Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Svale

hi hi går og gnider mig i hænderne

11 posts in this topic

Jeg har bestilt et 3 dages ophold på Hotel Palads i Viborg som honeymoon til os, som Søren skal have enten i morgengave eller i forbindelse med, hvis jeg vælger at holde tale for ham!!

Se her

Vi tager afsted mandag morgen og kommer hjem igen torsdag!!! Det bliver skønt med et par dage bare os 2, selv om vi begge vil savne vores datter!!

Har idag fortalt ham, at hans morgengave er på plads, stod med det største :loveflag: på læberne, for jeg glæder mig så meget til vi skal afsted :loveshower: . Hans eneste kommentar var: er det noget med en flyver....hmm tja vi skal hvertfald væk, men det eneste jeg sagde til ham var og prøvede at se skuffet ud :bearhug: gid det var så vel....

men som overskriften lyder: jeg går og gnider mig i hænderne....ville ønske vi kunne glæde os sammen, men så er det jo ikke så spændende mere...

Svale

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt et 3 dages ophold på Hotel Palads i Viborg som honeymoon til os, som Søren skal have enten i morgengave eller i forbindelse med, hvis jeg vælger at holde tale for ham!!

Se her

Åhh - glæd jer - vi holdt vores 1-års bryllupsdag i én af suiterne :bearhug: (også en overraskelse til Gemalen). Det værelse vi havde, var bare superlækkert med køkken/stue, soveværelse og badeværelse med stort spa, brus og sauna (ikke alle værelserne har spa som på billederne fra hjemmesiden :griner:- ).

Billede af "vores" spa: post-10810-1150873822.jpg - men alligevel dejligt :carrot: .

Vi spiste på Café Ludwig - virkelig lækker mad til rimelige priser, men hold da op der er mange muligheder i gå-afstand fra hotellet.

... bare det var mig der skulle afsted igen :bearhug: .

:blink:

-Lisbeth

Edited by Lisbeth67
0

Det lyder som en super romantisk idé. Har set nogle billeder derfra, og det er et meget smukt sted. :blink:

Selvom i vil savne jeres datter, skal i nok få et par fantastiske dage alligevel - det er jeg sikker på :bearhug:

God fornøjelse !

/Gitte

0