Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Postet billedeSå er musikken desværre ved at være slut... Postet billede

De spillede til kl. 2.30 og det var BESTEMT ikke for meget....!! :biggrin:

De var super gode og skabte en kanon fest!! :loveshower::loveshower::loveshower:

Forresten så er billederne meget lyse, så det ser ud til at de er taget i dagslys..... men det var faktisk ganske mørkt, med en rigtig hyggelig belysning, da det kun var kandelaberne, der var tændt!! :)

Vi sluttede lige af med en fællesdans..... "Sku' gammel venskab ej forgå....." :biggrin: Den slutter vi altid af med i vores familie.... :biggrin: Det her er dog lige i starten, for det endte med at alle deltog tilsidst!!

post-16174-1153222480.jpg

LC

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:biggrin:Så var der barbecue på terrassen!! Det var en super hyggelig måde at få den serveret på!!! :biggrin:

Der var kylling, pølser, ribs og 3 forskellige salater og flutes..... det var rigtig lækkert!! :biggrin:

post-16174-1153223062.jpg

LC

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:Så var festen ved at være slut for mit vedkommende.....klokken nærmer sig 04.00..... :)

Vi sagde :) for at god fest til alle vores gæster og på gensyn til dem der skulle overnatte.... :biggrin:

Vi havde aftalt at mødes ved morgenbordet kl. 10.00 :loveshower:

Det havde bare være den bedste dag, vi overhovedet kunne ønske os!! :biggrin:

Her er et rigtig godt billede som som faster har taget...... :hug: Det er meget sigende.... ;) Træt, mæt, lykkelig og småberuset.... :hug:

post-16174-1153223990.jpg

Faster Mona

0

Del dette indlæg

:biggrin::) og med strømpebåndet på hovedet - det ser ret fedt ud :):hug:

Tusinde tak for en rigtig dejlig bertening og vist bryllupsklars længste og mest udførlige - det føltes som om man selv var med til festen, for man både græd og grinte når I også gjorde det.

Du er sgi et dejligt menneske :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Ditte

NEEEEEJ hvor er det en skøn fortælling du har fået lavet fra jeres bryllup og dagene op til. Det er skønne billeder og man synes helt man ikek har taget nær mange nok selv når man ser din smukke og skønne række af både forberedelser og fest. I ser SÅ dejlige ud alle sammen og sikke en dejlig familie I har med alt det de har hjulpet med og overrasket med. Og en meget smuk familie du har og sikke en fest.. Jamen jeg kunne blive ved, Tusind tak fordi du ville dele så meget med os og alt muligt held og lykke fremover til jer :)

Og så lige igen et STORT TILLYKKE :biggrin::biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:Så var festen ved at være slut for mit vedkommende.....klokken nærmer sig 04.00..... :hug:

Vi sagde :hug: for at god fest til alle vores gæster og på gensyn til dem der skulle overnatte.... :)

Vi havde aftalt at mødes ved morgenbordet kl. 10.00 :loveshower:

Det havde bare være den bedste dag, vi overhovedet kunne ønske os!! :biggrin:

Her er et rigtig godt billede som som faster har taget...... :( Det er meget sigende.... ;) Træt, mæt, lykkelig og småberuset.... -HAHA-

-og med en passions sodavand i hånden :)

TUSIND tak for en skøn beretning. Den glemmer man ikke bare lige... MANGE MANGE TAK!

:biggrin:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

:biggrin:Hej søde piger!!!

Jeg er rigtig glad for, at I kan lide min beretning og at I har gidet at se det hele igennem... :biggrin::biggrin::)

Meeeeeen, den er jo slet ikke færdig endnu...... Som sagt, så varede festen jo i 3 dage.... :):hug::hug:

0

Del dette indlæg

:biggrin: Lene stod vist tidligt op for at tage nogle smukke billeder af slottet sådan dagen derpå..... :biggrin:

Det var en dejlig morgen at vågne op til....!! :biggrin:

Her er lige et par flotte billeder af slottet.... :)

post-16174-1153295621.jpg

:)

post-16174-1153295657.jpg

0

Del dette indlæg

:biggrin: Hej Ditte.

Så nåede vi til vejs ende i din flotte, dejlige, skønne, morsomme og rørende beretning.... :hug: Den har godt nok været spændende at følge med i! Som om man selv var med til festen. Dejlige billeder til sidst. Kunne se at der virkelig blev holdt FEST :smolf: Og du brugte strømpebåndet i håret...FEDT! :carrot:

Hvad skal jeg nu lave mens jeg keder mig på det sommervarme kontor :sleepy: , uden kollegaer som holder ferie...... :hug: Jeg må vist fortsætte med det kreative. Har faktisk tænkt mig at hente lidt inspiration fra dine bordhæfter. Syntes de var super flotte og spændende læsning for gæsterne :)

Endnu engang tusind tak for god underholdning! :carrot: :) :carrot:

Ha' det rigtig godt og håber at høre mere fra dig!

:biggrin: Gitte Hyllemor.

P.s. skal altså lige huske at nævne, at jeg er vild med din kjole.... :yay: :yay: især ryggen som er så flot v-formet - virkelig flot detalje! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:Hej Søde Gitte.....

Som sagt kommer der maaaaaange billeder endnu, så du er da velkommem til at blive hængende lidt endnu.... ;)

Og 1000 tak fordi du har haft lyst til at følge min beretning, det har været så dejligt at se dit navn nederst på siden og dejligt at du også har taget dig tid til at lægge et par hilsner!!! Det er :biggrin: skøøøønt!!!

mange :biggrin: fra Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Vi vågnede ved 9-tiden og havde sovet som en drøm...... Selv om sengen knirkede usædvanligt meget....!! ;)

Det var så skøøøøøønt at stå op og vide at næsten alle vores gæster ville komme listende ud fra alle de små døre i huset her i løbet af morgenen.... :loveshower:

Vi havde slet ikke nået at pakke gaver op dagen før :) Jeg havde ellers bestemt sagt, at det skulle man bare gøre for gæsternes skyld!!! -HAHA- Meeen da klokken var blevet 01.30 og vi stadig ikke havde fået pakket gaver op, blev det ligesom for sent.... :) Jeg var ellers begyndt og fik også åbnet 2 pakker, men så startede musikken igen.... :) Jeg ville ærligtalt ikke stå inde i andet rum og pakke gaver op imens vores gæster dansede i et andet..... :(:( Desuden havde vi betalt 11.000 for musikken og jeg ville SÅ gerne danse, for de var så gode!!! :biggrin::biggrin:

Summa sumarum så manglede vi at pakke alle gaverne.... :hug:

Men det var nu ikke en træls ting at stå op til..... :(:biggrin:

Nå men her er et par billeder af vores brudesuite..... Undskyld rodet, men vi var så trætte, så alt blev bare smidt, der hvor vi nu lige var..... :hug:

post-16174-1153296606.jpg

Eget foto

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer