Sign in to follow this  
Followers 0
beatles

Meget mærkelig oplevelse kl.1.30 i nat....

29 posts in this topic

Det varer lidt inden jeg kommer til pointen, men ellers ødelægger jeg bare historien.

Indtil vi flytter ud i vores nye hus, bor vi herhjemme meget småt. Det betyder at vi sover i stuen. Vores seng står lige under vores vinduer. Vi bor i stueetagen, men den ligger rimeligt højt, ca. 2,30 eller deromkring.

Jeg kan ikke rigtig sove i varmen, så indtil jeg falder i søvn, foretrækker jeg at ligge med vinduerne åbne og tænke bryllup, på hvad der skal ske næste dag - og lytte til larmen fra gaden. Hold da op nogle interessante samtaler folk fører lige neden under vores åbne vinduer - de ved jo heller ikke at jeg ligger en meter eller to fra dem og lytter med.

I går kl. 1.30 - var samtalen under vinduerne lidt mere interesseant end den plejer......... jeg hørte en pige der sagde til en ung fyr " orv mand, man kan bare lige snuppe deres lysestager" . det var altså lysestagene i MIN vindueskarm de talte om ( de LIGNER sådan nogle dyre lysestager i sølv fra en antikvitetsforretning, men det er bare nogle billige nogen til 30 kr stykket fra kop og kande - men det kunne "vindueskamrøverne" jo ikke se....).

Jeg får prikket til min kæreste, der heller ikke kunne sove.......og som to løver på spring lægger vi os på knæ bag hovedgærdet.

I det øjeblik "vindueskarmsrøverne" rørte ved lysestager fór vi op - min kæreste med et løvebrøl jeg aldrig har hørt magen til - mens jeg skreg "hvad fanden er det egentlig I har gang i"

"Vindueskarmsrøverne" faldt ned på fortorvet.........hun med et meget langt og meget skræksslaget hyl.........mens han, hele vejen ned ad vejen hylede " det var fandme ikke sjovt, det var fandme IKKE sjovt.........."

Kæreten og jeg sad på den anden side af ruden - fuldstændig ødelagte af grin.

:biggrin: SÅ KAN DE LÆRE DET KAN DE :):bearhug:

Beatles

Edited by beatles
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I nåede ikke lige at fange det på video vel - for det ville jeg simpelthen godt have set :biggrin:

Nej desværre - vi har ikke videokamera. Ville ellers gerne sætte klippet på repeat og opleve det igen og igen :)

Beatles

0

:bearhug::)

Så kan de lære det - gerningsmænd vender jo ofte tilbage til gerningsstedet. Så vogt Jer!! :bearhug:

:biggrin:

Linda

Hmmmmmmmmm, på en eller anden måde, så tror jeg der næppe :) Meeen bare i tilfælde af at det skulle ske igen, kunne vi da have en ladt vandpistol liggende i sengerevnen :bearhug:

mens han, hele vejen ned ad vejen hylede " det var fandme ikke sjovt, det var fandme IKKE sjovt.........."

Jo det var :blink::)

Ja, det var så :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh nej dog... :):bearhug:

Jeg var jo lige evd at trille end af stolen af grin da jeg læste op den oplevelse.. Jeg gad så godt at have været en flue på væggen...

Knuz Mia :biggrin:

0

Hold da maule hvor jeg godt ville há været tilskuer til dette senarie :yay:

Er du sindsyg de to lysestagstyve må ha´ fået sig en ordentlig forskrækkelse og måske en plet eller to i trussen :biggrin:

Mie

0

Annonce ♥

:biggrin::):bearhug::bearhug::bearhug::blink::):):):):blink::):hug:-HAHA--HAHA-

Så det er god morfar humor... Det var sq noget jeg selv kunne have fundet på... Man burde måske skrive en bog en dag... Hva folk siger under mit vindue kunne I kalde den *GG*

0

:heart:()() Ej hvor morsomt - sad selv og hylede af grin da jeg læste historien. Der ville jeg virkelig have givet alt for at være en flue på væggen. Det må simpelthen have set for morsomt ud. Og vindueskarmtyvene gør det sikkert ALDRIG igen... :denmarkflag::iloveyou::bearhug:
0