Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

:sm:Det værste, der var væk, var alle vores fjernbetjeninger!!! :biggrin: De er altså svære at undvære skal jeg hilse at sige...!! :biggrin:

Vi kunne heller ikke finde vores undertøj................ Men efter lang tids søgning, så vi et par trusser ligge på bordet i bryggerset................ og et par ovenpå skabet og tilsidst et par i klemme i loftlemmen...... :huh: De lå på loftet......... fin ledetråd ikke???? :huh:

Fjernbetjenerne måtte vi have min veninde til at råbe for os.... -HAHA- De lå ude i Weber grillen... -HAHA- Der kunne jo ha' gået noget tid før vi havde fundet dem, idet vi spiste ude de næste dage.... ;) Men det var sgu alligevel en sjov ide.... Den putter vi i gemmeren :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:Har I set Rasmussen i Touren??!! Det er jo fantastisk!! :biggrin:-HAHA-

------------------------------------------------

Nå videre......

Jeg havde bestemt mig for at lægge min flotte buket op på mine bedsteforældres grav... :huh:

Det var rigtigt dejligt, at kunne give dem noget fra vores dejlige dag.... :loveshower:

post-16174-1153318308.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Dagen efter skulle vi jo så ud for at tage telte ned og rydde op...... :huh:

Det var faktisk hurtigt overstået og alle mand var faktisk friske idag, så vi fik lyst til at feste lidt videre.... :biggrin:

Vi hejste flaget igen :biggrin: og fandt vinen frem...... ;)

post-16174-1153318579.jpg

Eget foto

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:huh:Så pyt da.....Men jeg skulle lige se touren færdig!!!! Hold da kæft hvor jeg tudede, det var jo en fænomenal etape!!!! Jeg lavede en Rolf... :sm::biggrin::biggrin:-HAHA-

---------------------------------------------------

Nå tilbage til sagen.... :huh:

Her er resultatet af noget meget grænseoverskridende, men efter de første 40 billeder gik det lidt bedre..... :huh:-HAHA-

post-16174-1153336037.jpg

Lorentsen foto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hold da op hvor er de flotte! :biggrin: dem kan han da kun være HELT vild med! :biggrin:

Hej Stine!!

Tusind tak!!

Han klager vist ikke...... :huh:

Da jeg så Sandras billeder, vidste jeg pludselig hvad jeg skulle give ham, for de var bare SÅ flotte...... Rasmus er hverken til slipsenål, smykker eller manchetknapper, så det blev altså dette.... :huh:

Så jeg kørte i hast og jag til Århus for at få dem lavet inden de holdte sommerferie.... ;)

Men jeg nåede det..... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower::loveshower::loveshower:Så er vi nået til finalen!!! :loveshower::loveshower::loveshower:

Nu kommer alle de officielle billeder og dermed de sidste fra mig af....... -HAHA- Det er vist også rigeligt.... -HAHA-

Det er Torben Thorhauge, som har taget alle de (synes vi da selv :huh: ) fantastiske billeder!!! Han er bare :huh: dygtig og alle tiders!!!! Kan absolut kun anbefales til alt og alle!!! Og nu har vi jo heldigvis fået det luxuxproblem at vi ikke aner, hvilket et eller to vi skal bruge til takkekort..... :huh:

Forresten Torben...... d. 01.01.2018 vil vi gerne booke dig til vores kobberbryllup!!! :biggrin:(Hva' fanden er det også en dag, at skulle holde fest på??? :sm:-HAHA- )

:biggrin:

post-16174-1153385311.jpg

Torben Thorhauge

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer