Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:biggrin: Så var det tid til en lille pause...... :biggrin:

Jeg var faktisk rigtig træt på dette tidspunkt..... Men så startede musikken 2 minutter efter...... Og pludselig så var jeg slet ikke træt mere.... :biggrin:

post-16174-1153218635.jpg

LC

0

Del dette indlæg

Hej igen Ditte.

:hug: Endnu engang tusind tak for de dejlige billeder!!!! -HAHA- Sikke mange dejlige indslag der var under festen! :carrot: Sjovt at man, som du skriver, kan være så glad og tude så meget! Det kommer jeg helt klart også til.....jeg mener, når jeg kan fælde flere tårer bare ved at se jeres billeder, hvordan skal det så ikke gå til vores bryllup?! :butterfly: Jeg er vild med ynglingshammeren som er blevet guldsprayet! :biggrin: Det er altså personligt! Glæder I jer ikke bare helt vildt til I skal åbne kassen? Det bliver som at holde fest igen, på jeres 1 års bryllupsdag.

Håber at se flere billeder.......Brudevalsen????

:) Gitte Hyllemor

:) Hej søde Gitte Hyllemor...!!

Jeg er vel nok glad for, at du kan lide min historie.....!! :biggrin: Og du kan roligt glæde dig!! Det er den bedste dag i hele mit liv :carrot: :hug: :carrot:

Ja til vores 1 års bryllupsdag bliver det rigtigt spændende at se hvad de har skrevet til os....!! :biggrin: Vi har også fået "overtalt" min mor til at lave en ny bryllupskage til os den dag. da vi jo næsten ikke fik noget af den oprindelige.... :(:(

Uha det bliver hyggeligt!! :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Postet billedeMusikken var bare SÅ god!!!!

De spillede alt fra Robbie Williams, til "Afrika" og "Vild med eventyr" (Jeg elsker bare den sang!!) :biggrin:

post-16174-1153220338.jpg

LC

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:biggrin:WHohoo!!!! Nu kommer Konge-etapen i Tour de France!!! :biggrin: :carrot: :):biggrin:

-------------------------------------------------------------------

Nå men dansen var vist riiiiiiigtig sjov...... :)

post-16174-1153220921.jpg

LC

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer