Guest Bettina.J

Boudoir fotografering

5 indlæg i dette emne

Hej..

Da min kommende mand og jeg har været sammen i 10 år d.1 August, vil jeg gerne give ham et sådan billede ..

Men måske jeg er lidt kritisk,da jeg forlanger at det er en kvindelig fotograf.. -HAHA-

Men så bliver udvalget ret lille da det også helst skulle være et sted på Fyn og helts i Odense..

Hvad skal jeg regne med prisen ligger på..Jeg skal kun have et billede som kan hænges i soveværelset..

Kender i nogen gode kvindelige boudoir fotografer på Fyn..? Og til jer som har fået lavet disse billeder, har i haft nogen evt en venninde med der ind..?

Redigeret af Bettina.J
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde,

Jeg fik taget bodoirfotografier af en mand, og man glemmer faktisk ret hurtigt at man er nøgen. Han har jo set hundredvis af kroppe og man er bare endnu én i rækken. (Bare en tanke så du ikke helt udelukker halvdelen af fotograferne).

Men søg lidt på google:

fortograf 1

Og ellers så henvend dig til en fynsk fotograf som du er tryg ved og hør havd de kan gøre for dig.

Op med modet min pige.... man flyver stærk og selvsikker fra sådan en omgang fotosession!!! Jeg fløj direkte fra nøgenfotografering til en jobsamtale ... som jeg fik job på!!!

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået taget billeder i dag af en mand og jeg vil give Gitte ret, man tænker slet ikke over at det er en mand og jeg stod også splitter ravende nøgen. Faktisk tror jeg nærmere, at det er en fordel, at det er en mand - han kan jo lidt bedre forholde sig til, hvad mænd vil ha' :bearhug:

Jeg tror det er lidt det samme, som når man er ved lægen. Min læge er mand og jeg tror ikke han synes, at det er videre interessant at lave en gynækologisk undersøgelse på mig...

Men jeg kan helt klart anbefale dig at få taget billederne. Jeg tror dog ikke at du kan nøjes med et billed. Jeg skal ned og vælge billeder ud i morgen og det bliver skisme svært. han tog nogen og firs billeder, som jeg lige hurtigt så og jeg var sgu' lækker.... :carrot: (faktisk ville han gerne bruge nogle af billederne til udstilling, og så kunne jeg få ekstra billeder med i købet, så det overvejer jeg lige)

Jeg kan desværre ikke anbefale dig en fotograf på Fyn, da jeg blev fotograferet i Århus

Redigeret af SPA
0

Del dette indlæg

Tak fordi i vil dele jeres erfaring..

Jeg har nu fundet en fotograf i Odense..Dét blev en dame,men må indrømme at jeg var ved at opgive under vejs for at find en som tar´ boudoir billeder..

Nå ,men jeg glæder mig og er spændt på det..

Jeg skal lige høre om, hvor meget tøj og div ting medbragt i..?

Ja det kan godt være at jeg ikke kan nøjes med et billede,men efter planen så skulle det bare være et som evt kunne hænge i vores soveværelse..Tror ikke Martin kommer til at kigge et album igennem ret tit hvis jeg skulle vælge det..Men nu må vi se..Hun sagde nemlig også at hun "skyder" mange billeder af,så der ville være et godt og stor udvalg..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bettina..

Jeg synes det lyder spændende at du skal have taget de billeder... Så må du jo så vente og se om du kan holde dig til et billede eller om det bliver til flere.. *ss*

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer