Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja okay... :super:

Jamen det var bare et stykke pap og så ellers klippe-klistre... Jeg satte navnene på med pudetape eller hvad sådan noget hedder... :bearhug:

sommerfuglene var sådan nogle med ståltråd på, altså den man sætter i blomster. Den rev jeg af og satte fast med limpistolen. Organsa'en er sat fast med hæfteklammer....

navnene er printet ud på computeren...

Det var vist det.... :smilie_oster03:

Kh Ditte :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Kære Allegra:)! Dit bryllup var jo eventyrligt, og det har været meget inspirerende for mig:) Især mht. receptionen! Nu så jeg jo, hvor flot det kunne gøres!!!

I er bare så smukke og du er jo helt vidunderlig...tror faktisk jeg godt kunne tænke mig at prøve dit hår:)!

TAK fordi du har givet dig tid til at dele alle de billeder med os - det var meget smukt, rørende og inspirende!!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger... :)

Har først set jeres hilsner nu...

Har desværre ikke tid til at besvare dem lige nu, men lover at vende tilbage i morgen aften... :cheerleader3:

kh Ditte

Hej Ditte

Selv om det er ved at være et stykke tid siden du blev gift, så synes jeg lige jeg vil fortælle dig, at din bryllupsberetning er den SMUKKESTE jeg nogensinde har været vidne til.. Jeg bliver så rørt hver gang jeg læser den og ser billederne (ja, jeg har vist set den igennem 3 gange nu :) ).

:) for at være så stor en inspiration for os andre!

0

Del dette indlæg

Hej Ditte

Helt fantastisk beretning - man bliver helt fortryllet af det HELE :loveboard:

Er faldet helt pladask for jeres toatmaster horn, sådan et er jeg derfor gået på jagt efter.

Har kigget flere steder på nettet - bl.a. Trendsales hvor du har købt jeres, men uden held :loveboard:

Jeg skulle vel ikke være så heldig at i vil sælge mig jeres?

- Hanna

Hej Hanna...

Jeg er super glad for, at synes om beretningen!! :cheerleader3:

Vores horn har vi foræret til vores toastmaster, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.... :bearhug: Men jeg håber da, at du finder et du kan bruge... Prøv evt. QXL eller Ebay, eller måske de gule sider eller DBA...

Venligst Ditte :loveboard:

Hej Ditte

Jeg har fået fat i et jagthorn - desværre ikke så billigt som dit. Men det er rigtig fint :loveboard:

Købte det på nettet.

- Hanna

post-20779-1178736962.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Kære Allegra:)! Dit bryllup var jo eventyrligt, og det har været meget inspirerende for mig:) Især mht. receptionen! Nu så jeg jo, hvor flot det kunne gøres!!!

I er bare så smukke og du er jo helt vidunderlig...tror faktisk jeg godt kunne tænke mig at prøve dit hår:)!

TAK fordi du har givet dig tid til at dele alle de billeder med os - det var meget smukt, rørende og inspirende!!!

:griner:-

Tusind tak for din virkelig dejlige hilsen... Jeg bliver helt... :):thumbsupsmileyanim:

Jeg tror dog ikke du vil prøve mit hår... Det falder af pga alt den stress.... :loveboard:

Hej Ditte

En rigtig fin bryllupsberetning - er sgu helt misundelig på jer.

Jeg skulle spørge fra min veninde hvor i har fået lavet jeres monogrammer og hvad det kostede? Og er det samme sted i har fået trykt det på det pap til jeres gaveposer.

Kh en anden Ditte:)

Hej! tak for din hilsen!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi har skam selv lavet monogrammerne. Det eneste som er lavet ude, er det chokolademonogram på kagen... De fik en kopi af vores...

Vi har selv lavet alle vores krea-ting....

kh Ditte :)

Ej hvor er det flodt.

Jeg står og skal til at bestille gl.vrå slot, og har derfor 100 spørgsmål.

Hvormange personer var i, Var der plads nok?

Og er der noget du vil fremhæve posetivt eller negativt?

Hej...

Vi var 65 ca... Der var fint med plads... Det var super lækkert og kan klart anbefales... Alt var super... Maden, tjenerne, lokalerne , omgivelserne mv... Kan faktisk ikke komme på noget negativt... ;) :)

kh Ditte

0

Del dette indlæg

Hej Ditte

Selv om det er ved at være et stykke tid siden du blev gift, så synes jeg lige jeg vil fortælle dig, at din bryllupsberetning er den SMUKKESTE jeg nogensinde har været vidne til.. Jeg bliver så rørt hver gang jeg læser den og ser billederne (ja, jeg har vist set den igennem 3 gange nu :thumbsupsmileyanim: ).

:) for at være så stor en inspiration for os andre!

Ihh hvad skal jeg sige.... :thumbsupsmileyanim: Det gør mig rigtig glad, at du synes om min beretning og at du havde lyst til at læse den flere gange :)

Jeg synes, at det er rigtig dejligt, at du skrev denne hilsen til mig!!! :)

knus Ditte

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Hvor er det vildt, at det snart er et 1 år siden vi blev gift... Det er slet ikke til at forstå.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::iloveyou::bearhug::blush::blush::blush::blush:

Hej

Jeg har lige sidde og set på alle dine godt billeder, hvor er du smuk i den kjole.

Men jeg ville høre hvor har du købt dit hårsmykke henne, jeg er helt vild med det og ved du om man kan få det mere.

Mvh

Yobbo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: hvor komplimentet... :cheerleader3::iloveyou:

hårsmykket har jeg købt over nettet... jeg kan desværre ikke huske hvad shoppen hed... det var min mor der købte det... ;)

Men jeg fandt linket herinde et sted... prøv at søge på diademer....

kh Ditte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Hvor har det været fantastisk at kunne følge jeres dag...måtte dele den over to dage (min kæreste kiggede også meget træt på min da han for 120 gang blev afbrudt i sit spil dag...igen) :bearhug:

Der var flere gange jeg sad med en klupmp i halsen... :heart: ....det var lige før jeg kunne mærke solen og høre fuglene, så levende var det beskrevet!!

Nu kan jeg bare ikke vente til det bliver vores tur!! :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med dagen i går....et helt år...der er lææænge til det bliver vores tur til at fejre i års bryllupsdag!!

Tuinde tak for fortællingen....det var rigtig flot!!! :heart:

Held og lykke med de næste mange år!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej.

Hvor har det været fantastisk at kunne følge jeres dag...måtte dele den over to dage (min kæreste kiggede også meget træt på min da han for 120 gang blev afbrudt i sit spil dag...igen) :)

Der var flere gange jeg sad med en klupmp i halsen... :kiss: ....det var lige før jeg kunne mærke solen og høre fuglene, så levende var det beskrevet!!

Nu kan jeg bare ikke vente til det bliver vores tur!! :cheerleader3:

Og tillykke med dagen i går....et helt år...der er lææænge til det bliver vores tur til at fejre i års bryllupsdag!!

Tuinde tak for fortællingen....det var rigtig flot!!! :oops:

Held og lykke med de næste mange år!! :denmarkflag:

Hej med dig... :carrot:

Tusinf tak fordi du havde havde lyst til at læse hele min lange beretning... Det varmer super meget... :sm:

og mange tak fordi din hilsen vdr. vores bryllupsdag.... :sm: Selv om du synes, at der er lang tid til... Så varer det nok ikke længe før du alligevel, tænker... hold da op... er der allerede gået et helt år.... (y):huh::huh: Tiden går bare alt for hurtigt.... :(

Endnu engang tusind tak, kik endelig forbi en anden gang.... :thumbsupsmileyanim:

:pokey: Ditte

0

Del dette indlæg

Hej Ditte.

Jeg stødte på dig, din mand, din mor og din søn ved riwer rafting i Fårup i mandags.

Jeg kunne bare ikke få mig til at hilse også sige: Det er Henriette S fra Bryllupsklar :fløjt:

Hej Henriette.... :thumbsupsmileyanim:

Nej hvor sjovt.... Det var ærgerligt, at du ikke lige kom hen og hilste... ;)

Pyha der var mange mennesker.... Men det var jo også et dejligt vejr... :kiss:

Knus Ditte :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer