Jeg ved det lyder tosset - men men - det virker!!

Og varmt saftevand, det kan de fleste vist fikse ret hurtigt. Lidt kogende vand i en god portion saft - og så skal du se...så går din stemme snart i orden.

Og derudover er du fri for at skulle eksperimentere med alternativ medicin så tæt på brylluppet - det kan jo også godt nogle bivirkninger, hvis du f. eks ikke kan tåle det...

Stine

0

Vand, vand og masser af vand. Dine slimhinder skal opbygges indefra, så sørg for masser af vædske. Ligeledes det, jeg synes er sværest - tavshed http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif - ikke hviske, det kan forværre stemmen. Du kan også ved Matas købe noget der hedder Orotox, en naturmedicin med solhat, jeg synes den virker, det er en spray. Held og lykke.

Hej Stine

Det lyder ikke tosset, for min læge har sagt det samme hertil morges med hyldebær saften, så skal ud og have købt noget, for jeg kan ikke forstille mig at varme fun saftevand op................

Men stort tak for hjælpen og jeg håber også det bliver bedre.............

Har købt noget hostesaft, til den krillerende hoste jeg har :biggrin:

Edited by ullac
0