Posted June 26, 2006 · Report post Hej piger. Jeg synes pludselig slet ikke, jeg kan overskue, hvor mange af os herinde, der er fra København og omegn!!! Ku I ikke lige gi' mig et praj, hva? Pleeease! Og så også lige skrive hvor og hvornår I skal giftes. Syns nemlig det ku være lidt skægt at komme til et glo-bryllup eller måske to inden min store dag d. 8. juli. Ja, jeg får travlt - ved det godt - men lysten kom altså pludselig over mig!!! :yay: Knus fra Mie. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2006 · Report post MIIIIIIIIIIIIIIG!!!! KOmmer fra Bagsværd, men skal giftes i Asminderød kirke den 2. september Men selv om det er efter den 8 juli er du stadig velkommen til at komme og kigge med *SS* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 26, 2006 · Report post Ih, hvor dejligt! :carrot: Der er sat kryds i kalenderen d. 2. september!! Hej fra Mie. MIIIIIIIIIIIIIIG!!!! KOmmer fra Bagsværd, men skal giftes i Asminderød kirke den 2. september Men selv om det er efter den 8 juli er du stadig velkommen til at komme og kigge med *SS* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 · Report post Ja altså der er jo lææææænge til jeg skal giftes - men hvis du stadig ikke har fået styret din bryllupslyst til den tid, er du i hvert fald mere end velkommen i Frederiksborg slotskirke den 7. juli næste år!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 (edited) · Report post Jeg kommer fra Hellerup - bor godt nok på Nørrebor nu. Vi skal giftes d. 22 juli, men du skal hele vejen til Skotland, hvis du skal til globryllup, men folk er mere end velkomne Edited June 27, 2006 by McCool06 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 · Report post Og så er der MIG! Jeg huserer på Amager.... Jeg kan desværre ikke give jer en dato endnu, for den har vi ikke fastsat endnu. Men han har friet.... det gjorde han d. 9. maj i Amager Bio midt under en koncert med Mezzoforte, mens vi sad på en trappe med hver sin kolde fadøl i hånden og nød musikken..... :carrot: :carrot: :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 (edited) · Report post Jeg er fra Ballerup, men skal giftes i Købehavn. Der er godt nok også efter den 8. juli, men du er stadig mere end velkommen i Holmens Kirke, den 29. juli kl. 15.00 Edited June 27, 2006 by xenobia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 (edited) · Report post Ja, MIe...............vi kan jo desværre ikke komme til hinandens bryllupper og glo.............. for vi skal jo giftes samme dag Men for andre der skulle have interesse så skal jeg giftes 8. juli kl 15 i Asminderød kirke i Fredensborg, Nordsjælland............. Bor dog i brønshøj/vanløse..............men kommer deroppe fra den kongelige by.....hihi Edited June 27, 2006 by Kegly 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 · Report post Ja nu er jeg jo lige blevet gift for nøjagtigt en måned siden i dag, men jeg vil altså mega gerne hplde noget hyggeligt samvær for Nordsjælllandske bridzillas.... både de gifte og dem der står for døren. Jeg skal bare lige samle tøjlerne i en fortravlet hverdag! Så kommer der en INDBYDELSE på disse sider om jordbærtærter, champagne, billerder og forhåbninger i én skøn pærevælling!!!! Gitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2006 · Report post Ja nu er jeg jo lige blevet gift for nøjagtigt en måned siden i dag, men jeg vil altså mega gerne hplde noget hyggeligt samvær for Nordsjælllandske bridzillas.... både de gifte og dem der står for døren. Jeg skal bare lige samle tøjlerne i en fortravlet hverdag! Så kommer der en INDBYDELSE på disse sider om jordbærtærter, champagne, billerder og forhåbninger i én skøn pærevælling!!!! Gitte Altså... Jeg regner jo med at få en personlig invitation *GGGG* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2006 · Report post Jeg er fra Jægerspris (som mange mener ikke er rigtig Nordsjælland) og skal giftes d.22. juli i Skoven kirke hvor folk gerne må komme og glo. Og jeg tager også meget gerne i mod en invitation til pærevælling. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites