Guest nj_den

Nadia og Anders' dag 29.07.06

46 indlæg i dette emne

Den store dag oprandt.

Jeg (bruden) var tidligt oppe, havde en knægt, der sørgede for at jeg kom op!!! Afsted til frisør i Valby (sov hos min mor i Kokkedal) så en lille køretur. Håret sat, smukt smukt, sløret på, hjem igen, følte et lettere tidspres, men vidste også at knægten ikke havde sovet siden han stod op kl 06, og nu nærmede klokken sig 1030, og vi skulle vies kl 1200, så var lidt ked af det på hans vegne. Han blve 10 mdr samme dag, som vi blev gift. Min søster havde prøvet alt uden held, men nogle gange er det blot en mors kærtegn der skal til. Jeg kom ind puttede ham nussede ham, der gik 3 min, så sov han, på det tisdpunkt havde min søster været igang 2½ time...

En smule stress på for at nå det hele, jeg kunne sagtens have brugt en time ekstra. Min dejlige veninde, der skulle være brudepige kom, min "bror" der skulle føre mig op ad gulvet og hans kæreste kom, i de fik alle hjulpet mig i kjolen!! Det var noget af et syn. Ingen panik ingen nervøsitet, tingene skulle bare ordnes.

Resten af familien drog afsted til kirken, inkl. min veninde, og min bror gik ud for at sætte pynt på bilen, da den kom. Så lige pludselig havde jeg 5 min for mig selv, hvor der bare var dødstille, og jeg stod bare og stod foran spejlet.... SÅ MELDTE NERVERNE SIG!!!!!

Ud i bilen, nu var tiden fin, det er dælme ikke nemt at komme rundt i sådan et outfit, men det lykkedes.

Vi nåede kirken, klokkerne bimlede, og jeg var spændt på at se min buket. Det var min kommende der 100% havde stået for den, og den var smuk!!!

Nu var jeg for alvor nervøs, og det var min bror også!! det var lige så vi begge stod og rystede!!!!

post-14037-1156615244.jpg

post-14037-1156615725.jpg

Redigeret af nj_den
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til :denmarkflag:

Sikke langt du er kommet, men det er jo også lige om lidt.

Skønne sko du har fundet (måske man skulle gå på udsalg!!!)

Jeg kan dog ikke finde din kjole - linket virker ikke rigtigt.

Og dejlig unge du har - er de ikke skønne når de sover. :bearhug:

:iloveyou: Lone

Hej Lone, så er begge links rettet :heart:

var rigtig heldig med skoene, de var på tilbud til 200 kr, og de sidder bare rigtig godt.. der var sat mere af i budgettet, men det gør jo ikke noget at spare lidt ind i mellem ()()

Redigeret af nj_den
0

Del dette indlæg

Hej Lone, så er begge links rettet :bearhug:

var rigtig heldig med skoene, de var på tilbud til 200 kr, og de sidder bare rigtig godt.. der var sat mere af i budgettet, men det gør jo ikke noget at spare lidt ind i mellem :heart:

Også en supersmuk kjole du har valgt. Jeg kan se du også har snører i - det gør noget helt specielt for figuren ikke? :denmarkflag:

:iloveyou: Lone

0

Del dette indlæg

Dørene åbnede sig, og op ad gulvet det gik!!! Jeg husekde heldigvis at smile, men glemte helt at lytte til musikken, og så fik jeg øje på Anders, og kunne næsten ikke holde tårerne tilbage!!!

Det kunne min kommende heller ikke!!!

Det var så smukt og overvældende!!

Vi brugte begge to hele den første salme til at få styr på os selv og derefter nød vi det bare. Vi havde fotograf med inde i kirken, og han tog det rimeligt afslappet, med at man kun måtte fotografere på vej ind og ud, så vi har billeder fra hele vielsen, og det er jeg egentlig ret glad for.

Nå. Vi blev viet, og jeg kvækekde næsten det første ja, fordi jeg var så tør i halsen, men det lykkedes, og vi kom hen og sidde og holde i hånd under resten af ceremonien. For iøvrigt en MEGET smuk tale præsten holdt for os.

post-14037-1156616104.jpg

post-14037-1156616378.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og vores gæster var bestemt ikke karrige med risene.. hvilket gjorde at bruden havde ris i håret resnten af dagen også ved de officielle fotos, men det gør nu ikke noget, jeg synes det var meget sødt!!!

Nå så tror jeg altså ikke i får mere for i dag, skal lige have skaffet billeder fra receptionen og sådan, men eventyret fortsættes, og det er ganske vist...

post-14037-1156617672.jpg

post-14037-1156617745.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så kommer fortsættelsen, beklager at der er gået så lang tid, men vores net har været TOTALT!!!! nede, nu er det endelig kommet op igen :balloons::biggrin::blush:

Nå Efter vielsen, og alle risene, kørte vi ud til Nivå starnd, for at få taget billeder, og pyh det var varmt! SIdste varme weekend i juli, og vi blev fotograferet kl ca 13, det var næsten for meget af det gode!!! men nu kommer der en hel kavalkade af billeder fra stranden.... (eller har lige fundet ud af at jeg skal gøre en del ved størrelsen :balloons: , det bliver i løbet af ugen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif )

post-14037-1157994867.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer