mettebasse

SUPER BAND SØGES!!!!

36 posts in this topic

Hej allesammen

Vi har stadig ikke fundet det helt rigtige band til brylluppet d. 31 marts 2007

Det må gerne være med stille musik under middagen, og et band med gang i senere på aftenen. Gerne med både en kvindlig og mandlig sanger.

Vi har sat et temlig stort beløb af til musikken, så eneste krav er næsten at det bare er SUPER GODT!!!! ()()

Håber der er nogen der kender noget godt?

Vi bor i Esbjerg

Knuser mette :bearhug:

ps. er der nogen der kender til bandet:David og goliath?

0

Annonce ♥

Ja da. David og Goliath er rigtig gode men der er langt til Esbjerg når man kommer fra Sjælland :bearhug:

0

Hej

jeg kan VARMT anbefale Dahlgård og Dahlgård (www.dahlgaard-dahlgaard.dk)

De er SUPER SUPER gode og rigtig goe til at få gang i en fest.

Jeg begræder at de var optaget så de ikke kunne spille til vores bryllup i år - men de er booket ud lang tid i forvejen men du er jo også ude i god tid.

De tager både ud 3 mand - to sangere/guitariser og en klaver samt som helt band.

Ja - jeg kan ikke sige andet end at det vil du ikke fortryde.

Knuz Mona

0

Annonce ♥

Tak for tipne... :bearhug:

Ved i hvad de band ca. koster??? Vi har nok desværre ikke 100.000 kr. til band. Men min kæreste var ikke helt afvisene ved 23.000 kr.(selvfølgelig også gerne billigere, det skal ikke nødvendigvis være dyrt :heart::kiss::hug: ) Og ellers spare vi på andre ting til festen. Musikken skal bare være skide godt!!!!

Nej hvor ærgeligt med David og goliath bandet, de lyder ellers rigtig gode. Jeg syntes det var lidt fedt de både havde mandlig og kvindlig sanger. Tror i det er helt umuligt at få dem til at køre så langt.......?

Men kom ENDELIG med flere hvis der er nogen der kender noget godt.

KNUSER METTE ()()

0

Hej

mener Dahlgård og Dahlgård koster omkring 9-10.000 for de 3 og ca 15.000 hvis de skal komme med hele bandet (5 mand mener jeg)

Held og lykke

:bearhug: Mona

0

Nej hvor ærgeligt med David og goliath bandet, de lyder ellers rigtig gode. Jeg syntes det var lidt fedt de både havde mandlig og kvindlig sanger. Tror i det er helt umuligt at få dem til at køre så langt.......?

KNUSER METTE ()()

Det kan man da ikke afvise. Jeg skal eks. selv spille i hhv. Thisted og Ebeltoft de første 2 lørdage i august. Jeg ved faktisk ikke om David og Goliath spiller i Jylland og til hvilke priser. Herudover er det jo et spørgsmål om de kan. :heart:

0

Annonce ♥

vi har valgt Alt For Jamerne, de spiller 2 mand (klaver og saxofon) under middagen, og efetr maden går de amok 5 mand. For alle disse timer (ca. 8) skal de have 15.000,- og de har både kvindelig og mandlig sangere

Det synes jeg ikke er mange penge for fed underholdning.

Tjek deres hjemmeside og hør deres demoer.

De er fra Sjælland.

:bearhug: FrkLomholt

0

Hej

Jeg kan varmt anbefale B1 og B2, et band der holder til i Oksbølområdet. Det er tidligere medlemmer i SPAR2. De kan sætte gang i en fest, og bruges til både bryllupper og sølvbryllupper, og alle andre tænkelige fester.

Jeg er ikke sikker men prøv www.b1ogb2.dk

Med venlig hilsen

Vivi

0

Jeg kan kun varmt anbefale thuesentrio *SS* www.thuesentrio.dk..... Min Veninde er sanger i bandet... De spiller ofte på Cafe Frederik, så der er god mulighed for at høre dem først :bearhug:

Knuz Lone.......

0

Tak skal i have allesammen. Nu har vi da noget forskelligt at arbejde videre med.

Knuser Mette :bearhug:

0

Annonce ♥

Ved i hvad de band ca. koster??? Vi har nok desværre ikke 100.000 kr. til band. Men min kæreste var ikke helt afvisene ved 23.000 kr.(selvfølgelig også gerne billigere, det skal ikke nødvendigvis være dyrt :heart::kiss::hug: ) Og ellers spare vi på andre ting til festen. Musikken skal bare være skide godt!!!!

Men kom ENDELIG med flere hvis der er nogen der kender noget godt.

KNUSER METTE ()()

Hej Mette

De fleste incl dem fra sjælland, er interesset i arrangementer over bæltet :heart: Du kommer nok bare til at betale noget kørsel.

Og hvad angår dit beløb til musik, HOLD DA OP! det er maaange penge du har sat af.

Jeg har arrangeret musik, godt nok kun i tre timer, men det koster mig kun 6500 kr

for en duo

Håber du får de musikere du vil ha.

Knuz Christina

0

Jeg tror da lige jeg hænger på her - leder nemlig også efter super-bands!

0

Hej igen.

Ved godt at det måske var et kæmpe beløb til musikken -HAHA-

men det er jo selvfølgelig også bedst hvis vi kan få noget i den billigere ende http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif -HAHA--HAHA-

Vi vil hellere spare lidt andre steder. eks. Jeg er selv frisør og har jo heldigvis frisør veninder der kan hjælpe. Make up klare jeg selv. Vores kammerat er kok, han laver super mad. En veninde ejer en blomsterbutik, så også lidt hjælp der. Bryllupskagen kender jeg en der kan lave.

Min kæreste´s næsten eneste krav er bare, at musikken og maden skal være i orden.

Men det er bare så svært syntes jeg når man ikke selv har hørt musikken.

Kan man stole på at demoerne på deres hjemmesider stemmer over ens med det man bestiller????

Hvis nogen kender andre Super bands så kom med dem...

Og tak til alle jer der allerede har givet gode ideer.

KNUSER

Mette som GLÆDER sig for vildt...

0

Annonce ♥

Der er også Junker og Skovhøj. De skal spille til vores bryllup.

De kommer fra Grindsted området!

0

ÅÅh, jeg har også hørt Off The Record og de er helt fantastiske. (mig os ha´..... :biggrin: )

De synger og spiller helt kanon!

Kh. Den nye (sannea)

0

Tak for alle svarene. Vi er stadig ikke blevet enige om et band til brylluppet.(desværre) :blush:

David og goliath ville gerne komme men det blev desværre for dyrt da de skulle fra sjælland. Alt for jamrene blev også lidt dyre,og så kunne de desvære ikke ha en med der kunne spille under middagen :)

Har Off the record en hjemmeside hvor man kan høre dem????

Problemet er nok også at jeg er så besværlig, :angry: Jeg vil jo så gerne have et band med både en mandlig og kvindlig sanger, og så skal de også kunne spille en form for rolig musik under middagen.

Men vi finder jo nok et eller andet. HUUG

Knuser Mette :biggrin:

0

Annonce ♥

Vi har overvejet disse 3 unge gutter - kan godt lide deres stil.. http://www.clazified.dk/

De kommer godt nok fra Fyn af, men mon ikke de for penge vil køre til Jylland.

Vi fik et tilbud på 11.000 for pianist under maden og musik og sang til dansen.

Edited by Bettina.J
0

:griner:- Vi har booket bandet "California", der er fra Viborg-området. Det koster ca. 18.000 for 8-9 timer. Der er en kvindelig sanger og 2 mandlige. De spiller dæmpet under maden og kvinden synger hvis man synes hun skal. De spiller fedt dansemusik efterfølgende. De beskrives som en af danmarks bedste trioer. De er meget poulære i midtjylland. Måske var det det I søger.

Se www.topunderholdning.dk/californiasoloduotrio.htm for en nærmere beskrivelse.

Charlotte, der skal giftes om 3 dage!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Min svigerinde og svoger havde Connect duo til at spille til deres bryllup for et par år siden... Vi ville selv havde valgt dem, men de var desværre optaget.

Man kan vælge at have 2 musikere under maden og til dans er de 4 ialt.

De er fra Varde egnen.. Prøv at søg på connect duo

:blush: Heidi

0

Er er flere der kigger her i tråden?? Del evt. gerne jeres erfaringer. Ligeleds hvis i kender andre bands end de nævnte der kan anbefales hører vi det gerne :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg råber lige et gjaldende[size="7"] HIP HURRA[/size] for POPPENHEIMER.

Vores band, som fyldte dansegulvet i samtlige 3 timer. HOLD da maule, hvor var de fede! Jeg er super kræsen nht. sangere, men alle tre gutte levede op til høj kvalitet.. Tjek deres hjemmeside, der er både demo og repetoireliste.

De er tre guter, som udspringer fra Århus (kons, tror jeg). Den ene bor i Århus, den anden i Kbh, den trejde i Esbjerg.. Vi gav 10.500,- for tre timer, og havde option på en time mere for 2000-2500 (kan ikke helt huske det). -Men de fik banket os totalt flade på de tre timer. De var simpelthen så fede, og ALLE gæsterne har efterfølgende rost demm til skyerne. -Og der er meget forskellige musikpræferencer i flokken skal jeg hilse og sige. Selv de ældre i flokken syntes de var rigtig gode (men de fortrak dog til kaffestuen ved siden af, hvor de kunne nyde musikken uden at blive blæst væk..

Vi holdt festen på Himmelbjerget, så afstanden bor ikke være et problem.

Når jeg kigger på deres gæstebog på hjemmesiden, er vi bestemt ikke de eneste som har haft den oplevelse...

Forresten sang de brudevalsen.. 3-stemmigt... Det lød hammergodt, slet ikke spor plat, fordi de er så sindssygt dygtige! Jeg synes det var SÅ sejt :thumbsupsmileyanim: :carrot:

poppenheimer

Held og lykke til jer alle med søgningen..

Rikke

PS. Vi havde sat vores bærbare pc op med en forstærker og 4 højttalere. Kim havde så lagt 6 timers dinnermusik ind, og toastmasteren havde fjernbetjeningen. Det fungerede rigtig fint, og var ikke så besværligt som jeg havde frygtet. Herefter havde vi 4 timers dansemusik, hvis festen skulle gå helt amok, og det var faktisk fint under natmaden..

0