NilliQ

Leje af kjole...

38 indlæg i dette emne

Hej

Jeg arbejder til dagligt i en brudekjole butik, så jeg kommer lige med et udlæg fra butikken.

Vores lejepris hos Cinderella er 60 % af købsprisen

Prisen er inkl tilretning og lån af skørt og evt rens ( hvis den er i butikken )

Hvis vi får en ny kjole hjem til kunden så renser vi den sjældent da den jo er ny :bearhug:

Håber det gav dig lidt svar på dine spørgsmål

:biggrin: Heidi

Ps. Du kan også vælge at købe en brugt kjole. Dem sælger vi som regel til den halve pris af den oprigtige pris. Vores kjoler bliver kun lejet ud 1 gang og derefter solgt billigere

Mange tak for dit uddybende svar. Jeg har været inde på Cinderellas hp og kigge lidt og jeg kan se at der står hvilke str kjoler er i og hvor mange der er. Hvis feks en kjole jeg gerne vil leje ikke er hjemme i min str, hvad så? Og kan man få en anden hjem fra kollektionerne som i ikke har?

Rart at der lige er en her der arbejder sådan et sted :bearhug:

Hej

Hvis du kommer ud og prøver kjoler i butikken, og du finder een så laver vi en forespørgsel på brudekjolens str og hvornår vi kan have den i butikken.

Derfor plejer vi gerne at sige at der er op 3 mdr´s leveringstid ( specielt i denne tid )

Så et godt råd er at være ude i god tid :bearhug:

Vi har selvfølgelig ikke alle modeller af de nye kollektiner da de jo efterhånden bliver solgt og vi kan ofte ikke nå at få dem hjem tilsvarende. Men finder du en bestemt kjole i et katalog så har vi også mulighed for bestille den hjem uden forpligtelse.

:) Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du bliver ved med at skrive at der ikke er nogen kjoler i din str, men du kan jo få de fleste kjoler syet ind, jeg er selv en str 34 men var da så heldig at finde en brugt rigtig smuk kjole til ingen penge der passet perfekt....... men håber da du finder en, det er da godt at du er ude i god tid :)

held og lykke herfra :biggrin:

0

Del dette indlæg

Der er jo også den mulighed at du SELV sætter et par annoncer ind - hér og på dba.dk og hvor du nu ellers kan komme i tanke om det, hvor du kan søge efter kjoler i str. 34 som du så kan vælge og vrage mellem!

Personligt kan jeg ikke helt følge dig i at du hellere vil leje - men pøj pøj med det ;)

:biggrin:

Birgit

0

Del dette indlæg

Du bliver ved med at skrive at der ikke er nogen kjoler i din str, men du kan jo få de fleste kjoler syet ind, jeg er selv en str 34 men var da så heldig at finde en brugt rigtig smuk kjole til ingen penge der passet perfekt....... men håber da du finder en, det er da godt at du er ude i god tid :)

held og lykke herfra :biggrin:

Jeg kan godt finde en i str 34 men der er jo ikke det store udvalg af dem. Og det med at få den syet ind er bare endu en udgift og opgave som jeg synes jeg ikke behøver spekulere på hvis jeg lejer. Ligeså med at skulle af med den igen bagefter.

God dag fra NilliQ:)

Redigeret af NilliQ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo også den mulighed at du SELV sætter et par annoncer ind - hér og på dba.dk og hvor du nu ellers kan komme i tanke om det, hvor du kan søge efter kjoler i str. 34 som du så kan vælge og vrage mellem!

Personligt kan jeg ikke helt følge dig i at du hellere vil leje - men pøj pøj med det ;)

:)

Birgit

Ja den mu,lighed er der jo men det er ikke så dejligt overskueligt som at leje.

Men lad os se..måske jeg ender i en brugt kjole :biggrin:

Hygge NilliQ

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg arbejder til dagligt i en brudekjole butik, så jeg kommer lige med et udlæg fra butikken.

Prisen er inkl tilretning og lån af skørt og evt rens ( hvis den er i butikken )

Hvis vi får en ny kjole hjem til kunden så renser vi den sjældent da den jo er ny :)

Ps. Du kan også vælge at købe en brugt kjole. Dem sælger vi som regel til den halve pris af den oprigtige pris. Vores kjoler bliver kun lejet ud 1 gang og derefter solgt billigere

Mange tak for dit uddybende svar. Jeg har været inde på Cinderellas hp og kigge lidt og jeg kan se at der står hvilke str kjoler er i og hvor mange der er. Hvis feks en kjole jeg gerne vil leje ikke er hjemme i min str, hvad så? Og kan man få en anden hjem fra kollektionerne som i ikke har?

Rart at der lige er en her der arbejder sådan et sted :bearhug:

Hej

Hvis du kommer ud og prøver kjoler i butikken, og du finder een så laver vi en forespørgsel på brudekjolens str og hvornår vi kan have den i butikken.

Derfor plejer vi gerne at sige at der er op 3 mdr´s leveringstid ( specielt i denne tid )

Så et godt råd er at være ude i god tid :bearhug:

Vi har selvfølgelig ikke alle modeller af de nye kollektiner da de jo efterhånden bliver solgt og vi kan ofte ikke nå at få dem hjem tilsvarende. Men finder du en bestemt kjole i et katalog så har vi også mulighed for bestille den hjem uden forpligtelse.

I lyder da superfleksible. Det kunne være jeg skulle bevæge mig helt over til Jer på et tidspunkt ;)

Tak for dit svar :blink:

:bearhug: NilliQ

Redigeret af NilliQ
0

Del dette indlæg

Hejsa

Kan se du er fra østjylland.

Men ved ikke lige hvor langt du har til Ringkøbing...

Da jeg var på jagt efter min kjole var jeg forbi stof og brudehjørnet i Ringkøbing og der havde de en masse kjoler der var sat ned til 1000 kr. fordi det var nogen de havde købt af en butik der var lukket og der var nu mange flotte imellem...

Så det var måske et forsøg vær at kigge forbi der.

Lige et link til deres side.

Stofogbrudehjørnet

0

Del dette indlæg

Mit råd til dig er at slå en lille smule koldt vand i blodet. Det er høj-bryllupssæson lige nu, og jeg vil vædde med at der kommer et hav af kjoler til salg her efter august... (Synes jeg kan huske der var mange annoncer da jeg begyndte herinde sidste år omkring august?) Du kan altså få fede kjoler til billige penge hvis du køber den brugt. Og det eneste ekstra arbejde du har ved at få syet den ind er fysisk at slæbe den til skrædderen. For alt det med at måle op og komme tilbage og prøve, det skal du jo uanset om du lejer eller køber brugt!

Redigeret af elouise1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

her er et par links til brudekjole-udlejning.... Og lidt billeder fra de forskellige butikker så du kan få lidt inspiration og ide om hvad man kan leje....

Knus Nanna.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

ABC Brudekjoler

Her kan du godt nok ikke leje men alle brudekjoler har en fast pris på 3.300,-.

De holder til i Ribe.

De fås alle fra str. 34.

Her er et par billeder....

post-16200-1153126578.jpg

post-16200-1153126587.jpg

post-16200-1153126595.jpg

post-16200-1153126605.jpg

0

Del dette indlæg

Hej

Hvis vi får en ny kjole hjem til kunden så renser vi den sjældent da den jo er ny -HAHA-

Rart at der lige er en her der arbejder sådan et sted :hug:

Hej

Så et godt råd er at være ude i god tid :hug:

I lyder da superfleksible. Det kunne være jeg skulle bevæge mig helt over til Jer på et tidspunkt ;)

Tak for dit svar :(

:) NilliQ

Du er velkommen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers er der da en i din størrelse HER

Og HER

Måske kunne DENNE lægges lidt ind

DENNE er da også smuk

HER Er endnu en smuk en

HER Er en sidste, så gider jeg ikke søge mere *GG* Måske er der nogen der kunne bruges???

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer