mettebasse

SUPER BAND SØGES!!!!

36 posts in this topic

Jeg må altså bare lige anbefale dig denne duo kopimaskinen.

Du kan tjekke dem ud på deres hjemmeside - hvor du også kan høre brudstykker af deres musik..

Det er en mand og en kvinde der kommer ud.

Vi skal give 11.800 kr for det men vi oplevede dem til et bryllup sidste år og de var

fantastiske.

De spillede afdæmpet til maden og op til fest senere - der er nyere musik både fra Robbie

Williams, Sade og mange mange andre..

De spiller også VORES sang selv om de ikke har spillet den før.. og det er altså

fedt.

adressen er: www.kopimaskinen.dk

håber du kan bruge det til noget ????

Knus marinus :oops:

0

Annonce ♥

Hej allesammen

Vi har stadig ikke fundet det helt rigtige band til brylluppet d. 31 marts 2007

Det må gerne være med stille musik under middagen, og et band med gang i senere på aftenen. Gerne med både en kvindlig og mandlig sanger.

Vi har sat et temlig stort beløb af til musikken, så eneste krav er næsten at det bare er SUPER GODT!!!! :bearhug:

Håber der er nogen der kender noget godt?

Vi bor i Esbjerg

Knuser mette :heart:

ps. er der nogen der kender til bandet:David og goliath?

0

Hej Mette

Hvis man skal have noget med rigtig gang i den til efter maden så mener jeg ikke at de også kan finde ud af at spille til maden ??

Efter maden vil jeg anbefale Decco Band se www.deccoband.dk de er bare super. De kommer fra Kbh. I må nok regne med 25K

Hej allesammen

Vi har stadig ikke fundet det helt rigtige band til brylluppet d. 31 marts 2007

Det må gerne være med stille musik under middagen, og et band med gang i senere på aftenen. Gerne med både en kvindlig og mandlig sanger.

Vi har sat et temlig stort beløb af til musikken, så eneste krav er næsten at det bare er SUPER GODT!!!! :bearhug:

Håber der er nogen der kender noget godt?

Vi bor i Esbjerg

Knuser mette :heart:

ps. er der nogen der kender til bandet:David og goliath?

0

vi har valgt Alt For Jamerne, de spiller 2 mand (klaver og saxofon) under middagen, og efetr maden går de amok 5 mand. For alle disse timer (ca. 8) skal de have 15.000,- og de har både kvindelig og mandlig sangere

Det synes jeg ikke er mange penge for fed underholdning.

Tjek deres hjemmeside og hør deres demoer.

De er fra Sjælland.

:bearhug: FrkLomholt

Dem kan jeg også godt anbefale!! Var til bryllup i lørdags, hvor de spillede (kun efter maden) og det var FEDT FEDT FEDT. :heart:

Dansegulvet var fuldt hele tiden af alle - både yngre og ældre. :carrot:

De får mine varmeste anbefalinger!

0

Annonce ♥

Hej Mette

Hvis man skal have noget med rigtig gang i den til efter maden så mener jeg ikke at de også kan finde ud af at spille til maden ??

Tja - Jeg har hørt adskillige bands som mønstrer kunsten at spille afdæmpet dinnermusik og efterfølgende fyre den af efter middagen og sætte rigtig gang i den. Lad mig da blot nævne Festmaskinen, eller som Mette spørger til - David og Goliath. Du går ikke galt i byen med nogle af dem. Mange bands gør det at de har 1-3 personer til at spille under middagen og så tropper resten op bagefter.

0

Vil godt anbefale vores bryllupsband, Greatest Hits. De var simpelthen såååå gode, og fik faktisk ALLE gæsterne ud på dansegulvet (det havde vi ikke regnet med) samtidig, og vi fik så meget ros for hvor godt de spillede og hvor god musikken var.

De er 6 stk der bor i Odense, men vi havde dem til at spille i Århus uden at de tog noget særlig kørsel for det. Der er to kvindelige forsangere, fire fyre på instrumenter plus at de to af dem også synger med når der skal "mandestemmer" til, den ene af dem tager også nogle numre uden de to kvinder.

Vi havde "lejet" dem til 3 timers dansemusik, men de gav ekstranumre i over ½ time (hmm havde jo ikke noget ur på, men de gav mange ekstranumre) uden ekstra betaling. Vi gav 10.500 for dem, men tror nok prisen er steget lidt siden (vi bookede dem nemlig allerede i 2006). De spiller på mange udesteder hvor man kan høre dem inden, det gjorde vi her i Århus, man kan se på hjemmesiden hvor de spiller. Vi havde ikke dinnermusik, men de tilbød også det, ved ikke hvor meget det så vil koste, men tror nok de vil være indenfor budgettet. Så ville to eller tre af dem komme tidligere end de andre.

Helt til sidst, da alle gæster var gået og det kun var os brudeparret tilbage, var bandet der stadig og var ved at pakke sammen. Helt uopfordret greb den ene guitaren og så sang de "She's so lovely" til mig :bearhug: Et rigtigt dejligt minde og god afslutning på en god dag :heart:

0

Hej!

Nu du er fra Esbjerg, hva så med Hit med 80'erne?? Har hørt at man også kan booke dem til private fester, og de plejer da virkelig at kunne skabe en stemning!!

Hilsen Anja (Der selv er fra Esbjerg)

0

Jeg kan på varmeste anbefale KLIPKLAPPERNE fra Fyn! De var super gode!!!!! 5 mand fra kl 18-02 = 8500 kr inkl. kørsel fra Fyn - Horsens.... De gjorde det bare super super godt, og havde et superfedt repetoire... Tjek deres hjemmside ud hvis det er www.klipklapperne.dk

0

Annonce ♥

Nogle anbefalinger til bands i Århus-området til rimelige priser??? (Kan man virkelig ikke få nogen for under 10.000?)

Vi skal bruge et band d. 24. maj 2008 og festen holdes i Ry.

Festen bliver uformel (ingen sange under maden) med cocktailbar og gang i den efter middagen.

Vi har kun brug for musik efter maden, da vi ikke er interesseret i hyggepianist...

HJÆLP MIG :thumbsupsmileyanim:

0

Hej.

Jeg vil også lige blande mig, da jeg kender 2 virkelig gode Esbjerg-bands. Det første er Flashback. De spiller primært musik fra 60érne og 70érne. Check dem ud på: flashback-live.dk. Det andet er festoriginalerne. De spiller et mere varieret repertoire. Alt efter hvad man ønsker: festoriginalerne.dk. Begge bands var optaget, da vi skulle have bryllup. Derfor bookede vi et Århus band, som hedder Undercover Inc. Dem kan jeg bestemt også anbefale. Der er også både kvindelige og mandlige medlemmer. Deres hjemmeside er: undercoverinc.dk

Pøj, pøj :fløjt:

-aej

0