Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Skønne billeder, jeg kan godt se jeres luksus problem. Det er jo altid godt med en dygtig fotograf, men det vigtigste er vel et fotogent og smukt brudepar hvor kærligheden bare stråler ud af dem... Og det gør den ved jer :hug:

Tillykke med brylluppet :biggrin::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste til gengæld.... Han udbrød med det samme: "Fedt, at der er én, der ligesom mig aldrig kan blive helt glatbarberet!" :angry:

Det er hans store mareridt at have skægstubbe på bryllupsbillederne, da hans skæg simpelthen gror SÅ stærkt!

En stor tak til Rasmus fra min kæreste! :)

:hug:

:blush:Nej nej det er altså meget bevidst!!!! :biggrin: Vi har øvet i flere dage inden for at se præcis, hvornår han skulle barbere sig for at det havde den længde på dagen...... Så han blev glatbarberet torsdag aften, for at det skulle passe..... ()()

Jeg kan bedst lide, at der er lidt skæg, ellers synes jeg, at han ligner en på 12....... :blush:

Ulempen er bare når man skal nysse, det er knapt så rart..... :)

Men det vokser nu hurtigt!! og der er meget af det..... :boohoo:

Ha ha, ej hvor sjovt - vi sad også og regnede ud på hvornår Richard skulle barbere sig for at han fik det lidt " rå " look. Jeg er bestemt heller ikke til " barnenumsen ", synes lige som dig at han ligner en lille dreng :(

Torben er bare fantastisk, det er nogle vildt fede billeder i har fået... Vi havde samme luksusproblem efter vi fik hans billeder, så vi valgte at sende 3 billeder med takkekortet. Vi kunne simpelthen ikke kun vælge 1...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde Ditte.

Tusind tak for den skønneste beretning, jeg har det som om jeg selv var med, som om jeg kender dig..... Har det som om, at jeg bare må køre et smut forbi dig og give dig en :biggrin: næste gang jeg skal til nordjylland.

Tak fordi du lod mig grine og fælde tårer med dig og fordi du gav os sådan et indblik i din dag, fordi du gav dig tid til, at redigere i samtlige billeder for, at tilfredsstille vores umættelige trang til, at se hvordan din dag var. Aldrig har jeg været udsat for en beretning som denne - en ren føljeton som jeg har nydt hvert et sekund af.

Tak søde :hug:

Og tillykke med dagen !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug: Det er jo bare fantastisk smukt og gennemført det hele...

Min kæreste har lige friet til mig , så vi skla til at planlægge bryllup til næste sommer. :heart:

Jeg vil helt sikkert finde inspiration i de smukke og gennemførte ting i har lavet til jeres bryllup... ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op. Så nåede jeg til vejs ende af 36 siders fantastisk fortælling. Stor :bearhug: til dig for at have brugt så meget tid på at lave sådan en billedberetning. :heart:

Jeg kan ikke skrive noget som ikke står her i forvejen, så jeg vil "bare" ønske dig et kæmpe tillykke med brylluppet! Smukkere kan det vist ikke gøres ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo bare en super beretning du har lavet.

Nu lige noget sjovt.

I sidste uge, var vi på stranden og få en is, mens vi sad der fik jeg øje på nogen, der bare var så bekendt, jeg tænkte så det knagede, hvem er nu det er, der sidder derhenne. Så slog det mig det var jo dig med din familie...................... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare sjovt, jeg tror sørme din kære mand, var hjemme hos mig og lave vores gulv på badeværelset.

Arbejder han ikke sammen med en vvs´er der hedder michael ?

Ps. Utrolig smuk beretning du har lavet, gemmenført og smukt er vist de ord der presser mest på.

Zennie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:hug:Hej alle I skøøøøøne qvinder!!!

Jeg er helt vildt glad for alle jeres dejlige hilsner og jeg vil skrive meget mere til jer, når jeg kommer hjem d. 23. august................ Jeg er også meget ked af, at jeg ikke har nået at skrive tilbage, men jeg har kæmpet som en gal for at få vores takkekort færdige inden ferien..... For på søndag rejser vi nemlig til Koh Samui i Thailand!!!!! WHOHOO!!! :loveboard::bunny_4::balloons: :carrot: :blush::bearhug: :carrot:

Men jeg har heldigvis fået afleveret de sidste i dag!!! -HAHA-

Hyg jer alle sammen og endnu engang tusind tak!!! -HAHA-

VI SES..... :kiss::hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes:

Ja her burde der så have været et billede af jeres kasse med Champagne til 1 års dagen, men det vil ikke med.

Eget foto

Hej Ditte

Du kan godt glæde dig til at skulle åbne den kasse. Vi fik en af samme slags til vores bryllup og vi har jo næsten lige haft et års bryllupsdag. Det var SÅ sjovt at sidde der og læse alle de rigtig mange forskellige ting folk havde skrevet.

Det var så hyggeligt og det er en virkelig god ide med sådan en kasse. :)

Fint monogram du har fået dig der i guld ;)

Kærlig hilsen

Elle

Redigeret af Elle2005
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Elle!!!

Ja flot!!! :balloons: (1000 takker :bearhug: )

Ja vi glæder os til at læse dem, det bliver super hyggeligt... ikke mindst champagnen.... :blush:

Gad vide om jeg skal ligge hele kassen i køleskabet inden, for at champagnen er kold, når vi skal drikke den....?? :bestwishes::loveboard::balloon::bearhug::blink::balloon:

knus Ditte

og ps. tillykke med bryllupsdagen.... :blush::balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, jeg ved ikke med jer, men det er et af de eneste "glo bryllupper" ( ja, det kan jeg vel godt kalde det)?? jeg har været med til, der har været SÅ fabelagtigt....!!

fed fed beretning, og alle detaljer var bare gennemtænkt, til sidste detalje.

SMUKT SMUKT SMUKT.

jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige, jeg er målløs, men på den fede måde. Og tro mig, det har kostet mig nogle tårer, at læse jeres beretning......men altså glædestårer!!

Det var det hele herfra. Med håbet om et langt og lykkeligt ægteskab.

Knus herfra.

PS. kan jeg låne jeres mødre, til planlægning og hjælp af bryllup??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:respekt: Hej!

1000 tak for dine dejlige ord, det er dejligt, at I synes om min beretning... :denmarkflag:

mht. lån af mødre, så tror jeg, at de synes ét var hårdt nok, selvom de selvfølgelig også nød det i fulde drag... :bearhug:

mange knus fra Ditte :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ditte........ Jeg vil ha´dit bryllup!!!! :bearhug:

Fabelagtig beretning og FANTASTISKE billeder!!!!!

Dine børn, din mand, dine forældre og svigerforældre, ja alt og alle ifb. med dette bryllup er jo lige til at putte i lommen og beholde :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ditte........ Jeg vil ha´dit bryllup!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

Fabelagtig beretning og FANTASTISKE billeder!!!!!

Dine børn, din mand, dine forældre og svigerforældre, ja alt og alle ifb. med dette bryllup er jo lige til at putte i lommen og beholde :loveshower::loveshower::loveshower:

-HAHA-Det var heller intet mindre end fantastisk!!! Så det kan jeg godt forstå.... Men jeg tror nu også, at dit bryllup bliver ligeså fantastisk, hvis du og din kommende mand bare husker at følge jeres hjerte under hele planlægningen og på selve dagen!! :(

1000 tak forsi du havde lyst til at læse min beretning http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif -HAHA-

mange :biggrin: fra Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ditte

En gammel BK gæst kiggede lige forbi og faldt over din beretning - hvor er den bare fantastisk - og hvor er det flot alt det du fik lavet... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Håber I havde en fantastisk bryllupsrejse til Thailand.

Kh Christina - der snart har 1½ års bryllupsdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer