Guest lykke24

er lidt bange for

16 indlæg i dette emne

af jeg ikke kan finde noget pænt undertøj...da jeg bruger en e skål synes bare ikke af der er ret mange steder hvor de har de størrelser......

mangler til flot sæt til dagen og det skal være hvidt eller elfenbens farve....er der nogen der kan hjælpe mig eller kender en butik der har sådanne størrelser.....

har kigget på tre sæt men det var ikke lige min stil........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange butikker fører mærket Marie Jo & Prima Donna (tror egentlig de hører sammen?) De laver nogle super lækre produkter (prisen er så også derefter), men det holder og kvaliteten er bare i top.

et eksempel her

post-18129-1152880267.jpg

God jagt - glæder os til at høre når du finder det rigtige.

hilsen Ida

Redigeret af søster25
0

Del dette indlæg

LACE fører også større størrelser. Nu ved jeg ikke hvor du er fra - jeg kender kun LACE butikkerne i Århus, men de har også en hjemmeside. Du kan bare prøve at google det. De fører også Marie Jo og andre lækre mærker.

Håber du finder noget lækkert. Det er absolut ikke umuligt for en e-skål

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Ikke miste modet! Jeg var selv rimelig negattiv, da jeg i de første to forretninger fik at vide, at "jeg da ikke kunne tillade mig at være kritisk i min størrelse". Jerg bruger selv 80 E, er normalvægtig osv...

Nå, men jeg tog til Lace i århus. Kig på deres hjemmesiden. Supersøde ekspedienter, og jeg fandt det helt rigtige sæt inden der var gået 5 min.

Håber du finder det rigtige.

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Her er lidt billeder fra Lace og alle de sæt føres op til 80E....

Men tag et kig på deres hjemmeside for der er rigtigt mange flotte sæt!!!

Knus Nanna.

:denmarkflag:

post-16200-1153118877.jpg

post-16200-1153118890.jpg

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mit sæt i 70E i Femilet (se evt. min tråd for billeder). Tror ikke, de har præcis det sæt mere, men der skal nok være kommet noget nyt i de størrelser. Jeg synes, det sidder utrolig godt, er lækkert og af god kvalitet, og så koster det ikke så meget som fx Marie Jo. Desuden har jeg også rigtig gode erfaringer med betjeningen i Lace i Århus.

Held og lykke med det! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvad med en Corsage? Jeg bruger selv en stor D skål og har købt Shirley 9001 corsagen! Den er mega flot og holder bare udstyret på plads hvor det skal være - og så er den jo ret fræk til brudenatten!

Den kan købes ret billigt på www.elegantlingeri.dk og der følger en lækker g-streng med!

post-19375-1153137180.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer