Olise

Forfærdelig tjener - hvad gør vi????

34 indlæg i dette emne

Hejsa :biggrin:

Vi var og prøvesmage vores menu i går for 2 gang - da vi ved vores første smagning ikke var helt tilfreds... -HAHA-

Ja der skete flere ting... Tilbage i Feb havde vi en snak med kokken omkring menu... og her blev vi informeret, at vi kunne komme ned og smage det hele - samt smage på forskellige vine... og så beslutte os bagefter.

Til 1 prøvesmagning kom så denne pisse sure overtjener - som overhovedet ikke fik os til at føle os velkommen. Vi blev forvist til et hjørne og allerede da hun kom med vinen, var den første misforståelse igang. :huh: Hendes kommentar var blot: - Ja det er så de vine I kan få til den menupris??? WHAT det var ikke lige det der var aftalt - nå men vi nævnte det pænt, at det ikke var det vi havde aftalt med kokken.. og hun sagde bare "nå men det er hvad der kan lade sig gøre til denne pris"!! OK - tænkte vi smager og kan vi lide det så gider vi ikke lave mere ballade ud af det. :huh:

Forretten var super lækkert..hovedretten også god men manglede lige lidt... mellemretten synes vi var tam... og vi nævnte det smagte godt - men vi synes der manglede noget... det blev hun også pisse sur over.. og vi følte os bare totalt dumme!!! Fik helt ondt i maven... -HAHA-

Nå men så til desserten - her var det aftalt, at vi skulle have en tallerken med lidt forskelligt... og vi glædede os helt vildt til at smage den... Hun kom så ind igen - skal lige siges - vi havde endnu ikke set hende smile!!!

Ja så skal I så vælge mellem disse to desserter?? Hmm.. ok sagde vi - det kan vi ikke helt forstå.. og fortalte igen, at det var ikke det aftalte og hvad der var skrevet.... Hun sagde blot - der må have været sket misforståelser!! Hmm kan det virkelig være rigtigt vi har misforstået så meget??? -HAHA-

Nå men... i al fald så tog vi derfra og havde en øv fornemmelse i maven - og besluttede os for at ringe og tale med kokken som også er ejeren...

Fik nævnt vi absolut ikke følte os velkommen og kede af at gå derfra med sådan en oplevelse.. om der var mulighed for at ændre lidt i menuen? Det er ikke hver dag man skal giftes og heller ikke hver dag man betaler 50.000 for mad! Der var slet slet ingen problemer og han nævnte selv han synes vi skulle komme og prøvesmag igen - vi skulle være trygge og han beklagede meget... :sm:

Årh.. en lang beretning....

I går var vi så til 2 prøvesmagning - og den første der møder os er hende den sur... igen ikke et smil på læben.. :biggrin:

Hun kommer hen og starter med at sige - "kan forstå der var problemer med vinen sidst og hvad var problemet? I ville smage en anden - men det kan I ikke få til samme pris"!! Så er standarden ligesom lagt ikke - for en god dialog!!! Gab en møgk..... :huh:

Nå men så kom hun med maden... og spurgte til om vi selv skulle lave bordpynt - ja sagde jeg det har vi valgt - fint - så trækker du 10,- pr kuvert fra.. øhh sidst vi var her sagde du 20,-..... Hendes svar var blot "det kan jeg ikke tro jeg har sagt - det må være en misforståelse" :banned: ...

Jeg siger Jer - jeg var så tæt på at begynde at græde... sad der med min kommende mand.. 5 uger før vores bryllup og følte bare ikke, det var der jeg havde lyst til at holde min fest!! øv øv øv...Kan det virkelig passe vi skal misforstå så meget - og når alt var skrevet ned???? -HAHA-

Nå men desserten skulle vi også lige smage igen - og den var bare perfekt - nu fik vi det der var aftalt - en tallerken med lidt forskelligt... Pludselig serverede hun ikke til os længere... kokken tog over.. spørg lige om vi følte os besværlige...Hun gik blot surmulende forbi og skævede til os... HELT ÆRLIG...

Jeg sidder nu og er i tvivl om, hvorvidt man kan tillade sig at ringe og tale med kokken som også er ejer og sige vores ønske, er at hun absolut ikke får noget med vores bryllup at gøre... eller er det bare noget vi skal acceptere at hun er overtjener og have tillid til hun nok opfører sig ordenligt denne dag? Har godt nok lidt ondt i maven over det -suk!

Min kæreste sagde da vi gik - var det ikke fordi der er så kort tid til - ja så havde vi flyttet hele festen! Så vi var to om at have den trælse følelse... øv øv øv :(

Har brug for opbakning - hvad synes I - hvad ville I selv gøre?

Fortvivlende hilsener

Olise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok lige ringe til ejeren igen (som jo var flink og undskyldte) og sige at denne overtjener altså ikke lige frem er rar og flink, at hun virker irriteret over jeres spørgsmål og ikke lytter etc - og hør hvad han siger selv til dette.

Flytte festen ville jeg ikke gå i gang med. Bed blot om at få rare og smilende tjenere - det er vel ikke for meget at forlange!

Knus SIGNE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en øv oplevelse, hende tjeneren burde have :huh: og :huh: og et :biggrin: i rumpen. Jeg kunne helt sikkert godt ignorere at hun havde haft en dårlig dag, men to -HAHA- Jeg ville ikke tænke et sekund før jeg ringede til kokken og fortalte om mine oplevelser og at jeg ikke ønskede hende til vores bryllup. Når du aflevere en chech på 50.000 kr. for mad så synes jeg ski også det skal være i orden. Så jeg ville ringe. Håber I finder en god løsning på det hele så du ikke skal gå og være nervøs op til dit bryllup. Husk og informere os :biggrin:

Good luck :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt ærligt! Sikke da en lortebetjening!

Jeg synes at du/i skal ringe derned igen, og forklare situatioenen, og fortælle dem at havde det ikke været for den korte tidsgrænse havde i valgt et andet sted!

Forklar kokken, at i finder maden god, omgivelserne perfekte, men at alt dette bliver ødelagt af tjeneren! Forklar ham hvor nedværdigene hun har været, og så se at få afklaret med ham, hvilke vine og hvilke couvertpriser i skal betale, om det er 10 eller 20 kr i skal trække fra, når i selv laver dekorationerne!

Jeg ville ikke finde mig i det, ring til ham igen! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes HELT klart, du skal tale med kokken/ejeren om det. Sådan en sur kælling ødelægger jo mandens forretning - det kan han vel også selv se.

Man er ikke en dygtig overtjener, hvis man ikke kan smile - det er regel nr. 1 inden for alle servicefag.

Det er rigtig træls for jer, og jeg synes, I måske skulle skrive et brev til ejeren - og beskriv det ligesom her. Få jeres aftaler ned på skrift - så er der ikke plads til misforståelser - i hvert fald kan gimpen ikke blive ved med at sige, at I har misforstået alting.

Sådan en heks - jeg bliver helt gal invendig!!!

(I skulle i øvrigt have rejst jer ved 2. prøvesmagning og sagt til hende den sure, at I ville komme igen en anden dag, for der ville da vist ikke komme en bedre oplevelse ud af det denne gang.......men det er nemt at sige bagefter, for man er jo så flink - og sikkert også lidt paf, fordi man ikke fatter, at folk kan finde på at være så uforskammede).

:biggrin:

Gør noget - I skal sgu ikke finde jer i det ......det er jeres formue, der skal bruges på den fest, og så skal det være i orden - dén dag får I ikke igen!!!

Knus Jeanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt ærligt! Sikke da en lortebetjening!

Jeg synes at du/i skal ringe derned igen, og forklare situatioenen, og fortælle dem at havde det ikke været for den korte tidsgrænse havde i valgt et andet sted!

Jeg ville ikke finde mig i det, ring til ham igen! :biggrin:

Jeg synes bestemt IKKE at I skal sige til ejeren at I ville vælge et andet sted hvis det ikke var for tidsbegrænsningen.... -HAHA- Det er bare ikke konstruktivt, og det vil ødelægge jeres kommunikation fuldstændigt - specielt nu hvor kokken / ejeren har valgt at holde en høflig tone overfor jer!

Lad det ikke komme så personligt (selvom det er svært...!). Anmod ganske enkelt om at den tjener ikke skal severer til jeres bryllup - og nævn alt det I er super tilfredse med - det giver en positiv stemning, specielt når det er hans mad i roser! Bedre at ringe nu og få det klaret inden at han har lavet vagterne for tjenerne, så kan det være I er så heldige at det er i hendes friweekden jeres bryllup ligger :huh:

Bare min mening :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

specielt nu hvor kokken / ejeren har valgt at holde en høflig tone overfor jer!

Arj jeg kan altså ikke lade være med at studse over den her kommentar! 'Valgt at holde en høflig tone' - helt ærligt, det manglede sgu da også bare!! Kan man ikke som udgangspunkt gå ud fra, at ejeren af et feststed altid vælger at holde en høflig tone over for sine gæster?!? :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er simpelthen chokeret over den behandling I har fået - uanset hvor mange penge man lægger sådan et sted for mad, så har man altså krav på at blive ordentligt behandlet - og hvis den overtjener ikke kan klare mosten med at smile og være venlig så har hun godt nok valgt det forkerte job.

Jeg ville ligesom mange af de andre skriver, kontakte ejeren endnu en gang og få snakket jer frem til en løsning så I slipper for at bekymre jer om den sure gimpe kommer til at servere til jeres bryllup... :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen -HAHA-

Tak for alle jeres inputs - det er bare så hamrende svært... -HAHA-

Med sikkerhed ved jeg det IKKE er hans kone. Kokken/ejeren selv er bare så sød og venlig og vi kan slet ikke forstå hvorfor hun er der til at styre det - når hun er så sur og muggen... ( jeg hørte en gang udtrykket - et muggen skridt) - hi hi det er sørme hvad hun er.... :huh:

Vi er meget i tvivl om hvad indflydelse det vil få på vores fest hvis vi nævner noget omkring det - er bange for det vil blive til den negative side.. mon pludselig jeg har rødvin på kjolen???... :huh: Hun kunne sørme ikke ramme glasset da hun skrænkede vin til mig... -HAHA- NEJ - det håber jeg ikke at det er sådan det kunne ende..

Vi tager en kurv med mad og vin med til stranden i aften og så får vi lige vendt + og minusser for at nævne og ikke nævne noget.... :biggrin:-HAHA-

Tusind tak for alle jeres inputs.... Tænk at så mange problemer skal opstå på noget der skulle være lykkeligt... :huh: Nå men... jeg glæder mig nu MEGA meget alligevel... selvom det ikke har været en dans på roser at planlægge.. forældre og svigerforældre der vil blande sig... æv æv... :sm:

Ha en herlig aften i det skønne sommervejr.. :biggrin:

Olise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :biggrin:

Vi var og prøvesmage vores menu i går for 2 gang - da vi ved vores første smagning ikke var helt tilfreds... -HAHA-

Ja der skete flere ting... Tilbage i Feb havde vi en snak med kokken omkring menu... og her blev vi informeret, at vi kunne komme ned og smage det hele - samt smage på forskellige vine... og så beslutte os bagefter.

Til 1 prøvesmagning kom så denne pisse sure overtjener - som overhovedet ikke fik os til at føle os velkommen. Vi blev forvist til et hjørne og allerede da hun kom med vinen, var den første misforståelse igang. :huh: Hendes kommentar var blot: - Ja det er så de vine I kan få til den menupris??? WHAT det var ikke lige det der var aftalt - nå men vi nævnte det pænt, at det ikke var det vi havde aftalt med kokken.. og hun sagde bare "nå men det er hvad der kan lade sig gøre til denne pris"!! OK - tænkte vi smager og kan vi lide det så gider vi ikke lave mere ballade ud af det. :huh:

Forretten var super lækkert..hovedretten også god men manglede lige lidt... mellemretten synes vi var tam... og vi nævnte det smagte godt - men vi synes der manglede noget... det blev hun også pisse sur over.. og vi følte os bare totalt dumme!!! Fik helt ondt i maven... -HAHA-

Nå men så til desserten - her var det aftalt, at vi skulle have en tallerken med lidt forskelligt... og vi glædede os helt vildt til at smage den... Hun kom så ind igen - skal lige siges - vi havde endnu ikke set hende smile!!!

Ja så skal I så vælge mellem disse to desserter?? Hmm.. ok sagde vi - det kan vi ikke helt forstå.. og fortalte igen, at det var ikke det aftalte og hvad der var skrevet.... Hun sagde blot - der må have været sket misforståelser!! Hmm kan det virkelig være rigtigt vi har misforstået så meget??? -HAHA-

Nå men... i al fald så tog vi derfra og havde en øv fornemmelse i maven - og besluttede os for at ringe og tale med kokken som også er ejeren...

Fik nævnt vi absolut ikke følte os velkommen og kede af at gå derfra med sådan en oplevelse.. om der var mulighed for at ændre lidt i menuen? Det er ikke hver dag man skal giftes og heller ikke hver dag man betaler 50.000 for mad! Der var slet slet ingen problemer og han nævnte selv han synes vi skulle komme og prøvesmag igen - vi skulle være trygge og han beklagede meget... :sm:

Årh.. en lang beretning....

I går var vi så til 2 prøvesmagning - og den første der møder os er hende den sur... igen ikke et smil på læben.. :biggrin:

Hun kommer hen og starter med at sige - "kan forstå der var problemer med vinen sidst og hvad var problemet? I ville smage en anden - men det kan I ikke få til samme pris"!! Så er standarden ligesom lagt ikke - for en god dialog!!! Gab en møgk..... :huh:

Nå men så kom hun med maden... og spurgte til om vi selv skulle lave bordpynt - ja sagde jeg det har vi valgt - fint - så trækker du 10,- pr kuvert fra.. øhh sidst vi var her sagde du 20,-..... Hendes svar var blot "det kan jeg ikke tro jeg har sagt - det må være en misforståelse" :banned: ...

Jeg siger Jer - jeg var så tæt på at begynde at græde... sad der med min kommende mand.. 5 uger før vores bryllup og følte bare ikke, det var der jeg havde lyst til at holde min fest!! øv øv øv...Kan det virkelig passe vi skal misforstå så meget - og når alt var skrevet ned???? -HAHA-

Nå men desserten skulle vi også lige smage igen - og den var bare perfekt - nu fik vi det der var aftalt - en tallerken med lidt forskelligt... Pludselig serverede hun ikke til os længere... kokken tog over.. spørg lige om vi følte os besværlige...Hun gik blot surmulende forbi og skævede til os... HELT ÆRLIG...

Jeg sidder nu og er i tvivl om, hvorvidt man kan tillade sig at ringe og tale med kokken som også er ejer og sige vores ønske, er at hun absolut ikke får noget med vores bryllup at gøre... eller er det bare noget vi skal acceptere at hun er overtjener og have tillid til hun nok opfører sig ordenligt denne dag? Har godt nok lidt ondt i maven over det -suk!

Min kæreste sagde da vi gik - var det ikke fordi der er så kort tid til - ja så havde vi flyttet hele festen! Så vi var to om at have den trælse følelse... øv øv øv :(

Har brug for opbakning - hvad synes I - hvad ville I selv gøre?

Fortvivlende hilsener

Olise

hold da op en fortælling.. men sikker en møg tæve.. i kan sagtens ringe og sige hun ik skal være i nærheden af jeres fest.. i betaler jo altå ret mange penge for den fest.. blir jo helt negativ selv bare af at læse det.. er ked af i ik had tid til at skulle flytte det hele.. men håber da i for en go dag..

hilsen camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

specielt nu hvor kokken / ejeren har valgt at holde en høflig tone overfor jer!

Arj jeg kan altså ikke lade være med at studse over den her kommentar! 'Valgt at holde en høflig tone' - helt ærligt, det manglede sgu da også bare!! Kan man ikke som udgangspunkt gå ud fra, at ejeren af et feststed altid vælger at holde en høflig tone over for sine gæster?!? :kiss::hug:

Ja her er jeg da lige nødt til at forsvare mig ()() Ja ja det manglede da også bare, men nu er det jo ikke ejeren der har gjort noget galt her.... Husk lige det ! :heart: Det jeg mente var bare at det jo ikke hjælper noget at blive hysterisk og sige til ejeren at man ville flytte festen hvis der havde været tid - hvad skulle det hjælpe...? Det er jo ikke muligt og jeg tvivler voldsomt på at det ville give en bedre stemning :heart:

Ja han skal / burde holde en høflig tone - men vi har jo alle sammen læst historier om nogen der ikke gør det.... De er jo også bare mennesker og kan bestemt også tabe hovedet hvis kunden bliver tilstrækkelig besværlig (ifølge dem selv)

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som udgangspunkt er det man oplever rundt omkring på feststederne at folk er høflige og humoristiske, men af og til er der da nogle krofattere m.v. som ikke er specielt "høflige". Det behøver så nødvendigvis ikke at gå ud over festen, men det er da set før.

Men det er en side af sagen. Uanset hvor høflige de forskellige værter m.v. kan være så er det nok de færreste af dem som reagerer "høfligt" når et par kommer og klager over en tjeners fremtoning. Nogle bliver måske ubehagelige.

Herudover må man ikke glemme at der også findes kunder som i deres miljø betragtes som besværlige (ikke at det er tilfældet her).

I den her situation har værten været høflig og imødekommende i de drøftelser de indtil nu har haft om problemet (tjeneren). Det må man da tage hatten af for. Det tyder jo på at det er muligt at opnå en fornuftig løsning. Det er formentlig det.

Mit bud er at det ikke er første gang at man er ude for noget lignende og at det derved ikke kommer bag på stedet/ejeren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja...

Jeg havde ikke fundet mig i det - hvordan jeg så ville have løst problemet, se det ved jeg heller ikke lige helt.

Jeg tror måske at jeg var mødt op personligt og taget en snak med kokken/ejeren - helst på et tidspunkt hvor den pågældende tjener ikke var på stedet. Og så havde jegeg stille og roligt forsøgt at forklare ham omkring hvordan jeg havde det med den person.

Det er altid bedre at tale ud fra sig selv, og forklare hvorden man føler det påvirker én - fremfor at kritiserer en anden og "pege fingre"! Dén med at "kemien ikke lige passer" synes jeg er rigtig god - for på den måde "deler" man problemet, og er ikke nedladende...

Det var bare mit bud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen :kiss:

Tak for alle jeres inputs - det er bare så hamrende svært... :)

Med sikkerhed ved jeg det IKKE er hans kone. Kokken/ejeren selv er bare så sød og venlig og vi kan slet ikke forstå hvorfor hun er der til at styre det - når hun er så sur og muggen... ( jeg hørte en gang udtrykket - et muggen skridt) - hi hi det er sørme hvad hun er.... :hug:

Vi er meget i tvivl om hvad indflydelse det vil få på vores fest hvis vi nævner noget omkring det - er bange for det vil blive til den negative side.. mon pludselig jeg har rødvin på kjolen???... :) Hun kunne sørme ikke ramme glasset da hun skrænkede vin til mig... :( NEJ - det håber jeg ikke at det er sådan det kunne ende..

Vi tager en kurv med mad og vin med til stranden i aften og så får vi lige vendt + og minusser for at nævne og ikke nævne noget.... ()():(

Tusind tak for alle jeres inputs.... Tænk at så mange problemer skal opstå på noget der skulle være lykkeligt... :heart: Nå men... jeg glæder mig nu MEGA meget alligevel... selvom det ikke har været en dans på roser at planlægge.. forældre og svigerforældre der vil blande sig... æv æv... :)

Ha en herlig aften i det skønne sommervejr.. :bearhug:

Olise

Gad vide hvad resultatet af en madkurv og vin på stranden blev?!?

:heart: Lisen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en ko! Jeg ville også helt bestemt tage en stille og rolig snak med ejeren og forklare at "kemien ikke passer" som det er sagt før her på siden. Det ER altså ens store dag og man betaler mange penge for det, så skal sådan en mavesur overtjener ikke ødelægge det, og det kan hun meget nemt komme til.

Vi har selv været på en superhyggelig kro for at snakke med værtsparret om, om vi skulle holde vores bryllup der. Konen havde sagt i tlf., at vi kunne få det, som vi ville have det, så vi var rigtig i stemning, da vi kom derud. Det var så kun manden, der var der, og hans ide om at "få det som man vil have det" var, at der var to menuer at vælge imellem - en til 900 kr. og en til 800 kr for "man skal jo ikke gøre det halvt, når man endelig skal giftes" og "det er simpelt hen SÅ besværligt at lave en bryllupskage" !!! Øhh ok, men mindre kan vel gøre det? Han var utrolig negativ og var mere interesseret i at give os deres kontonummer, så vi kunne betale depositum, end at snakke om selve dagen - så der skal det ikke være. Stemningen skal være god på den store dag og man skal føle sig velkommen og hygget om, så hvis de ikke selv kan finde ud af det, bliver I simpelt hen nødt til at hjælpe dem lidt. Held og lykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en ko! Jeg ville også helt bestemt tage en stille og rolig snak med ejeren og forklare at "kemien ikke passer" som det er sagt før her på siden. Det ER altså ens store dag og man betaler mange penge for det, så skal sådan en mavesur overtjener ikke ødelægge det, og det kan hun meget nemt komme til.

Vi har selv været på en superhyggelig kro for at snakke med værtsparret om, om vi skulle holde vores bryllup der. Konen havde sagt i tlf., at vi kunne få det, som vi ville have det, så vi var rigtig i stemning, da vi kom derud. Det var så kun manden, der var der, og hans ide om at "få det som man vil have det" var, at der var to menuer at vælge imellem - en til 900 kr. og en til 800 kr for "man skal jo ikke gøre det halvt, når man endelig skal giftes" og "det er simpelt hen SÅ besværligt at lave en bryllupskage" !!! Øhh ok, men mindre kan vel gøre det? Han var utrolig negativ og var mere interesseret i at give os deres kontonummer, så vi kunne betale depositum, end at snakke om selve dagen - så der skal det ikke være. Stemningen skal være god på den store dag og man skal føle sig velkommen og hygget om, så hvis de ikke selv kan finde ud af det, bliver I simpelt hen nødt til at hjælpe dem lidt. Held og lykke.

Helt enig Fru Brock.

Brock !!!

Jesper er der noget du ikke har fortalt os om, eller er der flere Brock'ere i Danmark ? :blush:

For udenforstående: Jeg tænker selvfølgelig på min gode kollega/bryllupsdj Jesper Brock, der som de fleste ved er single, eller er det et "var" ??? :boohoo:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig Fru Brock.

Brock !!!

Jesper er der noget du ikke har fortalt os om, eller er der flere Brock'ere i Danmark ? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

For udenforstående: Jeg tænker selvfølgelig på min gode kollega/bryllupsdj Jesper Brock, der som de fleste ved er single, eller er det et "var" ??? :boohoo:

Hey.... nu må du ikke give mig sådanne chock...

jeg blev så overrasket, at jeg straks drønede ind i soveværelset og tjekkede, men der lå sgu ikke nogen... så man må nok antage, at jeg stadig er single og ikke fik en lille rap sag med hjem fra Polen :blush::bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen.... :blush:

Tja en lille uge er gået og vi har snakket meget frem og tilbage om - hvad gør vi klogest i at gøre... :bearhug: Vi er nok nået til den konklusion ikke at sige mere nu... :hug: bliver der noget på dagen - kunne vi godt finde på at sige: Et smil det hjælper på vejen..:pokey::bunny_4: - Men helt sikkert er - vi vil nævne det igen når vi betaler... at havde det ikke været for den korte tid så havde vi flyttet festen.. ikke pga.. stedet, lokalerne, maden, kokken og ejeren men pga.. den møg sure overtjener som kan ødelægge al god stemning. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Vi er bange for hvad følger det vil få hvis vi igen nævner noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif . Vi går ud fra de har taget det til sig efter første gang (selvom vi ikke kunne mærke forskel) - så hvad vil det gøre vi sagde det 2 gang.. puhh det er godt nok en svært problematik... Hun kunne måske finde på at "tabe" rødvin i mit skød hvis hun er blevet for muggen...?

Tak for alle Jeres råd... vi følger nogle af dem... og tager den senere.. forhåbentligt bliver det ikke nødvendigt på dagen.. måske hun kan trylle og der er smil på hendes læber.... I WISH..... Der er kun et par uger til nu... såååå vi skal ikke ændre noget nu... :bearhug:

Tanker fra en kommende brud...

Olise :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ærligt sagt. Det syntes jeg er en dårlig løsning og dermed en dårlig ide.

I vil uden tvivl såvel før som under festen hele tiden vil tænke på om mon........ Herudover vil I ikke få noget ud af at sige det efterfølgende (medmindre det da går helt galt og derved skal tales pris).

Tag da en stille og rolig snak med værten i god tid inden festen. Det vil I helt sikkert have det bedst med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer