Guest Bettina.J

hvad tog i med..?

9 indlæg i dette emne

Hej..

Jeg har jo besluttet at jeg vil give min kommende mand nogle boudoir billeder her d.1 August,hvor vi har 10 års dag..

Jeg har fundet en god kvindelig fotograf og glæder mig nu,men er også ret nervøs.. :biggrin:

Nå, men mit ? lyder så på, hvad i medbragte at forskelligt tøj, undertøj, smykker osv. ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan lave så mange flotte billeder så hellere leje en trailer og tag lidt ekstra med. :biggrin:

Er han håndværker, så måske nogle fede billeder af dig kun i ført hans overals, eller hvad han nu bruger.

Forestil dig dette. Hans Fodbold t-shirt og ikke andet. Du er let foroverføjet, og hiver op i trøjen og blotter en balle. På denne balle fixer fotografen logoet fra hans yndlings fodboldhold så det ser ud som en tatoo.

Spiller han musik? Måske et billede taget hvor du ligger ned halvt på siden, og holder hans bass eller et eller andet. Placeret så den dækker de nødvendig områder.

Måske skal du overveje at tage noget nattøj med. Et sexet silkesæt eller hvad du nu har.

Noget kan kender, og har set før.

Måske rekvisitter hvis fotografen ikke har nogle. En blomst som matcher dem du skal have i brudebuketten. (hvis du altså ved det)

Sexet undertøj og dit slør.

Slip fantasien og hæmningerne løs...

Er sikker på du får nogle brand lækre billeder.

Pøj pøj med det...

0

Del dette indlæg

:biggrin: Smarte mig...

Brudebuket...Øjjj... Havde ikke lige set det var til 10 års dag. Blev bare så ivrig fordi jeg lige havde en ide...

Nå men så kom jeg lige i tanke om, et stort rødt hjerte som rekvisit. Og jeg mener et af dem der kun lige kan klippes af de store stykker karton.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beklager jeg bomber dig med mine tanker, men fik lige en mere.

Sko. Er han til lange støvler? Stiletter? klipklapper eller hvad? Det kan jo være der skal tages nogle i hel figur.

Du kan jo også altid høre fotografen om I har mulighed for at tage ud i en skov eller strand eller bare en have måske. Så bliver baggrunden lidt anderledes end "bare" et lærred. Det kan også være hun kan fixe det på computeren så du står halv nøgen foran det sted i Mødtes. (sammenklipning af to billeder)

0

Del dette indlæg

Jeg havde en hvid corsage med hofteholde og tilhørende stømper, en fræk body, almindeligt blonde Bh-sæt i rødt og cowboybukser.

Jeg begyndte med at få taget billeder kun iført cowboybukser og bar overkrop og så arbejdede vi fremad. Til sidst endte jeg helt nøgen og ja det blev faktisk de bedste billeder. Ikke fordi man kan se en helt masse, men det er jo altid godt at sætte fantasien igang :)

Nå ja, så havde fotografen sådan et gennemsigtig tørklæde. Det kom der også nogle gode billeder ud af, hvor jeg holder tørklædet foran mig mens jeg er nøgen....

God fornøjelse. Fotografen sagde til mig, at det burde alle piger faktisk gøre, så de kunne se hvor lækre de kunne være :biggrin:

Redigeret af SPA
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor får du taget billederne?

Hun havde ferie ind til uge 30, så jeg skulle ringe mandag i uge 30,for at aftale en tid..

Men jeg gjorde hende opmærksom på at jeg skulle have billederne inde d. 1 august,så mon ikke det bliver først i uge 30..?

jeg er godt nok nervøs, jeg nogle svage punkter mht min krop,men jeg syntes måske det er en oplevelse værd også..?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer