honeyhoney

Inderlår !!!

109 indlæg i dette emne

Jo jeg vil da helt sikkert prøve det af. Jeg går stort set altid med nederdel eller kjole i offentligheden og har temmelig massive lår, så jeg kender kun brændmærke problemet alt for godt. Sommeren over har jeg gået med løbeshorts under kjolen, selvom et lag tøj mere ikke er det man ønsker sig mest, når det er varmt.

Er det ligegyldigt om man bruger spray eller roll-on deo??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg vil da helt sikkert prøve det af. Jeg går stort set altid med nederdel eller kjole i offentligheden og har temmelig massive lår, så jeg kender kun brændmærke problemet alt for godt. Sommeren over har jeg gået med løbeshorts under kjolen, selvom et lag tøj mere ikke er det man ønsker sig mest, når det er varmt.

Er det ligegyldigt om man bruger spray eller roll-on deo??

På de besvarelser jeg har læst herinde, er der flere der også har brugt roll-on deo med stor succes. Så jeg tror bare du skal prøve det, det lyder i hvert fald helt fantastisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:boohoo::boohoo::td: jeg bøjer mig dybt i støvet, efter at have afprøvet dette trick. Vi er en hel gruppe piger der har anvendt deo på ben og under babserne og ikke et øje er tørt..... det var der tilgengæld både på lårbasserne og under babserne. Vi er nu dybt afhængige :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::denmarkflag: TAK TAK TAK...............
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er et rigtig godt råd.

Jeg foretrækker spray fordi jeg synes at det tørrer hurtigere.

Personligt er jeg glad for Rexona.

Hvis man nu ikke kan tåle parfume kan man bruge babypudder.

Det holder ikke så længe, og drysser lidt i starten, men det er sundere for huden.

~

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen helt fantastisk det her - efter mange år med de ømmeste røde lårbasser , er de vises sten fundet....

Kan ellers lige i se det for mig, som beskrevet i en af de første besvarelser, at når der bliver råbt strømpebånd, så er det cykelshorts der kommer frem...

Denne tråd må absolut holdes i live :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er et rigtig godt råd.

Jeg foretrækker spray fordi jeg synes at det tørrer hurtigere.

Personligt er jeg glad for Rexona.

Hvis man nu ikke kan tåle parfume kan man bruge babypudder.

Det holder ikke så længe, og drysser lidt i starten, men det er sundere for huden.

~

Der findes faktisk noget, som alle siges at kunne tåle.....

Det er en mineralsten - og det er rigtig effektivt.

Man kan købe en lille flaske med små mineralsten i, og så fylder man selv vand i. Og fylder op igen, når dét er brugt osv. osv. Min plejer at holde et lilleårs tid. Det er totalt fri for duft.

Kan købes på apoteket og hos matas til under 100 kr.

Navnet er DO2.

Dorte.

P.S. Det næstbedste ved denne tråd er at opdage, hvor mange andre, der også har de irriterende lår! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd....

Bare trist at man ikke straks kan få afprøvet tricket, men det skal da afprøves... overvejer faktisk at tage kjole på Nytårsaften blot for at få afprøvet tricket.

Hvor ville jeg gerne have læst denne tråd i sommer så jeg havde undgået totalt røde lår.....

denne tråd skal helt klart holdes i live.... så så mange så muligt kan få glæde af dette...

knus joso

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

jeg læste for noget tid siden et emne om hvad man gør når man(som jeg) ikke helt har det pæne "hul" mellem ens lår når man går..:cheerleader3: Når det bliver varmt og man ikke har bukser på, klæber huden mellem lårerne mod hinanden og giver "skavsår"

Er der nogen der kan huske hvad det var man skulle købe eller gøre???

Håber I kan hjælpe da jeg skal giftes på fredag :rolleyes:

Hej

Der er godt nok mange opfindsomme råd mod slidsår på inderlårene, jeg har også endnu et råd så igår på nettet en side www.xlguide.dk der stod der noget om LÅRSKÅNERE, og der var mange forskellige slags. Er der nogen der har prøvet dem?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk råd - har ikke prøvet endnu, men det lyder jo til det virker :thumbsupsmileyanim:

Mange skriver om parfumefri antiperspirant på spray. Det har jeg ledt efter med lys og lygte, men kan ikke finde det. Jeg har nærlæst alle de gængse antiperspiranter fra Dove, Nivea, Rexona etc., men ingen af dem er fri for parfume.

Hvad er det for en (mærke), I køber????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede det i fredags - for første gang - og det virkede helt perfekt. Selvsiddende strømper hele dagen og ingen dumme blæner eller andre mærker på lårbasserne... :thumbsupsmileyanim: Jeg brugte en sanex spray deo. Den helt almindelige hvide med blåt tryk...

Så nu er jeg mere rolig for mine dyre strømper og lår på lørdag :cheerleader3: .

God fornøjelse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok, det lyder temlig overbevisende fra alle, så det skal jo prøves. jeg træner hver dag og nu er det godt nok snart for varmt, til at have leggings under træningsbukserne. jeg har før prøvet med afklippet leggings, men de ruller jo bare op og så er man lige vidt, plus en irritation mere.... jeg vil klart prøve det. nogen af os har bare stærkere ben, der aldrig kommer til at ligne barbies, lige meget hvad....

can not wait to try it out :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede det i fredags - for første gang - og det virkede helt perfekt. Selvsiddende strømper hele dagen og ingen dumme blæner eller andre mærker på lårbasserne... :thumbsupsmileyanim: Jeg brugte en sanex spray deo. Den helt almindelige hvide med blåt tryk...

Så nu er jeg mere rolig for mine dyre strømper og lår på lørdag :cheerleader3: .

God fornøjelse...

Jeg vil helt sikkert også prøve "deo-tricket", går stort set aldrig i kjoler/nederdel og vil ikke have min bryllupsdag forstyrret pga. ømme lår.. :7himmel:

Påvirkede deoen effekten silikonen på de selvsiddende strømper? Vil gerne have tørre lår, men strømperne skulle jo også gerne blive på plads... :rolleyes:

Knus!

Redigeret af Forårsbruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen en parfumefri anti-perspirant-spray. Findes det???

Det er et godt spørgsmål. Hvis det handler om at bruge det på lårene, så kan du vel bruge en Neutral roll-on? Efter hvad tøserne har skrevet i denne tråd gennem de sidste par år, så virker en roll-on altså også :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen en parfumefri anti-perspirant-spray. Findes det???

Det er et godt spørgsmål. Hvis det handler om at bruge det på lårene, så kan du vel bruge en Neutral roll-on? Efter hvad tøserne har skrevet i denne tråd gennem de sidste par år, så virker en roll-on altså også :thumbsupsmileyanim:

OK, tak... Så napper jeg bare roll-on'en (men jeg vil stadig gerne høre, hvis nogen kender til en parfumefri spray).

Og havd med de selvsiddende strømper? Bliver de ved med at være selvsiddende oven på antiperspiranten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige trække denne tråd frem igen nu hvor de truer med 30 grader i weekenden, og bryllupshøjsæsonen er startet... Der må sandelig være noget om snakken med alle de der har haft god erfaring med det... Et lille tip til alle brude - og kvindelige kjolebærere i almindelighed :thumbsupsmileyanim:

god sommer - uden ømme lår!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3: TAK!!! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Tager jeres erfaringer med mig og køber en deo....Bare det snart var sommer, så jeg kunne få varme, svidende lårbasser igen... Og så alligevel ikke, så ville jeg jo have minus tid til ALT det der mangler - hvilket er meget!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk råd - har ikke prøvet endnu, men det lyder jo til det virker :thumbsupsmileyanim:

Mange skriver om parfumefri antiperspirant på spray. Det har jeg ledt efter med lys og lygte, men kan ikke finde det. Jeg har nærlæst alle de gængse antiperspiranter fra Dove, Nivea, Rexona etc., men ingen af dem er fri for parfume.

Hvad er det for en (mærke), I køber????

Ved man på apoteket kan købe noget der hedder neutral ph spray, det er et meget effektivt antiperspirantprodukt som bare virker, og der er ingen parfume i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer