Lambada Bamse

Vi har fundet drømmehuset -

4 posts in this topic

Hey girls.

Vi er helt oppe at køre, vi har fundet DRØMMEHUSET... Og vi har faktisk råd til det, hvis vores lejlighed bliver solgt. Problemet er bare, at vi ikke må købe FØR lejligheden er solgt så vi er helt i panik her. Så snart vi får OK fra banken om at vi kan skrive under på huset ( at vi køber betinget af vores lejlighed bliver solgt ) sætter vi lejligheden til salg. Desværre tror jeg, at huset vil blive solgt før lejligheden - det er typisk vores held på boligmarkedet :bearhug::bearhug: .

Derfor tænkte jeg, at hvis nu tilfældigvis nogen stod og skulle flytte til Randers og synes lejligheden er super, kan vi jo skippe mæglersalæret til jeres fordel og slå 70.000 af prisen !!!!!!

Lidt om lejligheden :

Lejligheden ligger i Mølletoften, Randers syd. Med busforbindelser til Århus lige ved døren ! Motorvejen til Århus tager 3 min. i bil !! Man er altså i Århus på 15 min. Bil til Randers centrum : 3 min. !!

Bygningen er lige blevet renoveret med nyt tag, nye facader og nye altaner. Vinduerne bliver skiftet løbende de næste år, men det bliver betalt via fællesudgifterne og vil således ikke koste noget ekstra !! Altså : Ingen dyre omkostninger på denne lejlighed de næste mange mange mange år !!!

Der er gode fællesarealer, parkeringsmuligheder og vaskekælder ( også mulighed for at have vaskemaskine i lejligheden ).

Området er stille og roligt, mange ældre.... her er aldrig ballade.

Lige nedenfor Mølletoften er de ved at bygge en FAKTA, så i løbet af året vil der være handlemulighed lige ved døren. Ligesom der er skole, dagplejere, børnehaven og alt andet lige ved hånden.

Lejligheden ( 4 værelses ) indeholder :

Stor fordelingsgang med god plads til overtøj og sko. 2 værelser + soveværelse med indbyggede skabe. For enden af gangen er der badeværelse med badekar. Fra gangen går man ind i det store køkken ( HTH fra 97 ) med opvaskemaskine, ovn i højden og indbygget kogesektion. Plads til stort spisebord. 3 kæmpe vinduer og udgang til stor altan, hvor der er plads til barnevogn, bord og stole - og hygge :)

Fra køkkenet er der åben bue til stuen hvor hele den ene endevæg består af vinduespartier. Den ene " del " er en dør som kan skydes til siden, med udgang til altanen... Perfekt om sommeren.

Hvide lofter og parketgulv over det hele. Køkken og gang er nytapeseret med stuk og tapet op i 1 meters højde.. Rigtig flot.

Interesseret - eller kender i nogen der er ??? Skriv hurtigst muligt.... Billeder kan mailes !!!

:biggrin:

0

Annonce ♥

Hej Mette.

Jeg synes du skal kontakte "Frk. himmelblå" inde på Babyklar.

Jeg ved at hun og hendes man søger med lys og lygte efter en lejlighed i Randers, og de er interesseret i alt fra lejelighed til ejerlejlighed og hus osv.

Hvis du ikke selv er oprettet derinde, vil jeg gerne tage kontakt til hende for dig ? :)

:biggrin: Majken

EDIT: Hehe.. der havde du sørme også oprettet indlæg ;)

Edited by Glowin
0

Hej Mette.

Jeg synes du skal kontakte "Frk. himmelblå" inde på Babyklar.

Jeg ved at hun og hendes man søger med lys og lygte efter en lejlighed i Randers, og de er interesseret i alt fra lejelighed til ejerlejlighed og hus osv.

Hvis du ikke selv er oprettet derinde, vil jeg gerne tage kontakt til hende for dig ? :bearhug:

:biggrin: Majken

EDIT: Hehe.. der havde du sørme også oprettet indlæg ;)

Heyyy...

Jeg tror vist kun de er interesseret i at leje.... - men hun har lige spurgt på prisen, så jeg har svaret :whistle:

:)

0

Vi står godt nok ikke ligefor at flytte, men held og lykke med salget af lejligheden, jeg håber sååååå meget for jer at det hele flasker sig, og at i får jeres drømme hus.

:biggrin:

Mie

0

Annonce ♥