Guest Mielin

Kalder de kiøbenhavnske brude!! ;o)

11 posts in this topic

Hej piger.

Jeg synes pludselig slet ikke, jeg kan overskue, hvor mange af os herinde, der er fra København og omegn!!! :)

Ku I ikke lige gi' mig et praj, hva? Pleeease! :) Og så også lige skrive hvor og hvornår I skal giftes. Syns nemlig det ku være lidt skægt at komme til et glo-bryllup eller måske to inden min store dag d. 8. juli.

Ja, jeg får travlt - ved det godt - men lysten kom altså pludselig over mig!!! :yay:

:balloons: Knus fra Mie.

0

Annonce ♥

MIIIIIIIIIIIIIIG!!!! :balloons::):)

KOmmer fra Bagsværd, men skal giftes i Asminderød kirke den 2. september :) Men selv om det er efter den 8 juli er du stadig velkommen til at komme og kigge med *SS*

0

Ih, hvor dejligt! :carrot: Der er sat kryds i kalenderen d. 2. september!! :)

:) Hej fra Mie.

MIIIIIIIIIIIIIIG!!!! :balloons::):)

KOmmer fra Bagsværd, men skal giftes i Asminderød kirke den 2. september :) Men selv om det er efter den 8 juli er du stadig velkommen til at komme og kigge med *SS*

0

Annonce ♥

Og så er der MIG! :bearhug:

Jeg huserer på Amager....

Jeg kan desværre ikke give jer en dato endnu, for den har vi ikke fastsat endnu.

Men han har friet.... det gjorde han d. 9. maj i Amager Bio midt under en koncert med Mezzoforte, mens vi sad på en trappe med hver sin kolde fadøl i hånden og nød musikken..... :carrot: :carrot: :carrot:

0

Jeg er fra Ballerup, men skal giftes i Købehavn. Der er godt nok også efter den 8. juli, men du er stadig mere end velkommen i

Holmens Kirke, den 29. juli kl. 15.00

:biggrin::bearhug:

Edited by xenobia
0

Ja, MIe...............vi kan jo desværre ikke komme til hinandens bryllupper og glo.............. for vi skal jo giftes samme dag :bearhug:

Men for andre der skulle have interesse så skal jeg giftes 8. juli kl 15 i Asminderød kirke i Fredensborg, Nordsjælland.............

Bor dog i brønshøj/vanløse..............men kommer deroppe fra den kongelige by.....hihi

Edited by Kegly
0

Annonce ♥

Ja nu er jeg jo lige blevet gift for nøjagtigt en måned siden i dag, men jeg vil altså mega gerne hplde noget hyggeligt samvær for Nordsjælllandske bridzillas.... både de gifte og dem der står for døren. Jeg skal bare lige samle tøjlerne i en fortravlet hverdag! Så kommer der en INDBYDELSE på disse sider om jordbærtærter, champagne, billerder og forhåbninger i én skøn pærevælling!!!!

:bearhug: Gitte

0

Ja nu er jeg jo lige blevet gift for nøjagtigt en måned siden i dag, men jeg vil altså mega gerne hplde noget hyggeligt samvær for Nordsjælllandske bridzillas.... både de gifte og dem der står for døren. Jeg skal bare lige samle tøjlerne i en fortravlet hverdag! Så kommer der en INDBYDELSE på disse sider om jordbærtærter, champagne, billerder og forhåbninger i én skøn pærevælling!!!!

:bearhug: Gitte

Altså... Jeg regner jo med at få en personlig invitation *GGGG*
0

Jeg er fra Jægerspris (som mange mener ikke er rigtig Nordsjælland) og skal giftes d.22. juli i Skoven kirke hvor folk gerne må komme og glo.

Og jeg tager også meget gerne i mod en invitation til pærevælling. :biggrin:

:bearhug:

0