Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 posts in this topic

Annonce ♥

FANTASTISK er hvad jeg kan sige. Puha nu glæder jeg mig bare så meget til mit eget bryllup den 15/9 efter at have læst om dit.

Og da vi også skal til Koh Samui på bryllupsrejse så må du da gerne udvide med lidt om den :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med bryllupsdagen, den trækasse I fik kaldes et "ægteskab". En rigtig god ide som jeg også selv har været med til at lave og håber vi også får. Det må være så fedt at læse når man sidder og mindes det hele et år efter.

Kærligst

Mette

0

:hug:Hej med jer!!

Tak for jeres søde ord!!! Det er så dejligt, at der er nogen der stadig har lyst til at kikke med....

Ja jeg vil også gerne fortælle en masse om bryllupsrejsen, men har simpelthen ikke tid lige pt pga mit studie... Det kommer forhåbenligt på et tidspunkt... :thumbsupsmileyanim::bearhug::heart:

knus Ditte

0

:)Hej med jer!!

Tak for jeres søde ord!!! Det er så dejligt, at der er nogen der stadig har lyst til at kikke med....

Ja jeg vil også gerne fortælle en masse om bryllupsrejsen, men har simpelthen ikke tid lige pt pga mit studie... Det kommer forhåbenligt på et tidspunkt... :respekt::):bearhug:

knus Ditte

Nej hvor er det dejligt at du stadig kommer forbi! Vores alle sammens beretnings-guru.. :cheerleader3:

Synes det vil være FANTASTISK hvis du skriver lidt om rejsen! :ilovebryllupsklar: Når du får tid selvfølgelig.. ;) jeg vil i hvert fald sidde på første række og læse med.. Må indrømme at jeg stadig vender tilbage til din beretning, selv om jeg har læst den nogle gange nu.. :blush: Den er bare SÅÅÅÅ hyggelig og nærværende.. Elsker alle detaljerne fra forberedelserne, og alle billederne hvor familien arbejder sammen for jer.. Alle de ting gør virkelig, at man glæder sig til det bliver ens egen tur! Derfor vender jeg tit tilbage..

Det syntes jeg bare lige du skulle vide! :)

:bearhug:

0

Annonce ♥

Hej piger...

Undskyld at jeg slet ikke får skrevet, men jeg har så travlt med mit studie lige nu....

Lige så snart jeg får lidt luft, skal jeg nok opdatere jer :cheerleader3:

knus Ditte :shooter:

0

Annonce ♥

Hej piger...

Undskyld at jeg slet ikke får skrevet, men jeg har så travlt med mit studie lige nu....

Lige så snart jeg får lidt luft, skal jeg nok opdatere jer :bearhug:

knus Ditte :cheerleader3:

Uuuuuuuuuuuuh! :hug:

Dejligt at høre fra dig! :cheerleader3:

0

Nu har jeg kæmpet mig gennem alle 40 sider og må stemme i med alle de andre.. Sikke en dag.. Og sikke billeder.... Hvor har det været sjov at sidde og læse :cheerleader3: Tak fordi du delte.......

Mon du har tid i dit studie nu, til at opdatere og fortæller om din bryllupsrejse? :cheerleader3: Vil så gerne høre mere!

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Hold da op en beretning! Jeg havde på ingen måde tænkt jeg skulle bruge så lang tid foran computeren, men så blev jeg jo fanget af din fantastiske beretning - hvor er du god til at beskrive det hele!

Mange tak for jeg måtte dele dagen med dig!

0

Héj Ditte.

Har fulgt med i din planlægning for at få nogle gode ideer, og det har jeg fået.

Vi er først så småt ved at gå igang med planlægningen og hvad vi vil....

Jeg synes at bl.a. dine frøposer, gaveæsker osv. af de mere personlige præg er en rigtig fin ide, og jeg ville derfor høre om hvordan I har lavet det??? Har du nogle skabeloner du evt. vil give ud af??? eller er det er program du har købt eller ???

Tak for en masse rigtig flot inspiration...

Venlig hilsen

christina

0

Annonce ♥